8.3/10
Betaalgemak
8.5/10
8.3/10

Snelle levering en goede update over de status van de bestelling

Nancy

Al meerdere keren besteld heel fijn en word snel geleverd.

Herman van der Werff

Gewoon goed

edward

Voor onze Spaanse borrel op onze huwelijksdag hadden we passende rose, rode en witte wijn nodig. Helaas zouden de wijnen niet op tijd aankomen, vanwege tussenliggende feestdagen. Spanjewijn.nl... Voor onze Spaanse borrel op onze huwelijksdag hadden we passende rose, rode en witte wijn nodig. Helaas zouden de wijnen niet op tijd aankomen, vanwege tussenliggende feestdagen. Spanjewijn.nl kwam met een alternatief en bood aan om ze te proeven op locatie, want over smaak valt immers niet te twisten. Uiteindelijk gingen we met een perfecte range van wijnen weg.

Servicegerichtheid, meedenken, inspelen op wensen van klanten, heldere uitleg van wijnen.

wellicht voorraadniveau op site in combi met levertijd indien niet voorradig of onvoldoende op voorraad.

Herman

Eerste kennismaking, correcte afhandeling én supersherry!!

PRG

Bruikbare informatie via email ontvangen. Levering geheel in lijn met die informatie.

Heeft wijnen die nergens anders te vinden is en tegen redelijke prijs.

Idealiter vermeldt de website of een wijn voorradig is of besteld moet worden.

Wilfried Bergs

Op zoek naar Don PX Grand reserva wijn rond 1986, in verband met een geweldig diner in Leuven waar deze wijn werd geschonken. Via internet besteld, informatie duidelijk, goede prijs en dus... Op zoek naar Don PX Grand reserva wijn rond 1986, in verband met een geweldig diner in Leuven waar deze wijn werd geschonken. Via internet besteld, informatie duidelijk, goede prijs en dus besteld.

Was een nieuwe ervaring.

Snelle reactie op vragen, duidelijke communicatie, goede prijs verhouding, nette website.

Als particuliere klant heb je geen order historie in te zien ? Op zich vreemd en niet professioneel.

Reactie Spanjewijn.nl:

Beste Wilfred, Bedankt voor je positieve beoordeling. Het is gelukkig wel mogelijk om je bestelgeschiedenis terug te vinden als je inlogt op je account. Je kunt dat vinden onder het hoofd... Beste Wilfred, Bedankt voor je positieve beoordeling. Het is gelukkig wel mogelijk om je bestelgeschiedenis terug te vinden als je inlogt op je account. Je kunt dat vinden onder het hoofd "Bestellingen". Met vriendelijke groet, Ies Stoel

Helemaal prima!

Goede selectie, goede dienstverlening.

de wijn wordt in hele stevige kartonnen dozen afgeleverd. Dat is natuurlijk helemaal prima, maar eigenlijk beetje te luxe en niet duurzaam. Is het echt nodig om ze zo goed te verpakken?

Positief, vlotte afhandeling en goede feedback in afwachting van levering.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en levering.

Paul Schippers

Alle ok

Ik krijg geen bericht wanneer mijn levering komt