2079 beoordelingen

2079 Reviews

G.Disselhorst

Sauna zoeken

Uw beoordeling:

Mijn vriendin en ik hadden het voornemen om weer eens een bezoek te brengen aan de sauna. Dit keer maar eens een andere dus zoeken op internet.Al snel kwamen we bij Spa on line. Een handige site die... Mijn vriendin en ik hadden het voornemen om weer eens een bezoek te brengen aan de sauna. Dit keer maar eens een andere dus zoeken op internet.Al snel kwamen we bij Spa on line. Een handige site die zeer compleet is in het aanbod.Door de goed opgestelde site kwamen we spoedig bij Sauna Epe in Duitsland terecht. Spa on line werkt snel en is ruim met informatie. Aanbeveler! We gaan het zeker weer doen.!

Margo

Een dagje ontspannen

Uw beoordeling:

Mooie sauna, clean en niet te groot, daardoor gezellig. De tuin is heerlijk en prachtig, fijne ligstoelen. Opgietingen zijn ook aan te raden. Goed toeven in de relaxruimte en lekker eten!

Dominique van der Meulen

Een heerlijke rustgevende ervaring.

Uw beoordeling:

De sauna is rustig, schoon en goed verzorgd. De tuin is heerlijk om doorheen te wandelen. Mijn man en ik hebben allebei een behandeling gedaan (massage en gezicht) ook dat was van goede kwaliteit.... De sauna is rustig, schoon en goed verzorgd. De tuin is heerlijk om doorheen te wandelen. Mijn man en ik hebben allebei een behandeling gedaan (massage en gezicht) ook dat was van goede kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk en de sfeer onder de bezoekers gemoedelijk. Hetdompelbad was kapot, dat was jammer.

Jan

Sauna Gronau Epe

Uw beoordeling:

Perfecte sauna heerlijke opgietingen en door de week niet te druk

Marleen Goedegebure

Spa on lline

5 sterren

HansdeJ

Uw beoordeling:

Snelle reactie op mijn aankoop......prima

Jeanne Van Oirschot

Heerlijk gerelaxd!

Uw beoordeling:

Prima sauna. Lekker compact en genoten van de rust en het heerlijke eten. Ook de bediening is zeer vriendelijk en attent!

raven

Super!!

2 kaartjes voor de sauna besteld, dit ging heel makkelijk en snel Zeer tevreden

Petra Drenth

Heerlijk relaxen

Uw beoordeling:

Heb genoten van de sauna\'s en de rustige omgeving.

Ans

Voucher was snel en goed geregeld.