Dion

Heerlijke saunadag in Son

Uw beoordeling:

Snel en makkelijk van een kortingactie gebruik gemaakt via Spa-online.com.
De volgende dag een heerlijke saunadag in Son gehad. Lekker rustig en prima eten.
Kortom een geslaagde dag.

Laura

Tevreden

Uw beoordeling:

De kaartjes snel in mijn mail. Fijn! Want stond al voor de deur van de sauna 😂

Zorika

Top top top

Geweldig

Mandy

Super!

Uw beoordeling:

Fijne service en goede deals! Site is ook fijn en overzichtelijk.

Suzan

SpaOnline redde onze saunadag :)

Uw beoordeling:

Vorige week waren wij naar een Sauna gegaan waar de bon die we bij hadden niet ingeleverd kon worden. Door de site van Spa online vonden we een sauna in de buurt waar de bon wel ingeleverd kon... Vorige week waren wij naar een Sauna gegaan waar de bon die we bij hadden niet ingeleverd kon worden. Door de site van Spa online vonden we een sauna in de buurt waar de bon wel ingeleverd kon worden en konden we zelfs een kortingskaartje scoren en voor een leuke prijs naar binnen. Fijne site en zonder veel moeite binnen 10min een kaartje. Gebruik de volgende keer weer deze site.

José en Ger

Verzorgde sauna met een uitgebreide menukaart en verschillende intieme sauna's

Uw beoordeling:

Klein complex maar wel fijn voor een ontspannen dagje uit.

marij Vermeulen

Sauna oase

Uw beoordeling:

alles is snel geregeld en vooral het feit dat er geen extra toeslag in de sauna betaald hoeft te worden is prettig

Anneleen

Uw beoordeling:

Dankzij SpaOnline.com van een mooie korting kunnen genieten. Alles vlot verlopen.

Sandy Marijnissen

Makkelijk en snel

Uw beoordeling:

De website is overzichtelijk en het bestellen werkt makkelijk en snel. De vouchers zijn snel binnen via de e-mail en het inwisselen bij de betreffende sauna ging ook vlekkeloos. Zeer tevreden dus!

Annebé

Prima service

Uw beoordeling:

Fijne aanbieding en snelle service. Hier wil ik in de toekomst vaker mijn tickets bestellen.