Germaine Priemus

Overzichtelijke website

Uw beoordeling:

Een duidelijke website waar je makkelijk een keuze kunt maken in verschillende arrangementen. Kopen van een voucher gaat erg makkelijk en snel. En de korting op een entree is erg aantrekkelijk.

R.W. Houweling

Geweldig!!!

Uw beoordeling:

De dag voorafgaande van ons sauna bezoek de bestelling gedaan. Direct antwoord. Entree kaarten ontvangen, gelijk boeken bij de Spa van onze keuze. Zonder problemen een bevestiging van de Spa... De dag voorafgaande van ons sauna bezoek de bestelling gedaan. Direct antwoord. Entree kaarten ontvangen, gelijk boeken bij de Spa van onze keuze. Zonder problemen een bevestiging van de Spa ontvangen. En heerlijke genoten van een geweldige dag!

Petri van der Zanden

Sauna bezoek Thermen Binnenmaas

Uw beoordeling:

Bij het aanmelden waren wij zeer verrast dat er geen wachtrij stond. Het zag er sfeervol en netjes uit bij de entree Ook de kleedruimtens zagen er zeer netjes en schoon uit. De sauna,s en baden... Bij het aanmelden waren wij zeer verrast dat er geen wachtrij stond. Het zag er sfeervol en netjes uit bij de entree Ook de kleedruimtens zagen er zeer netjes en schoon uit. De sauna,s en baden waren ook erg sfeervol en netjes. De bubbelbaden hadden geen bubbels. Ik vond het jammer dat er geen scrub zout stond bij de douches. Bij in de tuin zag het er netjes uit. Zelfs in de winter. Het restaurant was ook erg netjes en sfeervol. De bediening erg vriendelijk, en het eten was heerlijk en snel.

D.G.C.Schouten

Makkelijk en snel een voucher geregeld die een jaar geldig is.

Uw beoordeling:

Prima site voor het regelen voor een dagje sauna

Vera.

Fijne aanbieding!

Uw beoordeling:

Altijd fijn om voor de sauna niet het volle pond te hoeven betalen. Met mijn gezin ben ik dan algauw weer 90 euro verder! Maar via Spa Online kon het ook voor de helft bij de Wellnessboot in Mill,... Altijd fijn om voor de sauna niet het volle pond te hoeven betalen. Met mijn gezin ben ik dan algauw weer 90 euro verder! Maar via Spa Online kon het ook voor de helft bij de Wellnessboot in Mill, dus dat was een hele fijne aanbieding! Alles verliep soepel, hoewel in het begin de website een beetje gek deed (het formulier wilde niet goed laden en ik kon niet verder met betalen), maar uiteindelijk werkte alles toch prima en had ik de vouchers snel in mijn mailbox. Dus een heerlijke en betaalbare dag gehad!

T. van den heuvel

Wij zijn heel tevreden in behandeling en plaatsing van de artikelen.

Uw beoordeling:

Uiterst vriendelijk en openstaand voor de beantwoording van vragen (voor zover die er nog waren)!!

Ad Hoogmoet

Perfect

Uw beoordeling:

Ben er zeer content mee makkelijke en duidelijk

Kris

Vinden en boeken van de Wellnes

Uw beoordeling:

Het was makkelijk zoeken op Spaonline naar een leuke en voordelige aanbieding voor de sauna. Helaas was het boeken zelf niet optioneel bij de ‘Athermen de Kamperduinen’ in Kamperland, de... Het was makkelijk zoeken op Spaonline naar een leuke en voordelige aanbieding voor de sauna. Helaas was het boeken zelf niet optioneel bij de ‘Athermen de Kamperduinen’ in Kamperland, de boekingssystemen kwamen niet overeen, zodat ik alsnog moest bellen met de receptie van de Athermen.

Anita

Heel goed

Uw beoordeling:

Makkelijk te boeken, goede prijs en snelle klantenservice!

Bicy

Datum veranderen van vouchers

Uw beoordeling:

Bij het boeken van vouchers voor een dagje sauna had ik mij in de datum vergist. Op mijn mail werd in eerste instantie niet gereageerd, maar ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed... Bij het boeken van vouchers voor een dagje sauna had ik mij in de datum vergist. Op mijn mail werd in eerste instantie niet gereageerd, maar ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De datum werd gelijk aangepast. Toen ik vervolgens de vouchers niet binnen kreeg op mijn mail heb ik opnieuw gebeld. En weer werd in snel en vriendelijk geholpen en bleef de dame in kwestie aan de lijn totdat de vouchers in mijn mailbox binnen kwamen. Een geduldige, vriendelijke en SUPER service. Dikke pluim!!