8.3/10
8.5/10
8.3/10

Millestelle

Top

Er valt zeer veel te kiezen.

Zeer goede service

Er werdt binnen een uur op mijn mailtje gereageerd

Nvt

Jos Zegers

Jammer dat de wijn uit 2018 in plaats van 2017 gestuurd werd. Verder alles prima.

Mooie wijnen uit elk gebied in Spanje duidelijk aangeven met een goede en prettige omschrijving over de wijn.

Alle drijf soorten
Smaak omschrijving
Per gebied
Waardering van de wijnen

Bert Heesen

Het is prettig om bij Spanjewijn wijn te kopen. De website geeft de koper veel informatie over de wijnen, de gebieden en de gebruikte druivenrassen. Bestellen gaat eenvoudig en is probleemloos. Het... Het is prettig om bij Spanjewijn wijn te kopen. De website geeft de koper veel informatie over de wijnen, de gebieden en de gebruikte druivenrassen. Bestellen gaat eenvoudig en is probleemloos. Het telefonisch contact is altijd uiterst vriendelijk.
Ik heb de afgelopen jaren met veel plezier - vaak uitstekende - wijn gekocht en blijf dit in de toekomst ook doen.

- Veel wijnen zijn altijd snel leverbaar, vaak ook voldoende op voorraad.
- Uiterst vriendelijk contact, zowel persoonlijk, telefonisch en via de mail.
- Scherpe prijzen en up to date...
- Veel wijnen zijn altijd snel leverbaar, vaak ook voldoende op voorraad.
- Uiterst vriendelijk contact, zowel persoonlijk, telefonisch en via de mail.
- Scherpe prijzen en up to date website.
- Regelmatig interessante aanbiedingen.

Ik ben een geheel tevreden klant. Geen verbeterpunten.

Ron

Perfecte service! Een groot assortiment gecombineerd met een informatieve website en snelle levering.

Groot assortiment👌

Hoeveman

Communicatie en levering onvoldoende

Mooie producten

Communicatie cq managen van verwachtingen

RA Lichtenvoort Cats

Ik heb 12 flesjes Bellandrone gekocht bij Spanjewijn. Eerste besteling. Doe in vervolg een assortiments lijst erbij. Zou ik meer kunnen gaan kopen. Ik koop voor 4 a 5 duizend euro wijn perjaar.... Ik heb 12 flesjes Bellandrone gekocht bij Spanjewijn. Eerste besteling. Doe in vervolg een assortiments lijst erbij. Zou ik meer kunnen gaan kopen. Ik koop voor 4 a 5 duizend euro wijn perjaar. Altijd in voor iets nieuws,