Ad B

Top!

Prachtig assortiment en zeer scherpe prijzen

Lex

Mooie Spaanse wijnen gekocht

Prijs kwaliteit en assortiment zijn allemaal goed

H.J. De Reus

Wijn besteld en die werd gebracht

snel

Han Stiekema

Gewoon lekkere Spaanse wijnen voor een correcte prijs

Veelvuldig aanbiedingen, vaak moeilijk te weerstaan

Jan Slachmuylders

Mooi gamma en perfecte prijs/kwaliteit

Mooi gamma en perfecte prijs/kwaliteit. Correcte levering

Victor Smet

Kennisgemaakt via publicatie in krant. Proefpakket besteld en was goede ervaring. Daarna nog enkele keren besteld. Vlot verlopen en kwaliteit doorsnee goed. Zeer regelmatig aanbiedingen via... Kennisgemaakt via publicatie in krant. Proefpakket besteld en was goede ervaring. Daarna nog enkele keren besteld. Vlot verlopen en kwaliteit doorsnee goed. Zeer regelmatig aanbiedingen via nieuwsbrief. "Dozijnaanbiedingen" is voor mij als alleenstaande nogal veel.

Concentratie op 1 land geeft allicht meer focusmogelijkheden. Resulteert ook in wijnen die men niet overal vindt. Prijsgunstige aanbiedingen (beterkoop dan op webshop producent).

Esdra Minnaard

TOP!

Snelle communicatie en levering!

Henk Cornelissen

Biedt het grootste Spaanse wijn assortiment keuze aan, tegelen een redelijke prijsstelling. Het
“Het dozijn” aantal flessen aanbod, spreekt mij als individuele wijndrinker thuis minder aan omdat ik niet beschik over een geschikte wijnkelder wonende op een appartement.

De levering van de bestelde wijn, beantwoordt steeds aan de gestelde levering tijdstip van deze Spanje internet winkel.

Pieter van Lierop

Bedrijf is efficiënt en prettig in informatie

Echt heel erg sterk is dat ze uit gerenommeerde streken voor schappelijke prijzen jonge wijnen aanbieden met toch volop smaak en karakter. Ik ben wel klaar met Spanjaarden (en Italianen en... Echt heel erg sterk is dat ze uit gerenommeerde streken voor schappelijke prijzen jonge wijnen aanbieden met toch volop smaak en karakter. Ik ben wel klaar met Spanjaarden (en Italianen en Fransozen) die me bij het eerst glas vervoeren maar me vloeren bij het tweede glas. Of het derde. Ik zou geen ander adres weten waar ik kan krijgen wat Spanjewijnland biedt.

Johan van Gestel

Uitstekend