Spa Zuiver

Spa Zuiver Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spa Zuiver? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3397
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spa Zuiver met 8.2/10. Gebaseerd op 3397 ervaringen.
Eenvoud van reserveren
Restaurant

Hans Hoejenbos
Hans Hoejenbos

Beste Hans,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Fantastische sauna met veel mogelijkheden. alles schoon en spick en span. ga zo door!!.

Wendy Klijn
Wendy Klijn

Positieve punten tijdens je bezoek

je kunt overal lekker zitten, liggen en relaxen ook met drukke dagen

Verbeterpunten of suggesties

we missen het scrubzout! maar dat begrijpen we wil ivm Rituels... haahah! verder geen suggesties, het is prima zo

Beste Wendy,

Bedankt voor je recensie over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze spa. Het scrubzout tast helaas onze leidingen aan en daarom hebben wij voor een alternatief moeten kiezen. Wij hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke sauna, ruim opgezet, vriendelijke mensen en vooral erg schoon!.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen en andere belevenissen blijven aanbieden, een verrijking voor deze super sauna

Verbeterpunten of suggesties

Misschien iets meer verlichting in de kleedruimte, vonden wij wat donker, maar hoeft maar subtiel verbeterd te worden

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en je positieve ervaring met onze spa. Wij zullen jouw opmerking over de verlichting in behandeling nemen en kijken of we hier verbeteringen in kunnen aanbrengen. Tot een volgend bezoek!

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke sauna dag gehad, en de opgietingen en andere belevenissen met klankschalen, scrubsessie in de sauna tempel een ware belevenis, wat een super mooie ervaring, een aanrader voor iedereen.

Nando
Nando

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving

Beste Nando,

Bedankt voor je recensie over je bezoek, fijn om te lezen dat je zo heerlijk hebt gegeten. Wij zullen de complimenten overbrengen naar onze collega's van de keuken!
Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Ook culinair genieten bij spa zuiver.

Cees en Angracia Flipsen
Cees en Angracia Flipsen

Verbeterpunten of suggesties

Het is mateloos irritant als je spa zuiver verlaat en je moet dan nog in een rij gaan staan om af te rekenen. Ook vind ik het geen goede zaak dat je € 10,-- moet betalen voor de parkeerplaats. Weet wel dat je buiten de poort gratis kan parkeren maar het lopen gaat mij slecht af.

Beste Cees en Angracia,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling over onze spa en bedankt voor jullie trouwe bezoek. Wij zullen jouw opmerkingover het lunchbuffet doorsturen naar de betreffende afdeling om onze dienstverlening te verbeteren. We proberen de rijen bij het uitchecken te beperken maar helaas hebben we soms te maken met piekmomenten waardoor er toch een rij ontstaat. Onze excuses hiervoor. Wij hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Ben een klant die regelmatig terug komt. dat zegt eigenlijk al genoeg. het sauna gedeelte is geweldig en schoon. ook de massages zijn top. vind het nog steeds jammer dat het lunch buffet matig is. in de goede oude tijd was het een stuk beter. ( en goedkoper). over het geheel is het toch een heerlijk dagje weg van alle stres. kom zeker weer terug!!.

Jacq
Jacq

Zie hierboven

Zie hierboven

Beste Jacq,

Hartelijk dank voor je recensie over je bezoek en je uitgebreide feedback, we begrijpen je opmerking over je broodje en zullen dit doorzetten naar de betreffende afdeling. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa en een nog betere ervaring te kunnen bieden.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Hartelijk ontvangen, wordt naar behoefte van de klant gevraagd dat is een meerwaarde. infrarood sauna is mooi opgeknapt en vergroot. sfeer in sauna is zeer goed, er is een divers aanbod aan faciliteiten. heerlijke dag gehad, enigste kritische punt is het lunch aanbod. had een broodje gerookte kip besteld met avacado. de avacado was zeer rijp en daardoor bruin, ik maakte hier een opmerking over en mijn broodje werd opnieuw gemaakt. het was fijner geweest wanneer de keuken of serveerster dit zelf had opgemerkt.

Mevr. Weemer-Hoonakker
Mevr. Weemer-Hoonakker

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles, ook het wegbrengen met de auto tot voor de ingang en dat de chauffeur dan weer zonder te betalen kan uitrijden vind ik heel goed.

