Ad Hoogmoet

Perfect

Uw beoordeling:

Ben er zeer content mee makkelijke en duidelijk

Kris

Vinden en boeken van de Wellnes

Uw beoordeling:

Het was makkelijk zoeken op Spaonline naar een leuke en voordelige aanbieding voor de sauna. Helaas was het boeken zelf niet optioneel bij de ‘Athermen de Kamperduinen’ in Kamperland, de... Het was makkelijk zoeken op Spaonline naar een leuke en voordelige aanbieding voor de sauna. Helaas was het boeken zelf niet optioneel bij de ‘Athermen de Kamperduinen’ in Kamperland, de boekingssystemen kwamen niet overeen, zodat ik alsnog moest bellen met de receptie van de Athermen.

Anita

Heel goed

Uw beoordeling:

Makkelijk te boeken, goede prijs en snelle klantenservice!

Bicy

Datum veranderen van vouchers

Uw beoordeling:

Bij het boeken van vouchers voor een dagje sauna had ik mij in de datum vergist. Op mijn mail werd in eerste instantie niet gereageerd, maar ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed... Bij het boeken van vouchers voor een dagje sauna had ik mij in de datum vergist. Op mijn mail werd in eerste instantie niet gereageerd, maar ik belde werd ik vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. De datum werd gelijk aangepast. Toen ik vervolgens de vouchers niet binnen kreeg op mijn mail heb ik opnieuw gebeld. En weer werd in snel en vriendelijk geholpen en bleef de dame in kwestie aan de lijn totdat de vouchers in mijn mailbox binnen kwamen. Een geduldige, vriendelijke en SUPER service. Dikke pluim!!

Gabriël

Overzichtelijk en vooral handig de site

Heel goed :-)

Anita

Welnessboot Mill

Uw beoordeling:

Via SpaOnline twee entreebewijzen gekocht. Prima saunacomplex. Heerlijk genoten en lekker gegeten. Fijne opgieting. Zeker aan te raden. Leuke actie van SpaOnline. Ik zal zeker vaker kijken op de site.

Bernadette

Prima sauna

Uw beoordeling:

Het was weer fijn in de sauna in Velp. En prima geregeld met korting via SpaOnline!

Esther

Prettige site voor goede aanbiedingen

Uw beoordeling:

prima systeem om een leuke aanbieding te vinden voor de sauna van je keuze. het systeem werkt ook prima, nu een paar keer gebruikt en steeds zonder problemen naar binnen bij de sauna.

Jan Schoenmaker

Ervaring Spa Online

Uw beoordeling:

Het aanschaffen van enteetickets ging heel makkelijk. Het verzilveren bij de sauna ging ook vlekkeloos.

Jessica

Tevreden over SpaOnline.com

Uw beoordeling:

Ik zou de volgende keer weer kiezen voor SpaOnline.com omdat alles snel en duidelijk geregeld is!