E Wilschut

Dat er pas na een paar weken werd geleverd vond ik zeker niet leuk, maar dat er geen communicatie mogelijk was, geen antwoord op de mails en telefonisch vrijwel niet te bereiken vond ik ongepast,... Dat er pas na een paar weken werd geleverd vond ik zeker niet leuk, maar dat er geen communicatie mogelijk was, geen antwoord op de mails en telefonisch vrijwel niet te bereiken vond ik ongepast, wat de reden ook is. Leveringen kunnen verlaat zijn, maar communiceer daar dan over!

De kwaliteit van het product en de zorgvuldige inpakking ervan

H van der Vleuten

Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar, het bandje geeft andere openingstijden aan dan de mail die verstuurd wordt.
De verbinding wordt gewoon verbroken dan, terwijl je wel binnen de openingstijd belt. Tip:
Laat mensen geen mail sturen maar beantwoord de telefoon gewoon, nu krijg je tig-mails aangezien het dagen duurt voordat deze beantwoordt worden. In ons geval wisten we niet dat er een backorder was, stond nergens vermeld, dat had meteen via de telefoon verteld kunnen worden en had veel frustratie en gemail ook weer naar DPD gescheeld. Ook op de site tijdens de bestelling vind ik dat er had moeten staan dat het niet op bestelde voorraad was.

?? Mooie spullen geleverd uiteindelijk.

vd Vleuten Elektrotechniek BV

Geen goede ervaring door miscommunicatie

nee

Gerbert Mos

Uitstekend geholpen en goed advies

Klantgericht en er werden meerdere opties geboden. Goede uitleg!

Jacqueline Groenewegen

Telefonische slecht bereikbaar, geen antwoord op mail gehad.

Snelle goede levering, netjes melding dat geretourneerde levering is ontvangen.

fam schuilwerve

Zeer slecht

Ed

Kan iemand vertellen of dit bedrijf echt bestaat? Heb een week geleden een sjoelbak besteld en betaald, sindsdien niets meer gehoord. Geen reactie op mail, telefonisch onbereikbaar....

zwak punt: Niet te bereiken, geen communicatie mogelijk

G Houtman

Ruime keus. Goede prijs.

wim van vierssen

Een golfclub besteld, daarna niets meer gehoord. Na een paar weken erachteraan gebeld. Ja, inderdaad op voorraad maar niet verstuurd. Van Spaendock weet niet waarom.

Laconiek bij duidelijk gebrek aan servicegerichtheid.

V Hanemaaijer

Matig, er ging een lange periode overheen voordat we het product mogen ontvangen, wat geen probleem was. Wel dat we vooraf geen bericht ontvingen waarneer het product geleverd werd. Ineens stond het... Matig, er ging een lange periode overheen voordat we het product mogen ontvangen, wat geen probleem was. Wel dat we vooraf geen bericht ontvingen waarneer het product geleverd werd. Ineens stond het pakket voor de deur, terwijl wij een weekend weg waren. Het product mocht absoluut niet nat worden en uiteindelijk heeft een buurman het product aangenomen maar we hadden dat liever op een andere manier opgelost.

niet