2069 beoordelingen

2069 Reviews

Anja

Prima service die saunatickets

Uw beoordeling:

De vouchers zijn gemakkelijk te verkrijgen en leveren een leuke korting op bij de door jou gewenste sauna.

Richard Pardjo

Makkelijk en snel bestellen

Uw beoordeling:

Wij vinden hier altijd onze leuke deals en het is ook goed overzichtelijk. Bestellen gaat heel snel en makkelijk. Zeker aan te bevelen bij anderen, wat wij ook zeker doen.

Sandra

Heerlijk saunabezoek

Uw beoordeling:

Makkelijk en snel geregeld en direct korting

Yvon

Heerlijke sauna

Uw beoordeling:

Fijne relaxte dag gehad Overzichtelijke sauna met vriendelijk personeel Sfeervolle rustruimte Mooie tuin Een aanrader

Annie

Sauna uitje

Uw beoordeling:

Makkelijk en snelle afhandeling van de ticket

Karin

Verwennerij

Uw beoordeling:

Middagje alleen in de wellness sauna Goes, met een herfst behandeling met massage. Heerlijk!!

Ria

Leuke korting

Uw beoordeling:

Helaas jaren te laat ontdekt en dus steeds onnodig te veel entreegeld betaald. Middels aangemaakt account bestel ik nu kort voor saunabezoek 2 entreevouchers. Zo gepiept en een kleine korting is... Helaas jaren te laat ontdekt en dus steeds onnodig te veel entreegeld betaald. Middels aangemaakt account bestel ik nu kort voor saunabezoek 2 entreevouchers. Zo gepiept en een kleine korting is mooi meegenomen. E-tickets per direct in je mailbox.

frida

Prima site

makkelijke site

Jan

Perfecte sauna

Uw beoordeling:

Perfecte sauna goed schoon niet te druk gezellig goed restaurant en elk uur een heerlijke opgieting

Marie-Jose Seijkens

Duidelijke site, makkelijk toegankelijk. Goed bereikbaar voor verlenging.

Uw beoordeling:

Makkelijk toegankelijke site. Ik kon gebruik maken van een mooie aanbieding, een aantrekkelijke actie. Het bestellen ging vlot. Het verlengen ging zonder problemen met een super aardige telefonist .