8.5/10
Betaalgemak

Lentz

Professioneel en vriendelijk aan de telefoon. Idem via de mail en punctueel in de uitvoering/ levering!
Top!

Snel en punctueel

Ik kan ze niet bedenken

Alles is goed verlopen

Gespecialiseerd in Spaanse wijnen

Transportkosten zouden niet mogen aangerekend worden bij een bestelling boven € 35

J.P. de Jong

Zeer goede keuze, uitstekende wijnen, faire prijzen. Vriendelijke mensen, persoonlijke benadering

Goede wijnselectie

Snelle levering en goede update over de status van de bestelling

Nancy

Al meerdere keren besteld heel fijn en word snel geleverd.

Herman van der Werff

Gewoon goed

edward

Voor onze Spaanse borrel op onze huwelijksdag hadden we passende rose, rode en witte wijn nodig. Helaas zouden de wijnen niet op tijd aankomen, vanwege tussenliggende feestdagen. Spanjewijn.nl...

Servicegerichtheid, meedenken, inspelen op wensen van klanten, heldere uitleg van wijnen.

wellicht voorraadniveau op site in combi met levertijd indien niet voorradig of onvoldoende op voorraad.

Herman

Eerste kennismaking, correcte afhandeling én supersherry!!

PRG

Bruikbare informatie via email ontvangen. Levering geheel in lijn met die informatie.

Heeft wijnen die nergens anders te vinden is en tegen redelijke prijs.

Idealiter vermeldt de website of een wijn voorradig is of besteld moet worden.

Wilfried Bergs

Op zoek naar Don PX Grand reserva wijn rond 1986, in verband met een geweldig diner in Leuven waar deze wijn werd geschonken. Via internet besteld, informatie duidelijk, goede prijs en dus...

Snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie, goede prijs verhouding, nette website.

Als particuliere klant heb je geen order historie in te zien ? Op zich vreemd en niet professioneel.

Reactie Spanjewijn.nl:

Beste Wilfred,

Bedankt voor je positieve beoordeling.
Het is gelukkig wel mogelijk om je bestelgeschiedenis terug te vinden als je inlogt op je account.
Je kunt dat vinden onder het hoofd "Bestellingen".
Ies Stoel