Babs-Louise

Prima sauna, vaak lekker rustig, aardige bediening, goed eten

JvP

Voordelig naar de sauna met SpaOnline

Uw beoordeling:

Voordelig naar de sauna met SpaOnline, snelle levering - en bij vragen prima service!

Barbara

Snel en éénvoudig

Uw beoordeling:

Werkt erg simpel, duidelijk en is overzichtelijk.

Ria

Super

Uw beoordeling:

Makkelijk te bestellen en ook nog eens met hoge korting waar je niets voor hoeft te doen. Echt een aanrader zo kan je nog vaker genieten van een dagje welnes.

Sofie

Ging soepel

Uw beoordeling:

Fijn dat je de vouchers niet hoeft uit te printen en fijn dat je ze direct de zelfde dag nog kunt gebruiken.

Betsie Klomp

Geweldig

Uw beoordeling:

Heb al vele verhalen gehoord over Thermen Bussloo. Maar doordat wij in Apeldoorn woonden gingen we nooit, bang om bekenden tegen te komen. Nu wonen we al 2,5 jr in Duitsland sinds die tijd geen... Heb al vele verhalen gehoord over Thermen Bussloo. Maar doordat wij in Apeldoorn woonden gingen we nooit, bang om bekenden tegen te komen. Nu wonen we al 2,5 jr in Duitsland sinds die tijd geen sauna gezien en ivm familiebezoek ook een dagje sauna gepland. Maar ja die prijs, we blijven toch nederlanders, dus toen ik via google op deze site kwam werd ik erg blij! Maar oeps geen kortingscode, na een mailtje direct een antwoord terug met een fijne code, super service! 17/2 is het zover, met dank aan SpaOnline lekker genieten!

Alice

Prima service

Uw beoordeling:

het invullen van de code voor de korting lukte mij niet, maar ik werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door een mevrouw aan de telefoon van Spa-online. Erg prettig.

Ellen

Prima service

Uw beoordeling:

Snel geleverd en mooi voordelig!!

Marjan

Uw beoordeling:

Leuke aanbiedingen voor diverse sauna\'s

Katty

Tevreden over feedback

Uw beoordeling:

Mijn mailtje met een vraag werd meteen beantwoord. Dus ik heb er een goed gevoel bij.