Spark Electronics

Spark Electronics Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spark Electronics? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1829
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spark Electronics met 9.6/10. Gebaseerd op 1829 ervaringen.
Website
Helpdesk
Reparatie

N. Bleekman
N. Bleekman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een heel fijn bedrijf wie snel en betaalbaar je telefoon kan repareren.

M Otten
M Otten
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfecte snelle reparatie en zeer overzichtelijke website. prima service.

R Schellingerhout
R Schellingerhout
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend geholpen. super automatisering en uitstekende reparatie....top dus.

J. de Vries
J. de Vries
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ongelofelijk snel en goedkoper dan in de buurt bij mij. ik had 3 weken moeten wachten op mijn telefoon. nu had ik hem binnen 2 dagen terug.

MM Vos
MM Vos

Netjes gedaan .

Martin Lohuis
Martin Lohuis
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en netjes geholpen. telefoons zijn weer als nieuw..
top!.

A.C. Ratelband

Ipod bleek niet kapot, maar de headset.. werd keurig vermeld. zeer snelle berichtgeving over alles. ik schrijf eigenlijk nooit beoordelingen, in dit geval wel. prima zaak.

abouabidi
abouabidi
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super service, en heel fijn dat je op de hoogte wordt gehouden.

W de Ruiter - van den Brink

Ik had net een nieuwe s7 edge. baalde als een stekker omdat ik hem kapot had. op internet lopen speuren naar goedkoop repareren. meeste zitten toch wel op 500 euro en dan alleen voor de voorkant en dat was geen optie voor mij. was toen erg blij dat ik spark tegenkwam, die voor een mooie prijs de hele telefoon kon repareren. met spark gebeld en alles doorgenomen. ik heb hem op de post gedaan smaandags en dinsdag eind van de middag had ik hem weer, als nieuw! super tevreden met het resultaat en de service. mocht het weer gebeuren weet ik waar ik moet zijn! echt iedereen aan te raden!.

FJS

Erg goede informatievoorziening, er wordt duidelijk gecommuniceerd en snel gereageerd..
helaas werd buiten de schuld van spark electronics mijn pakketje pas 4 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum afgeleverd. slechte avond-afhandeling van postnl, ik zou zelf nooit meer voor deze bezorgservice kiezen. daarentegen wèl voor apparatuur laten repareren bij spark, zeer tevreden.

Bedrijfsinformatie

U wilt toch ook de hoogste kwaliteit en beste service? Wij zijn al jaren hét adres voor reparatie van mobiele telefoons, tablets, iPods en andere mobiele producten. Online reparatiediensten op het hoogste niveau!
Adres
Postbus 23323