Feikje Geertsma

Via website golftrolley besteld. Kreeg volgende dag telefoon dat mijn bestelde keuze niet direct leverbaar was.
In overleg ander model gekozen. Prima.

Jammer dat de trolley een...
In overleg ander model gekozen. Prima.

Jammer dat de trolley een dag vroeger dan afgesproken geleverd werd, waardoor de verrassing voor mijn man in het water viel.

Snel overleg is prettig

Marcel

Positief. Snelle levering.

Snel geleverd en zeer netjes verpakt.

Ashley

Super bedrijf! Verkeerde maat artikel ontvangen, maar even gebeld en toen kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd, en de oude mocht ik houden. Bedankt!

Probleem goed opgelost

Barbara

Duidelijke website,
Snelle levering van t product

In stevige verpakking

Tiny Vergunst

Tsja, half mei golfschoenen besteld en gisteren 4 juli ontvangen..... tussentijds gemaild en gebeld..... Ik snap heus wel dat het probleem bij de leverancier ligt, maar dit duurt toch echt veel te... Tsja, half mei golfschoenen besteld en gisteren 4 juli ontvangen..... tussentijds gemaild en gebeld..... Ik snap heus wel dat het probleem bij de leverancier ligt, maar dit duurt toch echt veel te lang.

Wel een aardige meneer aan de telefoon.....

HvG

Onmiddellijk bericht dat levering van bepaald enkele dagen langer zou duren, met voorstel voor alternatief.

Bram Dames

Super goede service, erg fijn!

Ilona

Ik heb eerst gebeld omdat ik geen keuze kon maken. Ik kreeg een zeer betrokken medewerker aan de lijn. Had veel tijd en aandacht voor mijn persoonlijke voorkeuren. Zonder verkooppraatjes kijkt hij... Ik heb eerst gebeld omdat ik geen keuze kon maken. Ik kreeg een zeer betrokken medewerker aan de lijn. Had veel tijd en aandacht voor mijn persoonlijke voorkeuren. Zonder verkooppraatjes kijkt hij mee naar alle mogelijkheden die er zijn en wat de beste keuze is. Ik zeg Doen!!

SAS

Ik heb een goed alternatief mogen ontvangen voor een besteld artikel die niet op voorraad bleek te zijn. Dat noem ik nog eens goede service!

Dirk

Mooie, goed gestructureerde website