2069 beoordelingen

2069 Reviews

Joep

Super

Uw beoordeling:

Erg goede site met veel goede aanbiedingen. Plus nog 10 % extra korting bij herhaal bezoek

Heleen

Makkelijk en voordeliger

Uw beoordeling:

SpaOnline heeft leuke voordeelacties zoals entreebewijzen bij sauna\'s. Makkelijk om online aan te schaffen, en snel beschikbaar in je mailbox als voucher.

Ingrid

Super aanbieding en

Zeer goed

Rene Noordhuizen

Uitstekend

Uw beoordeling:

Schoon, relaxing, heerlijk dagje genieten daar.

Gerda Tol

Uw beoordeling:

ben zeer tevreden, makkelijk te kopen en ook te gebruiken, leuke aanbiedingen.

Gijs

Gemak

Uw beoordeling:

Voor saunapark Epe kopen we onze kaartjes hier: makkelijk, voordelig en lang geldig. Verzilveren gaat ook makkelijk

Rob

Een heerlijk dagje uit

Uw beoordeling:

Samen met mijn zoon een heerlijk dagje uit in Thermae Son met twee fantastische opgietingen door Cris van zowat een uur per keer ( inclusief tussentijdse afkoeling) En natuurlijke een lekkere... Samen met mijn zoon een heerlijk dagje uit in Thermae Son met twee fantastische opgietingen door Cris van zowat een uur per keer ( inclusief tussentijdse afkoeling) En natuurlijke een lekkere lunch tussendoor !

Sylvia Trouwborst

Makkelijk bestellen

Uw beoordeling:

Ideaal om hier tickets te bestellen. Simpel en duidelijk, beter dan menig andere site ;)

Wim

Aanpassing einddatum bonnen

Uw beoordeling:

Dankbaar dat een bon die eigenlijk een maand verlopen is, toch verlengd wordt met 3 maanden, zodat ik er toch nog gebruik van kan maken.

Richard Pardjo

GOEDE EN SNELLE NETTE SERVICE

Uw beoordeling:

Onlangs heb ik zowel telefonisch als online contact gehad met callcenter van SpaOnline , ik ben snel en goed geholpen met mijn vragen. Mijn ervaring met bestellen van vouchers is dat ik ze heel... Onlangs heb ik zowel telefonisch als online contact gehad met callcenter van SpaOnline , ik ben snel en goed geholpen met mijn vragen. Mijn ervaring met bestellen van vouchers is dat ik ze heel snel in mijn mail ontvang en gelijk kan gebruiken. Ze hebben vaak heel veel leuke aanbiedingen . Ik kan ieder SpaOnline.com aanbevelen.