Betaalgemak
8.5/10

Joop!

Attent en zorgvuldig en correctđź‘Ť

Debora

Heel goede e-mail contact .
Jammer dat het niet voor kerst geleverd worden.
Heel goede e-mail contact .
Jammer dat het niet voor kerst geleverd worden.
Jammer dat het niet meer naar factuur adres gestuurd waar ik om heb gevraagd aangezien ik niet meer daar ben maar gelukkig wel weer mijn vader en tante , gelukkig gemaakt‼️

Snelle reactie over de mail

Nachecken het verzendadres

Ron de Bruijn

Prima geleverd, alleen zou ik graag de optie hebben zelf een afleverdatum te kiezen. Dat voorkomt dat ik het ergens in Slikkerveer moet gaan ophalen

Goede omschrijving van de gekochte wijn

Zie boven

Resiko

Goede ervaring!

Mij per sms informeren dat het bestelde product niet op voorraad was en dat het gezien de feestdagen niet bekend was wanneer het er zou zijn.

Nvt

Correcte uitlevering

Belofte om binnen enkele dagen te leveren.
Na bestelling krijg ik te horen dat het 10 d zou duren.

Slecht helaas
Zaterdag 22-12 gebeld. Twee flessen Cava. Als ik die nu bestel zijn ze er dan dinsdag .... jazeker werd me verteld. Een week later heb ik , na ook nog voorgelogen te zijn door Spanjewijn, eindelijk m’n flessen door er zelf veel energie in te steken. Eigenaar in Spanje. Tussenpersoon nam niet op.
Zeer slechte ervaring. Gaven de schuld aan de vervoerder. En die lag echt bij jullie zelf. En als ik ergens een hekel aan heb is dat vals beschuldigen en liegen. Jullie hebben het beide gedaan

Niet liegen. Wees eerlijk. Duurt langer en dan had ik deze recensie niet geschreven. Nu verdien je m

Rob

Zeer prettig en vriendelijk contact! AANRADER!!!

prijs/kwaliteit

NEEN

John

Zelf 3 x moeten bellen en mailen voor ik antwoord kreeg waar mijn bestelling bleef.
Wijn van wijnjaar 2015 gekocht(zoals op de site beschreven)wijn van 2017 ontvangen.

Respons geven aan je mails/voice mail

Reactie Spanjewijn.nl:

Wat enorm vervelend dat u het verkeerde jaar heeft ontvangen. Wij doen onze uiterste best om jaargang wisselingen te communiceren, deze is er duidelijk doorheen geschoten in drukke december drukte.... Wat enorm vervelend dat u het verkeerde jaar heeft ontvangen. Wij doen onze uiterste best om jaargang wisselingen te communiceren, deze is er duidelijk doorheen geschoten in drukke december drukte. U kunt natuurlijk ter alle tijde de doos retour sturen. Wij storten het bedrag dan direct aan u terug.