Betaalgemak
8.5/10

Wijn liefhebber.

Prima. Goede wijnen tegen een goede prijs!

Snelle en correcte levering.

Nog geen tips vooralsnog.

Slechte informatie over levertijd. Als een wijn nog in Spanje besteld moet worden en kevering diurt een week dan is dat belangrijk te weten als je een bestelling doet voor een cadeautje. Daarover... Slechte informatie over levertijd. Als een wijn nog in Spanje besteld moet worden en kevering diurt een week dan is dat belangrijk te weten als je een bestelling doet voor een cadeautje. Daarover verder vriendelijke communicatie achteraf. Maar ja ...

Assortiment. Snelheid van reageren nadat ij vroeg hoe het zat met de levering.

Svp duidelijke informatie over levertijden vermelden. Ook beter de klant actief informeren over de bezorging door bijv. automatisch Track & Trace te verstrekken.

Eric Louwers

Snelle reactie op navraag

Nvt

Ik heb geïnformeerd naar de status van mijn bestelling maar het zou beter zijn als de klant pro actief een bericht krijgt met de bestel/ lever status

De wijn die ik zocht bij u was gemakkelijk te vinden

veel keus

voor mij niet van toepassing het is snel verlopen met bestelling in ontvangst te kunnen nemen

Marjolein

Goede ervaring. Snelle levering en leuk dat ze deze dessert sherry verkochten die we in het restaurant hadden gedronken

Duidelijke berichtgeving

Marco

Zeer slecht, op 17 december besteld vandaag op 7 januari (3 weken later), nog niks ontvangen.

Leveren graag

Woody

Dure flessen wijn besteld. Website en bestelgemak was prima. Echter, stond er een levertijd van 2 werkdagen en deze zijn niet waargemaakt. Het werden 9 werkdagen. Oud-en-nieuw zat hier tussen, maar... Dure flessen wijn besteld. Website en bestelgemak was prima. Echter, stond er een levertijd van 2 werkdagen en deze zijn niet waargemaakt. Het werden 9 werkdagen. Oud-en-nieuw zat hier tussen, maar er werd op de website geen melding gemaakt dat daardoor de levering langer zou gaan duren. Hiervan werd ik niet op de hoogte gesteld en moest ik zelf bellen. Daarnaast kreeg de bezorger een ongeluk (ik had geen track-and-trace informatie), waardoor het ook 2 dagen was vertraagd (kan Spanjewijn.nl niks aan doen) .

Website en bestelgemak was prima. Na een paar keer zelf het initiatief te hebben genomen aangaande de bestelling, werd ik daarna netjes op de hoogte gehouden.

Beter communiceren over langere (en vertraagde) levertijden rond feestdagen en als er onderweg iets is gebeurd tijdens de bezorging.

Geen ervaring

nee

levering mag sneller

Sandra Wandke

Precies de goede producten in webshop die ik nodig had. Alleen was mij niet bekend dat ze niet op voorraad waren, werd ook niet vermeld. Bestelling was voor oud en nieuw maar na mijn bestelling werd... Precies de goede producten in webshop die ik nodig had. Alleen was mij niet bekend dat ze niet op voorraad waren, werd ook niet vermeld. Bestelling was voor oud en nieuw maar na mijn bestelling werd duidelijk dat ze dit niet gingen halen omdat de producten nog uit Spanje moesten komen en met de feestdagen waren ze onbetrouwbaar. Vriendelijk verzocht om mijn order te annuleren waar ze er mee akkoord gingen. Alles prima! Maar na oud en nieuw werden de producten toch geleverd en kreeg daardoor mijn geld niet terug. Het is vervelend als een belofte niet nagekomen wordt.

Reactie Spanjewijn.nl:

Waar gehakt wordt vallen spaanders....
Zeker niet bewust u toch de wijnen gestuurd! Stuurt u ze retour en wij crediteren uw order direct. excuses hiervoor