rpb

Via google gezocht naar pencilbag om halve set mee te nemen op vakantie.

overzichtelijke webshop met goede zoekfunctie

Jan Matthys

Duidelijke communicatie als iets niet beschikbaar is en met vertraging zal geleverd worden. Ook de status-mails die de post stuurt apprecieer ik.

Offergelt

Goede snelle levering

Kokbird

Het was een heel probleem om de kortingscode in te voeren. Na inloggen werd die namelijk niet meer herkend.

BB

Zie bij verbeter punten.

Zie bij verbeter punten.

Leveringsinformatie kan beter zichtbaar worden gemaakt. Ik had gedacht binnen 1 dag de spullen te krijgen, maar ik had dus niet alles gelezen over de snelheid van leveren.

Wil

Punctueel

Goede site. Overzichtelijk

Bart

Ze zijn meedenkend en flexibel en reageren snel op vragen per e-mail. De levering is snel en de producten zijn goed.

- Meedenkend
- Flexibel
- Snelle levering
- Goede communicatie

Barry

Ze denken mee en zijn flexibel als ze gevraagd worden een afwijkend product te leveren. Als het product niet op voorraad is en de levering dan langer duurt, dan wordt je daarover geïnformeerd. De... Ze denken mee en zijn flexibel als ze gevraagd worden een afwijkend product te leveren. Als het product niet op voorraad is en de levering dan langer duurt, dan wordt je daarover geïnformeerd. De levering is ook snel.

Snel
Goede informatie
Meedenkend

Yvonne

Vlotte afhandeling

Golf123 is helder over wat er op voorraad is en wat niet. Als het niet op voorraad is wordt je geïnformeerd dat de levering wat langer duurt. Ook voor producten die niet meer leverbaar zijn wordt... Golf123 is helder over wat er op voorraad is en wat niet. Als het niet op voorraad is wordt je geïnformeerd dat de levering wat langer duurt. Ook voor producten die niet meer leverbaar zijn wordt een passende oplossing aangedragen door een iets duurder vergelijkbaar product zonder extra kosten aan te bieden. Ook een verkeerde of onvolledige levering wordt snel gecorrigeerd.

Snelle response.