Dick Van gelderen

Super duidelijk en snel.

Had foutje gemaakt met bestelling en binnen twee dagen opgelost.

Wim Breden

Snelle levering, snel bericht over een artikel wat niet op voorraad was en de rest werd geleverd.

Snel geld retour wat niet geleverd kon worden!

SikkoHulzenga

Goede prijs

Tijdig geleverd

VdP

24 okt 2020 bestelling geplaatst. 26e bericht dat verzending is vertraagd, geen nieuwe actie gevonden in track en trace. E-mail wordt automatisch beantwoord, dat ze te druk zijn. Telefoon wordt... 24 okt 2020 bestelling geplaatst. 26e bericht dat verzending is vertraagd, geen nieuwe actie gevonden in track en trace. E-mail wordt automatisch beantwoord, dat ze te druk zijn. Telefoon wordt automatisch beantwoord dat ze niet bereikbaar zijn, terwijl ik binnen de genoemde tijden bel.

Nog geen

Jan Groenewold

Sjoelbak gekocht

Vlotte levering

Maarten

Geen contact mee te krijgen, op geen enkele manier. Bestelling geplaatst, betaald en radiostilte al twee weken lang.

Bert uut Heumen

Zag review van andere klant; Bestelling geplaatst, waarna bleek dat het artikel niet in voorraad is. Niet abuis, maar bewust worden artikelen aangeboden die er niet zijn en bovenal word je als klant... Zag review van andere klant; Bestelling geplaatst, waarna bleek dat het artikel niet in voorraad is. Niet abuis, maar bewust worden artikelen aangeboden die er niet zijn en bovenal word je als klant hier niet over geinformeerd....

+ zijn telefonisch zeer slecht bereikbaar. Je wordt er steeds uitgegooid

Bieden veel spullen aan, die ze dan vervolgens niet kunnen leveren

Petra van der Aa

Via de webshop heb ik een aantal golfartikelen besteld. Er stond dat deze op voorraad waren. Er kwam ook een bevestigingsmail dat ik bericht zou krijgen als producten verstuurd zouden worden binnen... Via de webshop heb ik een aantal golfartikelen besteld. Er stond dat deze op voorraad waren. Er kwam ook een bevestigingsmail dat ik bericht zou krijgen als producten verstuurd zouden worden binnen 2 dagen. Deze mail nooit ontvangen. Zelf contact op genomen en een deel van de producten zou circa 2 weken langer duren. Gevraagd of de rest dan vast opgestuurd kon worden. Van de overige 4 producten 2 ontvangen zonder nota of afleverbon dat de rest nog zou komen. Weer gebeld, lang gewacht maar alles was in orde, echter was het te druk en zou ik terug gebeld worden. Alle begrip voor maar na 2 weken toch zelf weer gebeld en toen bleek dat het begin december zou worden. Gevraagd naar een alternatief en dat werd idd geboden. Product (dat duurder was en minder aantrekkelijk geprijsd dan bij concurrenten) ontvangen en 2 overige artikelen maar laten zitten, maar wederom geen bon. Hier nu 2x een mail over gestuurd dat ik graag een bon voor een artikel ontvang ivm garantie. Het gaat niet om een paar sokken of zo maar om een product van bijna 300 euro. Tot op heden nog geen reactie behalve een geautomatiseerde mail dat het druk is. Ik heb de indruk dat men graag wil bij dit bedrijf maar dat de processen niet goed ingericht zijn en hierdoor (onnodige) klachten ontstaan. Heb echt het idee dat er bureaus vol met post-it briefjes liggen met allemaal klanten die nog ergens op wachten. Mensen zijn vriendelijk aan de telefoon maar hebben het niet in de hand.

Mensen zijn vriendelijk aan de telefoon en kennen de producten.

Ad Sman van der

Altijd oké

Goeide oplossingen, goede kwaliteit materialen

James

Bestelling geplaatst, waarna bleek dat het artikel niet in voorraad is. Niet abuis, maar bewust worden artikelen aangeboden die er niet zijn en bovenal word je als klant hier niet over geinformeerd.... Bestelling geplaatst, waarna bleek dat het artikel niet in voorraad is. Niet abuis, maar bewust worden artikelen aangeboden die er niet zijn en bovenal word je als klant hier niet over geinformeerd. Na een week contact opgenomen waar zending blijft. telefonisch contact niet mogelijk, op mail werd ook niet geregeerd. Na aantal dagen kreeg ik ze per telefoon te pakken, artikel was in bestelling bij leverancier en zou nog die week geleverd worden (dus na 14 dagen).
Geen mails ontvangen, niets. Artikel kwam niet binnen. Kreeg wederom geen contact noch per mail noch per telefoon. Uiteindelijk kreeg ik een zeer vriendelijk heer aan de lijn (ik vermoed de eigenaar), die vertelde dat de persoon het niet had opgepakt en dat hij erachteraan zou gaan. Die week ontving ik de goederen, dus 3 weken na bestelling. Misschien is het handig als het bedrijf de volgende slogan in z'n bedrijfsprocessen verwerkt: Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.