8.5/10
Betaalgemak

Niek Koster

Prima website & assortiment. Bestellen ging prima.

Assortiment, professionaliteit

Graag dezelfde service voor Italiaanse & New World wijnen

Peter

Het was een internetbestelling, zoals ik verwachtte, prima afgehandeld! Beetje laat geleverd, maar er was geen haast bij!!

neen

neen

Marleen De Neyer

Correct

1 fles was niet meer voorradig. We kregen een upgrade in de plaatst aan de prijs van de niet voorradige fles.

Erg gemakkelijk Spaanse wijn kunnen bestellen die je niet snel in Nederland vind en het was ook mogelijk de wijnen op tijd voor de feestdagen in huis te halen doordat de wijnen op vrijdagmiddag in...

Duidelijke website, goede prijsverhouding en klantvriendelijke mensen mocht u de wijn zelf willen ophalen.

Bij het product aangeven hoe en wanneer het kan worden opgehaald/ wordt geleverd.

correcte uitvoering v.d. bestelling

nee

Dhr Bos

Tot nu toe 1-malig 2 mooie wijnen aangekocht. Erg tevreden over de afwikkeling en logistiek.

communicatie prima

nog niet ontdekt

Willem Robert van Dijk

Eerste kennismaking - zeer positieve ervaring

Goede communicatie, service en klantvriendelijkheid

Marcus Peeraer

We hebben verschillende bestelling gedaan en zijn steeds prima behandeld geweest. Excellente communicatie en prima kwaliteit van wijnen.

Kwaliteit/prijs, aanbod en beschikbaarheid van uprange wijnen uit Spanje

Eventueel een versterking op de greep op de verpakkingsdoos

Ik heb een prima ervaring met Spanjewijn.nl gehad. Bestellen en de levering ging als gewenst!

Keurig bericht ontvangen in welke week de bestelling zou worden geleverd. Zelfs de dag van levering kunnen afspreken, dit heb ik als prettig ervaren.

Ga zo door!