Angelique

2 dezelfde setjes besteld. 1 setje compleet geleverd, 1 setje niet compleet geleverd. Hierover 6 dagen terug een mail gestuurd, maar nog geen reactie terug ontvangen. Dit vind ik jammer waardoor... 2 dezelfde setjes besteld. 1 setje compleet geleverd, 1 setje niet compleet geleverd. Hierover 6 dagen terug een mail gestuurd, maar nog geen reactie terug ontvangen. Dit vind ik jammer waardoor mijn ervaring negatief beïnvloed wordt.

Mails sturen om feedback te vragen

erik kalverboer

Slecht

Wim Bollen

Bestelling en levering binnen de voorgestelde termijn

Nakoming verwachting

Martin Schuller

Ervaring is gewoon wat je vaneen bedrijf verwacht. De ene aan de telefoon heeft wat meer geduld dan de andere. De verzending is niet per e mail doorgegeven. Zodoende wist ik niet van de bezorging

Nico Stephanus

Ik heb iets besteld bij van Spaendonck.
datgene was toen op voorraad.
na 1 week gebeld waar het bleef. voorraad was toen op.
ik zou bericht krijgen wanneer dat wel bezorgd zou worden....
Ik heb iets besteld bij van Spaendonck.
datgene was toen op voorraad.
na 1 week gebeld waar het bleef. voorraad was toen op.
ik zou bericht krijgen wanneer dat wel bezorgd zou worden. Na 1 week weer gebeld want ik had nog niets gehoord. 1 dag later kreeg ik bericht dat mijn bestelling niet duidelijk was ?? toen pas ontdekt ???
het gaf mij het gevoel dat mijn bestelling toen pas in gang werd gezet !
na drie weken eindelijk ontvangen wat ik besteld had. :-)

Wilbert is erg vriendelijk

Cornelis Van as

Slecht

Gerben Veenstra

Na eerdere goede ervaringen met aankoop golfballen vond ik helaas de laatste zending niet van dezelfde kwaliteit al de eerste

snelle levering

Jos Schajik van

Nette afhandeling van de online bestelling

Breed assortiment op gebied tennis

Edgar Boesenach

Mijn bestelling bleek niet op voorraad (niet zichtbaar tijdens de bestelling) en de levering heeft uiteindelijk niet twee dagen, maar twee weken geduurd. Tot twee keer toe zelf gebeld om te... Mijn bestelling bleek niet op voorraad (niet zichtbaar tijdens de bestelling) en de levering heeft uiteindelijk niet twee dagen, maar twee weken geduurd. Tot twee keer toe zelf gebeld om te informeren, want Spaendonck zelf liet niets van zich horen.
Het excuus was vertraging van de levering door de coronacrisis hetgeen zeer aannemelijk is, maar communiceer dat dan.

Bij mijn bestelling geen sterke punten gebleken.

Peter Gremmen

Snel en zakelijk geregeld