Eenvoud van reserveren
Faciliteiten
8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Ik ga graag naar spa zuiver maar gisteren was denk ik echt de grens overschreden. Personeel onvriendelijk en terwijl we nog aan het eten waren werden de borden van onze tafel gepakt zonder iets te...

Ruim aanbod en keuze aan sauna faciliteiten icm opgietingen en behandelingen. Niet te druk. Service prima. Aandachtspunt (vanuit ons bezien is) is prijs- kwaliteit lunch buffet. Voor de prijs die...

Verbeterpunten of suggesties

Aandachtspunt (vanuit ons bezien is) is prijs- kwaliteit lunch buffet. Voor de prijs die hiervoor in rekening wordt gebracht zouden we volgende keer liever a la carte lunchen. De prijs- aanbod/ kwaliteit vonden we niet met elkaar in verhouding staan.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek en je aandachtspunt voor het lunchbuffet en wat jammer om te horen dat dit niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen jouw feedback doorzetten naar de horeca-afdeling zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa en je dan een optimale ervaring te kunnen bieden.

Spa Sport Hotel Zuiver

Een heerlijke Spa-dag bij Spa Zuiver. Top klasse! Veel verschillende activiteiten worden er aangeboden bij deze Spa. Zoals diverse opgietingen, klankschalensessies en scrubsessies in de stoomcabines.

Positieve punten tijdens je bezoek

de opgietingen, klankschalensessies en scrubsessies.

Verbeterpunten of suggesties

De menukaart in het restaurant is te beperkt. Bijvoorbeeld alleen een biefstuk met stroganoffsaus. Je kan dan geen andere saus kiezen. De prijzen zijn ook te duur. Een kleine salade bij de maaltijden zouden de gerechten completeren.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je een heerlijke dag hebt gehad en dat de verschillende rituelen je positief zijn opgevallen. Jouw opmerking over het restaurant, de menukaart en het aanbod zullen wij doorzetten naar onze horeca-afdeling zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Wendy Klijn

Altijd een fijne sauna, ruim opgezet en vriendelijk personeel.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, rustig en overal heerlijke zit en lig ruimte's. Ruim opgezet.

Verbeterpunten of suggesties

Enige minpuntje vinden wij het ontbreken van het scrubsout bij de douche ruimte. Maar dat nemen we nu gewoon zelf mee.
Persoonlijk vinden we de hoeveelheden in het restaurant wat karig, met name de salades. Dat zou wel wat groter mogen voor 13,50

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek aan onze spa, wat goed om te horen dat je het zo fijn ervaart. Jouw feedback over de hoeveelheden in het restaurant zullen wij doorsturen naar de betreffende afdeling. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in ons restaurant.

Spa Sport Hotel Zuiver

Ik vind het een hele fijne, schone en mooie sauna, met vriendelijk personeel.

Zie bovenstaande punten.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je mooie recensie en wat goed om te lezen dat je onze spa zo fijn ervaart. Tot de volgende keer!

Anitra Fortgens

Genoten op de eerste echte lentedag van t grote terras bij Spa Zuiver.
Heerlijk om hier even in t zonnetje af te koelen van de sauna onder t genot van n Latte geserveerd door t...

Uiterst vriendelijk personeel.
Goede masseurs. Sauna wordt continu onderhouden/verbeterd.
Mooie, ruime ambiance.
Heerlijk eten en mooi terras.
Veel variatie in sauna's, leuk!

Verbeterpunten of suggesties

Het kan er veel te druk zijn met bezoekers.
Dan werkt de sauna eerder averechts, meer spanning dan ontspanning, helaas.
Misschien een max instellen ah aantal bezoekers?

Beste Anitra,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt. Bedankt voor het compliment voor onze collega's, wij zullen ze doorzetten! Tot een volgend bezoek.

Jantiena Wiersma

Van A tot Z een geweldige verjaardag beleefd

Klantvriendelijkheid, schoon, voldoende plek

Verbeterpunten of suggesties

Onbetaald parkeren als service voor sauna gasten. Verder super bedrijfsvisie

Beste Jantiena,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn om te lezen dat je zo'n geweldige dag hebt gehad. Tot de volgende keer!

Paula

Een heerlijk ontspannen avond gehad. Er zijn weer nieuwe sauna's en er wordt gewerkt aan vernieuwing. Jammer dat het scrubzout weg is gehaald. We komen snel weer terug!

Positieve punten tijdens je bezoek

De veranderingen/verbouwing die is doorgevoerd. Grote infraroodsauna.

Scrubzout terug aub!

Beste Paula,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je een ontspannen avond hebt gehad. Wij verwelkomen je graag weer.

Spa Sport Hotel Zuiver

Is een heerlijk sauna..wordt wel veel gesproken in de sauna. De whirlpool buiten is altijd bezet. Net als de jacuzzi baden binnen. Het is veel te weinig jacuzzi baden ten opzichte voor zoveel...

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je recensie, wat leuk om te lezen dat de infraroodcabine je positief is opgevallen. Wij geven op diverse plekken in onze spa aan dat de verschillende faciliteiten in stilte gebruikt moeten worden o.a. in onze huisregels, helaas kunnen wij hier niet continu op controleren. Onze gastvrouwen en saunameesters zullen onze gasten er altijd op attenderen mochten ze dit signaleren.

Desondanks hopen we je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Hans Hoejenbos

Fantastische sauna met veel mogelijkheden. Alles schoon en spick en span. Ga zo door!!

Beste Hans,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Tot de volgende keer.