2079 beoordelingen

2079 Reviews

Marianne

Uw beoordeling:

Wij zijn erg tevreden over ons saunabezoek! Ook de massage was zeer aangenaam.

frida

Prima sauna

Uw beoordeling:

een heerlijke sauna met erg vriendelijk personeel

M. van der Wal

Top!

Uw beoordeling:

Al een paar keer leuke interessante sauna aanbiedingen besteld! Bestellen is duidelijk, makkelijk en snel. Zal daardoor vaker bestellen.

Anisa

Top bedrijf

Uw beoordeling:

Heel blij mee, snel geregeld.

Mira

Sauna/horeca

Uw beoordeling:

De horeca personeel is jong en matig. Lopen met vijf mensen rond en staan alleen met elkaar te kletsen, zonder aandacht aan de mensen die iets willen bestellen. Duurt erg lang voordat je iets hebt.... De horeca personeel is jong en matig. Lopen met vijf mensen rond en staan alleen met elkaar te kletsen, zonder aandacht aan de mensen die iets willen bestellen. Duurt erg lang voordat je iets hebt. Eten is goed. Sauna is goed. Jammer genoeg waren wij op een zondag. Kinderen zijn dan aanwezig. Wat een gegil. Lek wel een speeltuin. Ouders letten hier niet op. Jammer. Personeel deed hun best.

Jan Meulenbeld

Sauna bezoek Epe Duitsland.

Uw beoordeling:

Alles perfect geregeld. Fijne opgietingen, geen gedoe met munten, kaartjes etc.

Jaap

Makkelijk te bestellen en gelijk digitale kaartjes via de mail.

Uw beoordeling:

Het bestel proces is eenvoudig. Kaartjes met korting voor de gewenste Sauna

Hilly Bosch

Al jaren kom ik bij Sauna Wellnessresort Goes en ben er zeer tevreden over.

Uw beoordeling:

Altijd heel vriendelijk personeel, altijd schoon, heerlijke opgietingen, genoeg saunacabines, groot zwembad, een goed restaurant met heerlijk eten, gezellige lounge, kortom: alles is aanwezig om een... Altijd heel vriendelijk personeel, altijd schoon, heerlijke opgietingen, genoeg saunacabines, groot zwembad, een goed restaurant met heerlijk eten, gezellige lounge, kortom: alles is aanwezig om een heerlijke dag te hebben.

Joyce coppens

Thermee Son

Uw beoordeling:

Heerlijk zen, super aardig personeel en een fantastisch dineetje bij thermee Son! Aanrader!

David

Onduidelijk proces

Uw beoordeling:

Kaartjes besteld. Prettige prijs. Ik kon echter geen datum voor het bezoek selecteren. Was mij niet duidelijk dat ik daarvoor rechtstreeks met de betreffende Spa moest bellen.Werd ook tijdens het... Kaartjes besteld. Prettige prijs. Ik kon echter geen datum voor het bezoek selecteren. Was mij niet duidelijk dat ik daarvoor rechtstreeks met de betreffende Spa moest bellen.Werd ook tijdens het tel gesprek met de Spa onduidelijk gecommuniceerd. Inmiddels is de gang van zaken mij duidelijk Miste dus duidelijkheid.