2078 beoordelingen

2078 Reviews

I.

Makkelijk

Uw beoordeling:

toegankelijke site, de sauna waar ik naar toe wil staat er bij met een heerlijke lunch in de ticket. Erg tevreden

Maria

Betrouwbare site

Uw beoordeling:

Gebruiksviendelijk, bestelde vouchers snel in de mail

C van der Steen

Ervaring spa online

Uw beoordeling:

Voor het eerst een saunaentree besteld via spaonline. Dat was snel geregeld . ik ga het zeker vaker doen

Jose

Rustig ontspannen en wegdoezelen

Uw beoordeling:

Heerlijk om een dagje langzaamaan weg te zakken in ontspanning. In de sauna, een badje, scrubben, wat lezen, doezelen, een hapje en een drankje. Het kan allemaal!

Sandra

Makkelijke korting

Uw beoordeling:

Eenvoudig een cadeaukaart ingeruild voor een gratis dagje sauna. Werkt perfect.

I Winkel

De eerste keer :)

Uw beoordeling:

Voor het eerst op deze site. Zelfs voor deze digibeet was alles meteen helder en duidelijk. Het bestellen en betalen ging meteen goed. Vriendin en ik hebben genoten van een dagje Spa !!... Voor het eerst op deze site. Zelfs voor deze digibeet was alles meteen helder en duidelijk. Het bestellen en betalen ging meteen goed. Vriendin en ik hebben genoten van een dagje Spa !! vriendelijke groet, I. Winkel

Martijn

Volop tevreden

Uw beoordeling:

Geweldig en makkelijk te bestellen met hoge kortingen 👍 een tevreden klant 😉

reli

Heerlijk

Uw beoordeling:

Het is een heel nette sauna, heel veel keus ook fijne relaxplaatsen en een heerlijke aufguss. Lekker gegeten en vriendelijk personeel

Salvatore

Fijne site met leuke aanbiedingen

Uw beoordeling:

Helemaal fijn dat je, zoals in ons geval, ook een Sauna in Duitsland (Saunapark Epe) goedkoper kan scoren.

Sylvia

Uw beoordeling:

Snel kunnen organiseren. Prima en werkt goed