Jeroen Van rotterdam

Ontzettend slecht. Veel moeten bellen en niet worden teruggebeld. Heeft weken geduurd voor ik me geld terug kreeg

Sorry, maar die heb ik niet

Lieke M

Snel en netjes

Snelle levering. Netjes verpakt. Prima product voor een goede prijs.

Wilco Welleweerd

Mijn ervaring was zeer slecht, ik heb een schilte sjoelbak bij jullie besteld omdat jullie op de website hadden staan dat deze optijd geleverd zou worden, ik heb hem nog steeds niet ontvangen (Heb... Mijn ervaring was zeer slecht, ik heb een schilte sjoelbak bij jullie besteld omdat jullie op de website hadden staan dat deze optijd geleverd zou worden, ik heb hem nog steeds niet ontvangen (Heb gisteren een kapotte sjoelbak ontvangen).Ik moest zelf steeds achter de bestelling aan bellen en daarbij soms erg lang wachten.

Peter

Lang wachten en slechte communicatie

Uiteindelijk na 8 weken geleverd.

Rubens van den Berg

Product zoals beschreven geleverd. Duurde wel super lang. Misschien handig om producten als “uitverkocht” op de site te zetten wanneer jullie ze niet op voorraad hebben

Willem de Jonge

Top service

Reageren en leveren snel.

B Koolhaas

heldere afspraken en ook telefonisch goed bereikbaar

Gytha Besteben

Mijn feedback is niet gunstig voor het bedrijf. Dit heeft als reden dat ik meerdere keren gemaild heb om te vragen waar mijn bestelling bleef en dat ik begrip heb dat het drukker is maar dat ik... Mijn feedback is niet gunstig voor het bedrijf. Dit heeft als reden dat ik meerdere keren gemaild heb om te vragen waar mijn bestelling bleef en dat ik begrip heb dat het drukker is maar dat ik persoonlijk vind dat een mailtje met excuus en dat jullie bezig zijn wel het minste vind. Dat als ik bel en drie kwartier te horen krijg dat ik de eerstvolgende ben die aan de beurt ben wel erg lang vind duren!
En als echte topper zodra ik een mail stuur dat ik mijnheren terug eis de volgende dag er wel een mail gestuurd kan worden dat. Jin bestelling onderweg is! Die ook nog 4 dagen er over gedaan heeft voordat ze uiteindelijk er waren. Vanaf bestellen tot leveren 3 weken! Dus klantenservice een 0 . En zal nooit meer iets bij jullie bestellen en ook niet aanraden aan andere om dit te doen! Verbaas me dat jullie nog de lef hebben om ,te vragen om mijn feedback maar dat zal wel een automatische mail zijn, en ik vermoed dat jullie niks met de feedback doen!

Niks.

O. Abelmann

Keurige service en zeer fijne commutatie. Klantvriendelijkheid = 10

Service, klachtvriendelijkheid

Sjoerd van der Wiel

Positief

Goede communicatie en prettige service