Marry

Zeer tevreden, snelle levering prima product!

Heel mooi kastje besteld voor een hele mooie prijs, supersnel geleverd ook snel contact, helemaal tevreden!

Jaouad

Ik was op zoek naar Transformers die in België moeilijk te vinden zijn... dan maar op Nederlandse sites gekeken en zo terecht gekomen bij de Speelgoedfamilie :-)
Maandag besteld en woensdag...

Supersnel

Hans

Snel geleverd alleen jammer geen track en trace ontvangen dus onverwachts DPD voor de deurnu was dit een paviljoen bestaande uit 3 zeer grote pakketen

Goede prijs

Danique

Wat een vreselijk slechte service! Er staan meerdere producten op de afbeelding die je besteld, waarvan je er maar willekeurig 1 krijgt. Mailen heeft geen zin want het wordt niet aangepast.

Geen een.

Prima bedrijf

Linda

Mijn bestelde pakketje kwam maar niet aan. Na een berichtje aan Speelgoedfamilie bleek dat er bij de post wat fout was gegaan. Volledig kosteloos werden mijn bestelde producten weer verpakt en...

Goede communicatie.
Snel handelen.
Mooie producten voor een goede prijs.

Frank

Wij zijn zeer tevreden over prijs en kwaliteits verhouding.

We hebben een salontafel donderdag smorgens besteld, de levertijd was 3 tot 5 werkdagen en onze tafel arriveerde binnen 2 dagen.

Rodney

Ik heb goede ervaringen. Levering was compleet en snel geleverd.

Ik was bij mijn bestelling nog iets vergeten. Dit later besteld en is netjes meer geleverd met mijn zending.

Telefonisch en whatsapp-contact met bedrijf ging goed. Helaas werden toezeggingen niet nagekomen. Op vrijdag werd bevestigd dat het pakket was verzonden. Na het weekend ontdekte ik dat het pakket...

Nee.

Ruim assortiment en snelle levering

Er zitten producten bij die bij reguliere speelgoedwinkels niet verkocht worden.