8.5/10
Betaalgemak
8.5/10

Ron

Wijn besteld, echter pas na 6 werkdagen werd dit geleverd. Dit vind ik te lang duren voor een webshop

Snellere levering en andere koerier die een snellere bezorging verzorgd

Mireille

Buiten communicatie ivm levertijdstip en gebruik van dpd als transporteur,alles ok. De wijn zou geleverd worden vanaf week 12/08 maar werd reeds de zaterdag 10/08 geleverd

Ruime keuze

Opvolgjng van de transporteur die ze gebruiken. Toen DPD de wijn leverde was ik thuis. Ik zag de bestelwagen buiten staan maar omdat er meerdere mensen iets bestellen in ons flatgebouw realiseerde ik me niet dat het ging over mijn levering totdat ik het documentje vond van dpd met de boodschap dat ik niet thuis was , wat dus niet waar was en ze geweten hadden zouden ze aangebeld hadden. Vind het jammer dat ik nadien de wijn ben gaan moeten oppikken in een afhaalpunt

Bestelling OK levering niet. weinig info over levering geen tracking nummer gekregen. Fles stuk maar weinig / geen info over dat deze nog gaat geleverd worden.

leveringen en opvolging

Uitstekend

Assortiment

Levertijd

Jan K.

Snelle response. Leuke informatieve site.

Overzichtelijke site met veel aanvullende info.

Vermeld dat particulieren ook kunnen kopen en ook per fles . De site geeft mij de indruk dat dit niet kan.

Heb er nog geen ervaring mee.Maar mijn eerste bestelling is prima gegaan.

Goede service

Zou wel graag laten weten dat er een fles kapot was in de verpakking.Misschien met vervoer,maar kan ik bijna niet geloven.Was zeer goed verpakt.

Martin

Mijn wens om speciale wijn uit Spanje te bestellen via Spanjewijn.nl is een groot succes geworden.

Het telefonisch contact m.b.t. extra nformatie over de wijn en de verzending verliep heel correct en vriendelijk.

Ik heb echt geen verbeterpunten of tips...

Millestelle

Top

Er valt zeer veel te kiezen.