j.p.m.beelen

Nu 2e keer besteld; matige informatie over levertijd; aankoop nog niet beoordeeld ivm vertrek naar buitenland

net

Via de site heb ik een (specifieke kleur) cliqgear golftrolley besteld. Ik ben gebeld of ik echt deze kleur wilde, omdat deze niet op voorraad was. Ik gaf aan dat ik inderdaad deze kleur wilde en...

Marlies

Voor de eerste keer binnen gestapt op advies van een andere golfer. prima bevallen ben pas een beginner en ga vast terugkomen.

Genoeg tijd om te adviseren, vriendelijk, belangrijk voor een niet ervaren golfer.

adriaan

Golf123 werkt correct, duidelijk, snel en betrouwbaar.

snelle actie

Onno Ruijgrok

Kundig en een goede service.

Vriendelijke mensen en een goede uitleg over de producten.

J.C. Euwe

Golftrolly was vlgs mij niet conform de afbeelding omdat er in de steunen geen bevestigingsmogelijkheden waren voor de bij de trolly passende speciale regenhoes.
Omdat ik in de buurt woon...

Service gerichtheid en goede koffie. Vlot in de omgang met de klant

lzcrj

Ben zeer goed geholpen in de winkel, de medewerker had veel kennis van zaken. Terwijl ik (golf)schoenen paste werd uitgebreid de tijd gegeven om te voelen hoe de schoenen na een kwartier zaten....

Bijzonder vriendelijk en deskundige medewerker (ook de eigenaar)

rpb

Via google gezocht naar pencilbag om halve set mee te nemen op vakantie.

overzichtelijke webshop met goede zoekfunctie

Jan Matthys

Duidelijke communicatie als iets niet beschikbaar is en met vertraging zal geleverd worden. Ook de status-mails die de post stuurt apprecieer ik.