2079 beoordelingen

2079 Reviews

Meulenbeld

Sauna Epe Duitsland.

Uw beoordeling:

Heerlijk genoten. Fijne op gietingen ieder uur.

J.Altena

Fijne sauna

Uw beoordeling:

Heerlijk vertoeven, jammer dat er geen opgieting was. We hadden bij t reserveren nog specifiek gevraagd of er o wel opgietingen waren.

Mart

Gemak dient de mens

Uw beoordeling:

Via de website heb je mooie aanbiedingen, waar je snel en eenvoudig gebruik van kunt maken. De voucher, met bijbehorende instructies die eventueel gelden voor de gekozen sauna, zijn duidelijk... Via de website heb je mooie aanbiedingen, waar je snel en eenvoudig gebruik van kunt maken. De voucher, met bijbehorende instructies die eventueel gelden voor de gekozen sauna, zijn duidelijk weergegeven en de reservering dus snel geregeld.

Jacqueline

Makkelijk en snel geregeld!

Uw beoordeling:

De bon was makkelijk en vlot besteld. Handig en een goede aanbieding. Voor herhaling vatbaar!

Monique

5 sterren

Uw beoordeling:

Wij hebben nu twee keer van de SpaOnline voucher gebruik gemaakt. En zij hier zeer tevreden over. Ik had de voucher heel snel binnen via mijn mail. Door de snelle actie genoten wij van een heerlijk... Wij hebben nu twee keer van de SpaOnline voucher gebruik gemaakt. En zij hier zeer tevreden over. Ik had de voucher heel snel binnen via mijn mail. Door de snelle actie genoten wij van een heerlijk dagje sauna. Hopelijk tot snel Mvg Monique

Desiree

Fijn!!

Uw beoordeling:

Makkelijk, snel: het kost weinig tijd en energie om via de website korting te regelen. Heel fijn

Anouk

Super site!

Fijne site! Werkt perfect. Altijd korting bij een sauna in de buurt 😃

M. Thijs

Top service

Uw beoordeling:

Ik had 2 sauna kaartjes gekocht. Moest deze helaas annuleren. Heb telefonisch contact gehad. Super vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Ze beloofde binnen binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld... Ik had 2 sauna kaartjes gekocht. Moest deze helaas annuleren. Heb telefonisch contact gehad. Super vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Ze beloofde binnen binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld terug te krijgen. De volgende dag stond het al op mijn rekening. Top wat een superservice van jullie!!!!!

M. Willems

Bestellen bij SpaOnline

Uw beoordeling:

Bestelling gedaan bij SpaOnline, duidelijke site, vouchers snel ontvangen.

Lieve

Staat boven aan

Uw beoordeling:

Gelijk te vinden, met mooie kortingen voor een dagje sauna. Wij hadden met lunch erbij. Helaas zijn jullie systeem en die van de sauna niet goed geconnect. Zo stond er in hun systeem geen lunch,... Gelijk te vinden, met mooie kortingen voor een dagje sauna. Wij hadden met lunch erbij. Helaas zijn jullie systeem en die van de sauna niet goed geconnect. Zo stond er in hun systeem geen lunch, gelukkig op de voucher wel. En bij weggaan moesten we de lunch afrekenen, dus weer de voucher erbij 🤪.