8.3/10
Betaalgemak
8.5/10
8.3/10

Prima, conform afspraak geleverd. Ook klantenservice uitstekend.

Afspraken nakomen

Prima, wijn netjes verpakt ontvangen

Ze mogen wel iets sneller leveren

Communicatie met Mary was correct.
Communicatie met Mary was correct.
Spanjewijn heeft vanuit Spanje zeer waarschijnlijk de verkeerde flessen ontvangen en naar mij verstuurd, dus niet dezelfde flessen geleverd zoals besteld op hun website! Kwaliteit is anders dan ik vooraf heb gedronken
Overal online DUBOIS te koop tussen de € 2.30 tor max € 3.30!!! ik betaalde € 8.16 plus moest nog vrachtkosten betalen daarbij!!

Waarschijnlijk niet de fout van Spanjewijn!
Moet nu nog blijken hoe Spanjewijn dit oplost?

Betere controle bij Spanje-wijn afleveren daar in Spanje

Mar

Zeer goede ervaring. Betrouwbaar en 'waar voor je geld'!

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en scherpe prijzen

Kloppenburg Consultants

In een woord: Perfect

goed assortiment

levertijd wijnen die nog uit spanje moeten komen, mag men duidelijker aangeven

Prima service en snelle levering

Hele goeie wijnen in een mooie verpakking. Nergens anders in NL te koop. Bedankt!

Als de levering een tijdje duurt even vragen wanneer de levering dan goed uit komt (welke dag / week). Verder alles perfect.

G. Lernout

Ok

Goede kwaliteit

Toen ik de wijn kocht heb ik gebeld en gevraagd of deze op zaterdag geleverd kon worden. Echter deze werd pas op dinsdag of woensdag ernaar geleverd. Jammer als eerst wordt gezegd dat deze op tijd... Toen ik de wijn kocht heb ik gebeld en gevraagd of deze op zaterdag geleverd kon worden. Echter deze werd pas op dinsdag of woensdag ernaar geleverd. Jammer als eerst wordt gezegd dat deze op tijd geleverd kon worden.