Tevreden over de borden standaards, goed verpakt

Snel geleverd

Keva

Bij levering was de doos stuk gegaan, spijtig genoeg was binnenin een zakje met kleine onderdelen opengegaan. De kleine onderdelen zaten dus los in de doos en natuurlijk waren er enkele ontsnapt...

Behulpzame klantendienst
Stipte levering

Christi

Activiteiten tafel gekocht . Werd direct uit fabriek geleverd . Track en trace via Dhl binnen 1 week in huis .👍top service

Vriendelijke medewerkers en goede service

Jessica

Zeer snelle levering, ook snel antwoord gekregen op mijn vraag.

Zoals ik hierboven al heb aangegeven, en achteraf betalen met Klarna, super handig.

Marry

Zeer tevreden, snelle levering prima product!

Heel mooi kastje besteld voor een hele mooie prijs, supersnel geleverd ook snel contact, helemaal tevreden!

Jaouad

Ik was op zoek naar Transformers die in België moeilijk te vinden zijn... dan maar op Nederlandse sites gekeken en zo terecht gekomen bij de Speelgoedfamilie :-)
Maandag besteld en woensdag...

Supersnel

Hans

Snel geleverd alleen jammer geen track en trace ontvangen dus onverwachts DPD voor de deurnu was dit een paviljoen bestaande uit 3 zeer grote pakketen

Goede prijs

Danique

Wat een vreselijk slechte service! Er staan meerdere producten op de afbeelding die je besteld, waarvan je er maar willekeurig 1 krijgt. Mailen heeft geen zin want het wordt niet aangepast.

Geen een.

Prima bedrijf

Linda

Mijn bestelde pakketje kwam maar niet aan. Na een berichtje aan Speelgoedfamilie bleek dat er bij de post wat fout was gegaan. Volledig kosteloos werden mijn bestelde producten weer verpakt en...

Goede communicatie.
Snel handelen.
Mooie producten voor een goede prijs.