2078 beoordelingen

2078 Reviews

Anniek

Niet helemaal zorgeloos genieten

Uw beoordeling:

Graag gaan wij ook op een mooie zonnige dag naar sauna de Veluwse Bron om ook te genieten van de grote tuin aan het water. Echter waren er veel te weinig ligbedjes voor het aantal gasten die dit net... Graag gaan wij ook op een mooie zonnige dag naar sauna de Veluwse Bron om ook te genieten van de grote tuin aan het water. Echter waren er veel te weinig ligbedjes voor het aantal gasten die dit net als ons graag willen. Gevolg was overal mopperende gasten omdat, ondanks het verzoek om de bedjes niet bezet te houden, alle ligbedjes bezet waren of werden gehouden. Toen ik dat aangaf bij de receptie kregen we te horen dat we niet de enigen waren die dat hadden gezegd en dat dat al een paar weken zo was. Verder hadden we een luxe borrelplank, niet goedkoop, maar zo saai opgemaakt. Dat doet toch iets met de smaakbeleving. Al bij al jammer want het gaat die dag toch om zorgeloos genieten van de luxe die je eigenlijk verwacht.

Marion

Relaxen kun je snel met spa online

Uw beoordeling:

Op en heerlijke zonnige dag zin in sauna , kwam op de site van SpaOnline.com en het was meteen raak , uurtje later zat ik al tr genieten. Zeer overzichtelijk, snel en makkelijk met en mail kon ik... Op en heerlijke zonnige dag zin in sauna , kwam op de site van SpaOnline.com en het was meteen raak , uurtje later zat ik al tr genieten. Zeer overzichtelijk, snel en makkelijk met en mail kon ik deze bestelling doen. Zekers ga ik deze vaker gebruiken.

Joep

Uitstekend

Uw beoordeling:

Uitstekende site met korting op sauna bezoek en extra korting bij volgende bezoek

Inez

Duidelijk, gemakkelijk.

Uw beoordeling:

Duidelijke website, en duidelijk wat je krijgt voor je voucher. Je bestelt makkelijk en ontvangt de vouchers snel in de mail.

Alice

Super service in perfecte sauna

Heel vriendelijk en klantgericht

Cees

Prima sauna. Professionele opgieters. Komen er graag

Zie boven

Marnica

Goede zoekhulp

Uw beoordeling:

De sauna is perfect, alles is er. Kleinschalig, rustig. Lekker turks bad, droge sauna, afkoelbad, douches, alles netjes en goed. Jammer dat parkeren nog duurder is als een saunabezoek, ellendige... De sauna is perfect, alles is er. Kleinschalig, rustig. Lekker turks bad, droge sauna, afkoelbad, douches, alles netjes en goed. Jammer dat parkeren nog duurder is als een saunabezoek, ellendige greedy gemeente.

jacobine

Leuke actie s

Prima actie s Snelle afhandeling

Robert De Bruyn

Advies verbeterpunt: Automatisch vaststellen van hogere kortingen bij de te boeken sauna tickets.

Uw beoordeling:

Beste, Ik kocht recent via jullie website twee toegang tickets voor De Thermae Son&Breugel (https://www.thermaeson.nl ). Echter, bij aankomst in deze sauna bleek dat ze in augustus 20% korting gaven... Beste, Ik kocht recent via jullie website twee toegang tickets voor De Thermae Son&Breugel (https://www.thermaeson.nl ). Echter, bij aankomst in deze sauna bleek dat ze in augustus 20% korting gaven op hun entreegeld. Uiteindelijk was ik bij hun dus goedkoper af en heb ik mijn bestelde SpaOnline tickets bewaard voor later. Het was wel makkelijker geweest zijn als jullie website deze 20% korting automatisch gedetecteerd zou hebben want dan had ik mijn SpaOnline tickets later besteld. Mvg, Robert De Bruyn

G.Disselhorst

Sauna zoeken

Uw beoordeling:

Mijn vriendin en ik hadden het voornemen om weer eens een bezoek te brengen aan de sauna. Dit keer maar eens een andere dus zoeken op internet.Al snel kwamen we bij Spa on line. Een handige site die... Mijn vriendin en ik hadden het voornemen om weer eens een bezoek te brengen aan de sauna. Dit keer maar eens een andere dus zoeken op internet.Al snel kwamen we bij Spa on line. Een handige site die zeer compleet is in het aanbod.Door de goed opgestelde site kwamen we spoedig bij Sauna Epe in Duitsland terecht. Spa on line werkt snel en is ruim met informatie. Aanbeveler! We gaan het zeker weer doen.!