Reeds hierboven aangegeven

Beste mevrouw Weemer-Hoonakker,

hartelijk dank deze mooie review en uw bezoek aan onze spa. Wij zullen onze gastvrouwen attenderen op de gladheid rond het zwembad buiten zodat ze hier extra aandacht aan kunnen geven. Wij hopen u nogmaals te mogen vewelkomen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Een heerlijk dagje gehad, prima. het enige vind ik dat het buiten het zwembad erg glad kan zijn en dat is voor de wat oudere bezoekers wel gevaarlijk. veel succes verder met uw bedrijf.

Gertrud de Wit
Gertrud de Wit

zie ervaring!

Verbeterpunten of suggesties

bewaken jullie wel de capaciteit van de heerlijke ruimtes oftewel wanneer is het te druk of te vol?

Beste Gertrud de Wit,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, wat fijn om te lezen dat jullie het heerlijk hebben gehad en dat de nieuwe infraroodcabine zo positief zijn opgevallen. Wij zullen de complimenten over de opgietingen doorgeven! Wij houden een maximaal aantal gasten aan en over het algemeen verspreiden onze gasten zich over de faciliteiten. Fijn om te lezen dat jullie wel een fijne dag hebben gehad en we verwelkomen jullie graag weer!

Beveel je Zuiver aan?Ja

Het was weer heerlijk bij jullie afgelopen zondag. hadden ons alleen vergist in de hollandse zuinigheid. niet alleen wij maar veel anderen waren op de twee voor een aanbieding afgekomen. dat mocht echter de pret niet drukken. wat een heerlijke infrarood sauna en wat een leuke lowly juf, helen? die later ook de scrub in de stoomtempel deed..
komen zeker terug!.

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijke en adquate ontvangst.

Verbeterpunten of suggesties

Verbeterpunt restaurant. Hetgeen wij wilde kiezen was al uitverkocht. Ander gerecht genomen, prima vitello tonnato (grote portie voor voorgerecht). Vervolgens een salade met gamba's (waarvan onderdelen van de salade op waren en in overleg vervangen door andere ingrediënten). Salade was zeer matig van smaak en ivm de vitello dan wel weer aan de kleine kant. Complimenten voor hoe de manager het heeft opgelost. Was blij dat wij het gemeld hadden.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je review over je bezoek, wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van de avond. Goed dat je ook tijdens het diner aangegeven hebt dat er iets niet naar wens is zodat er direct ook een passende oplossing geboden kan worden. Wij zullen jouw feedback over het restaurant doorsturen naar onze horeca-afdeling, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Weer heerlijk genoten van een avondje relaxen bij spa zuiver.

Liesbeth
Liesbeth

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Er zijn altijd gasten die niet weten wat een stilte sauna is, maar wellicht is het een idee om een sauna speciaal te openen waar gasten wel lekker kunnen kletsen, kan best begrijpen dat dit soms ook gezellig is.

Beste Liesbeth,

hartelijk dank voor de mooie review over je bezoek aan onze spa, wat fijn om te lezen dat je hebt kunnen ontspannen en de behandelingen zo goed hebt ervaren. Wij gaan jouw feedback gebruiken om onze service en faciliteiten te verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Ik geniet altijd van deze heerlijke sauna. echt even weg van alles, heerlijk ontspannen en fantastische behandelingen. horeca faciliteiten zijn prima, vanuit het verleden vond ik het lunchbuffet net iets beter dan nu. a la care menu sluit beter aan bij mijn wensen dan voorheen, maar dat is altijd persoonlijk natuurlijk.

Bedrijfsinformatie

Midden in het Amsterdamse Bos vind je Zuiver. Wanneer je bij ons binnenkomt, ervaar je vrijwel direct een bijzonder gevoel van rust en ruimte. En dat is precies de bedoeling. Zuiver is een verademing. Een moderne en exclusieve spa met ruimte in overvloed (13.000 m²). Bij Zuiver kun je onthaasten, uitrusten, bijtanken. En bovenal: hemels genieten van dat weldadige gevoel van luxe.
Adres
Koenenkade 8