anonymous

Ik heb een tijd geleden een golfproduct gekocht bij dit bedrijf en ben hier erg tevreden over. Ik bestelde dit op vrijdagavond net voor 5 uur. De beste werknemer vertelde me dat de post net was... Ik heb een tijd geleden een golfproduct gekocht bij dit bedrijf en ben hier erg tevreden over. Ik bestelde dit op vrijdagavond net voor 5 uur. De beste werknemer vertelde me dat de post net was opgehaald voor bezorging en dat ik het niet meer voor het weekend binnen zou krijgen terwijl ik het zaterdag nodig had. De beste man is toen speciaal voor mij naar het postkantoor gereden om dit pakketje alsnog af te geven zodat ik het op tijd binnen zou hebben. Hulde hiervoor! Ik zal zeker nogmaals bestellen bij dit bedrijf indien nodig.

flexibiliteit
klantvriendelijk

Herwin Postema

Je wordt correct te woord gestaan. Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn goed en plezierig verlopen.

Komen de gemaakte afspraken en leveringen na.

Conny van der Elzen

Mooie reistassen

snelle service

anonymous

Levering duurde langer dan verwacht maar uiteindelijk net op tijd ontvangen. Geen track & trace-mail ontvangen.

goede telefonische ondersteuning

Gerard

Uitstekend bedrijf wat ik besteld had wilde ik wijzigen en dat was geen enkel probleem. Het artikel bleek bij ontvangst beschadigd te zijn het werd nog dezelfde dag omgeruild. CHAPEAU

Adequaat reageren en uiterst vriendelijk aan de telefoon

asdf

TEST Jouke

123

Heilijgers

Positieve ervaring maar er zijn verbetermogelijkheden

rob helmonds

Plezierig en vakbekwaam

goede service bereidheid om oplossingen te zoeken

To the point
Zakelijk