Reparatie
9.8/10
Helpdesk
Website

Willem Blaauwbroek

Ik vind deze manier van werken echt perfect, je kunt gewoon thuis blijven en je apparaat wordt gerepareerd en supersnel weer bij je thuis afgeleverd.
Ik ben bijzonder tevreden over de service

J Vos

Website is helder en overzichtelijk. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status van de reparatie.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.
Ik zou Spark Electronics iedereen...

b t s

Snel, kurig en vriendelijk. niet het goedkoopste optie, maar wel heel fijn om deze keer niet zelf het reparatie uitvoeren...

Reactie Spark Electronics:

Bedankt voor uw reactie, wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens is verlopen.. Voor de Sony reparaties zoals wij die aanbieden zijn we eigenlijk zeer goedkoop t.o.v. vergelijkbare reparatiebedrijven. Het grote verschil zit in het feit dat veel reparatiebedrijven originele onderdelen zeggen te gebruiken maar dit helaas niet doen, hierdoor zijn deze bedrijven wellicht goedkoper maar daar is de kwaliteit dan ook naar (vaak wordt er ook maar 3-6 maanden garantie gegeven en bovendien is het toestel niet meer waterdicht). Het is dus enigzins oppassen met het vergelijken van bedrijven op basis van reparatietarieven.

Mnl

In 1 woord petfect!!!!
Snelle service bedankt daar voor.

Mnl

In 1 woord petfect!!!!
Snelle service bedankt daar voor.

EJ Fiechter

Beter en sneller kan ik mij de reparatie van mijn TomTom niet wensen, en dat ook nog tegen een betaalbare prijs.
De ophaal dienst was er zelfs binnen 15 minuten na geven opdracht, ik was nog...

Werner S.

Dit is de beste reparatieservice überhaupt! Zo hoort het en niet anders in 2018.

Frank Slaats

Aangenaam verrast over de duidelijke communicatie en prijsopgave, tevens de supersnelle service en duidelijke mails waarop ik op de hoogte werd gehouden
Kortom echt geweldig 👍🏻
Gr Frank

fons janssen

Zeer te vreden met het geheel

Mieke Bongers

Super snel en goede info naar klant toe