Marieke

Snelle service. Fijne website.

Product voldeed volledig aan onze verwachtingen en werd volgens afspraak geleverd.
Het bedrijf ging meteen in op onze vraag om de maat van het bestelde product te wijzigen.
Flexibel...
Flexibel bedrijf dat levert aan goede prijs, correct communiceert en levert volgens afspraak.

Prachtige jurk gekocht voor een prima prijs. Voor de zekerheid de jurk 2 maten groter besteld (130 ipv 110). De jurk blijkt qua maat niks te groot en is erg krap om in te komen. Hier had ik graag... Prachtige jurk gekocht voor een prima prijs. Voor de zekerheid de jurk 2 maten groter besteld (130 ipv 110). De jurk blijkt qua maat niks te groot en is erg krap om in te komen. Hier had ik graag iets over gelezen bij de info. D3 jurk is zo krap met aantrekken dat ik bang bent dat deze scheurt. Jammer!

Leda

Zeer goed, leuke producten, goede service

Zeer snelle en correcte levering

Wim Meijrink

Had besteld voor kleindochter naar later bleek, verkeerde kleur, voor verzending nog een mailtje gestuurd om te annuleren, wat ook is gebeurd.

Ineke

Vlotte toezending en communicatie . Product voldoet aan de verwachtingen

Sharon

Alles op tijd binnen. Super kwaliteit.

Vlotte levering en goed product, zoals beschreven op de site.

Luc

Netjes,keurig en stipt geleverd