8.3/10
Betaalgemak
8.5/10
8.3/10

Ik was wat reviews aan het zoeken op het internet naar de Castillo Ygay Rioja gran reserva. Toen ik ineens de site spanjewijn.nl tegenkwam. Deze was ik nog niet eerder tegengekomen. Maar ik werd... Ik was wat reviews aan het zoeken op het internet naar de Castillo Ygay Rioja gran reserva. Toen ik ineens de site spanjewijn.nl tegenkwam. Deze was ik nog niet eerder tegengekomen. Maar ik werd blij verrast met het ruime assortiment. Ook vond ik de fles waar ik naar op zoek was. En bleek toen ook nog eens met een mooie korting beschikbaar te zijn. Het duurde dus nog geen 5 minuten voordat ik besloot te bestellen. Omdat ik best wel in de buurt woon heb ik het zelf in Papendrecht opgehaald. Ik werd hier vriendelijk geholpen en ben weer zeer tevreden naar huis gereden.

Positief...duidelijke communicatie mbt levering

Ik werd vrij snel op de hoogte gebracht op welk moment de levering zou plaats vinden

Eerste bestelling

assortiment

week levertijd

Enorme keuze, goede omschrijving, goed gerubriceerd , netjes geprijsd

Persoonlijk contact mogelijk met snelle reactie

Harrie Verlegh

Eerste bestelling.... levertijd was 9 dagen; dat is lang. De wijnen waren goed verpakt, de eerste wijn die ik proefde (almirez) was prima!

Degelijke en ter zake doende informatie op de website.

Levertijd versnellen. Gratis verzending vanaf €100 (nu €250)

Lucien Lafour

Amsterdam was wel een beetje ver voor Spanjewijn.nl we verlangde naar de Baron de Ley omdat we deze in Burgos hadden gedronken . Gelukkig hebben we hem mogen ontvangen, alleen dacht ik dat we 2... Amsterdam was wel een beetje ver voor Spanjewijn.nl we verlangde naar de Baron de Ley omdat we deze in Burgos hadden gedronken . Gelukkig hebben we hem mogen ontvangen, alleen dacht ik dat we 2 witte en 4 rode hadden besteld ( dat is niet belangrijk ) We zullen ze met vrienden met plezier opdrinken

dat u de wijn heeft die we zochten Baron de Ley in Burgos dronken we 2010

iets sneller en in dozen van 6 stuks

Vriendelijk en mooie collectie

Eigenlijk alles wel

Terry Ezra

Breed assortiment van de beste albariño wijn uit Galicië. Uitstekende communicatie, reageert heel snel als niet meteen op bestellingen en e-mails.

Als boven maar ook heel bruikbare informatie op de website.

Niet echt. Altos de Torona zou hun assortiment van albariño uit de O Rosal subregio compleet maken, wat mij betreft.

A.P. De Geus

Prima, stipte levering en door mijn woonplaats Papendrecht heel gemakkelijk
Om zelf de wijn af te halen.

Specialisatie Spanje