2078 beoordelingen

2078 Reviews

Louis van de Riet

Prima actie

Uw beoordeling:

Al vaker op deze site gezocht en entrees besteld voor een dagje sauna. Ook deze keer weer snel en goed geregeld. De vouchers komen direct in je mail. Kortom prima site met leuke acties.

Anna

Leuk kadootje

Uw beoordeling:

Leuk dat je steeds na bezoek aan de sauna weer een korting krijgt,alle beetjes helpen.

jose van den Born Janssen

Makkelijk en goedkoop

Uw beoordeling:

De site is overzichtelijk, makkelijk door het invoeren van bijvoorbeeld plaats erg prettig. Het is goedkoop combinatie van entree en lunch. Gelijk naar betaling vouchers om af te drukken. Raad deze... De site is overzichtelijk, makkelijk door het invoeren van bijvoorbeeld plaats erg prettig. Het is goedkoop combinatie van entree en lunch. Gelijk naar betaling vouchers om af te drukken. Raad deze site aan bij andere mensen in de sauna.

gert

Site is top

Aanrader!

J. Meulenbeld

Fijn saunamoment

Uw beoordeling:

Zeer goede ervaringen om bij jullie online te bestellen. Een dikke tien.

J.Renes

Uitstekend

Uw beoordeling:

Makkelijke side Snelle en duidelijke info over de reservering

Huib

Heerlijke ontspanning

Uw beoordeling:

Zeer vriendelijk personeel zowel in de sauna als in het restaurant waar je overigens lekker kan lunchen… genoeg ruimte en sauna s waar je even tot je zelf kunt komen… ben nu 3 keer geweest nooit... Zeer vriendelijk personeel zowel in de sauna als in het restaurant waar je overigens lekker kan lunchen… genoeg ruimte en sauna s waar je even tot je zelf kunt komen… ben nu 3 keer geweest nooit last gehad van enorme drukte… dikke 10

W. Janssen.

Goede site, eerste keer vouchers besteld

Uw beoordeling:

De vouchers, om dezelfde dag met mijn buurvrouw, als cadeau voor haar verjaardag, naar de sauna te gaan, had ik snel binnen. Ik had al gereserveerd bij de Sauna in Son. We konden vertrekken, Twee... De vouchers, om dezelfde dag met mijn buurvrouw, als cadeau voor haar verjaardag, naar de sauna te gaan, had ik snel binnen. Ik had al gereserveerd bij de Sauna in Son. We konden vertrekken, Twee vouchers t.w.v. ongeveer 60 euro samen, waren binnen. Heel goed gegaan. Toen zag ik opeens dat de vouchers niet geldig waren in de zomervakantie en de Herfstvakantie en het was herfstvakantie. Mijn buurvrouw had nog een kortings-bon maar die was niet geldig voor Son. Dus snel gereserveerd bij de sauna van Someren, daar was ie wel geldig. Nu heb ik dus\"2 papiertjes \",die samen ruim 60 euro waard zijn, in de la liggen. Achteraf ben ik daar niet blij mee. .Zo vaak gaan we niet naar de sauna en ze staan op naam v.d. Sauna in Son. En wat het ergste was? Toen ik belde naar Son om de reservering af te zeggen, wel zo netjes, zei de receptioniste dat het voor hen geen probleem was, dat er op de vouchers stond dat ze in de herfstvakantie niet geldig waren!! Heel vervelende samenloop van omstandigheden.. De vouchers zijn wel een jaar geldig, maar ik kan dat geld goed gebruiken..

Elise

Bij de receptie

Uw beoordeling:

Ik werd bij de receptie heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen toen ik mijn 5 badenkasrt kwam kopen

Meulenbeld

Sauna Epe Duitsland.

Uw beoordeling:

Heerlijk genoten. Fijne op gietingen ieder uur.