8.3/10
Betaalgemak
8.5/10
8.3/10

Was eerste keer dat ik bestelling deed en vond dat het redelijk lang duurde, maar toen las ik in de voorwaarden dat dit tot 12 werkdagen kon duren. Precies op de 12de dag werd geleverd.

Heel veel keuze.

Misschien mogelijk om behalve order-email ook iets mer info over verwachte levering te geven

Prima, snelle levering

Snel geleverd

Snel

Bestelling gedaan en tot twee keer toe is DPD niet op komen dagen. Gebeld met DPD twee keer, geen resultaat. Spanjewijn zelf gebeld. Wordt geregeld, maar niets gehoord meer.... ik wordt licht... Bestelling gedaan en tot twee keer toe is DPD niet op komen dagen. Gebeld met DPD twee keer, geen resultaat. Spanjewijn zelf gebeld. Wordt geregeld, maar niets gehoord meer.... ik wordt licht moedeloos. Ga maar weer bellen...

Uitlevering is dus slecht. Andere bezorgingsdienst?

Reactie Spanjewijn.nl:

Wat enorm vervelend dat u het pakket zo laat heeft ontvangen. Wij zijn druk in gesprek met DPD om de service naar een hoger niveau te krijgen. Ook wij zijn niet tevreden met de huidige service.

Fabian

Product zoals beschreven, geleverd zoals vermeld, degelijk verpakt!

Prima ervaring !!!

Netjes verpakt

Informatie geven bij het bestellen over wanneer de bestelling er op zijn vroegst kan zijn ivm bestellen en transport uit Spanje

Bestellen gaat gemakkelijk. Gezien levering niet volgde, heb ik 2xkeer een mail gestuurd + 1 keer telefonisch
contact opgenomen, doch nooit een antwoord gekregen.

De ruime keuze met de nodige info.

Geen reactie als je mail stuurt of telefonische contactname. Geeft een negatieve impact.
Heb besteld op 12/11 en vandaag 28/11 nog steeds bestelling NIET ik herhaal NIET ontvangen !!

Reactie Spanjewijn.nl:

excuses voor de late levering. De wijn is na veel omwegen uiteindelijk geleverd. De vervoerder was uw order kwijt. Door de enorme drukte hebben wij u niet goed geinformeerd. Wij hebben hiervan enorm... excuses voor de late levering. De wijn is na veel omwegen uiteindelijk geleverd. De vervoerder was uw order kwijt. Door de enorme drukte hebben wij u niet goed geinformeerd. Wij hebben hiervan enorm geleerd en adequate veranderingen doorgevoerd zodat deze service nu sterk verbetert is.

Vincent

Vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam.

Informatie over de wijnen. Uitstekende website om de Spaanse kwaliteitswijn te vinden die je zoekt.

Wanneer er bij de wijn geen verwachte leverdatum staat, word je wel lang in het donker gehouden over de daadwerkelijke bezorgdatum.

Ruben

Geen slechte ervaring maar wel enkele punten van kritiek. Zeer lange levertijd voor één product (mede door hun magazijn in Spanje, blijkbaar), vervolgens ook een terugbetaling voor een fles die niet... Geen slechte ervaring maar wel enkele punten van kritiek. Zeer lange levertijd voor één product (mede door hun magazijn in Spanje, blijkbaar), vervolgens ook een terugbetaling voor een fles die niet meer leverbaar zou zijn, terwijl op de site nog steeds "één in voorraad" wordt vermeld. Hun magazijn verwijst naar een sporthal... gewoon een virtuele (door)verkoper, lijkt mij?

Mooie selectie, gebruiksvriendelijke site

Stockindicatie kan beter, levertijden ook

Duurde erg lang.
Levering was slecht. Product is afgeleverd bij de voordeur maar ik was niet eens thuis. Slechte zaak van bezorgdienst.

Assortiment

Vermelden van de te verwachten levertijd.
Andere bezorgdienst inzetten.

Goed op de hoogte gehouden mbt levering.