Eenvoud van reserveren
8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Claudia

Was weer heerlijk, nieuwe Infrarood sauna een hele verbetering! Ondanks de vele mensen nooit druk of onrustig!

Nieuwe infrarood sauna!

Verbeterpunten of suggesties

Bij het bestellen van de bitterballen en samosa's kregen we van allebei 1 minder dan op het menu stond...geen idee waarom!

Beste Claudia,

Hartelijk dank voor de review over je bezoek aan onze spa. Fijn om te lezen dat je een heerlijke dag hebt gehad en dat de nieuwe infraroodsauna je positief is opgevallen. Wat vervelend dat je niet de aangegeven hoeveelheid hapjes heb gekregen, je mag onze medewerkers hier altijd op aanspreken zodat ze hier direct actie op kunnen ondernemen. Wij zullen dit communiceren naar de betreffende afdeling.

Wij hopen je nogmaals te mogen begroeten in onze spa.

Esther

Heerlijk dagje gehad in de spa. De opgietingen waren lekker met heerlijke geuren! Ook viel het met dit keer mee met de drukte. Ook de scrub gedaan in de stoomtempel ook fijn! Moest wel even kijken...

Positieve punten tijdens je bezoek

Lekkere opgietingen door Maarten! Ook positief glaasje water en stukje sinaasappel erna. Goede douches. Eten was goed wel duur 8,50 voor een broodje gerookte kipfilet en avocado. Lekkere drankjes op de kaart. Goed assortiment . Mooi groot zwembad en veel ligbedden.

Verbeterpunten of suggesties

Hef duurde even voordat er iemand naar mij toe kwam in het drankgedeelte boven en ik had maar een kwartier voordat er een opgieting kwam die ik wilde meemaken dus liep ik na een minuut of vijf wachten naar de bar toe. Daar werd me duidelijk gemaakt dat ik weer moest gaan ziftten en dat er iemand langs zou komen. Vond ik wel apart dat je niet aan de bar kon bestellen. Ikwas nu via actie vd dag. Moest wel evenkijken met reserveren want je zietniet gelijk de entree op 0 of betaald staan dus ik vroeg me af of dat wel goed ging.

Beste Esther,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad en je de opgietingen zo goed hebt ervaren. Wij geven jouw feedback door aan de betreffende afdeling zodat wij onze service en diensten kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Spa Sport Hotel Zuiver

Prima gastvrije ontvangst, website blinkt niet uit in reserveringsgemak.. kan beter. spa zuiver is een heerlijke plek om te ontspannen

Vriendelijk receptioniste

Verbeterpunten of suggesties

Broodje kip avocado niet goed, teleurstellend. 1 flintertje avocado, sla niet aangemaakt, yoghurtsaus geen smaak. Zware tegenvaller, duur broodje.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek wat fijn om te lezen dat je onze spa een heerlijke plek vindt om te ontspannen. Wij zullen jouw opmerkingen over de lunch doorsturen naar de horeca afadeling, excuses dat dit niet naar wens was. Je kunt altijd tijdens de lunch of diner aangeven als iets niet naar wens is dan kunnen onze collega's hier direct actie op ondernemen en een passende oplossing bieden.

Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa en dan ook een goede lunch ervaring te kunnen bieden.

Patricia Zandstra

Super sauna en heerlijk de badkledingdag,zonder extra kosten!

De ligbedden boven.

Verbeterpunten of suggesties

Prijs van bv de muntthee of broodjes!

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling over je bezoek. Wij verwelkomen je graag weer!
Jouw verbeterpunt bertreft de horeca zullen wij doorzetten naar de betreffende afdeling.

Ralph Love

Al weer een geslaagde bezoek aan onze Spa Zuiver. Het was droog en zonnig. Wel wat fris: 16 graad. Beetje gespannen van werk en zo voor de bezoek. Maar de de bezoek, relaxed en kalm en gewoon...

Positieve punten tijdens je bezoek

al de saunas en baden: heel lekker en uitnodigend. Super.

Verbeterpunten of suggesties

De achterste kamer met de stenenligbanken: waar bleef de mooie fontein. de sfeer daar is minder zonder deze bezienswaardigheid. mis de ambiance en de geluiden die leiden tot een relaxed ervaring.

Beste Ralph,

Hartelijk dank voor deze review, fijn om te lezen dat je een geslaagd en relaxed bezoek hebt gehad in onze spa. Helaas is er geen fontein meer in het caldarium. Wij hopen je desondanks nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Zoals altijd heerlijk!

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, fijn om te lezen dat je het heerlijk hebt gehad.

Tot de volgende keer!

Spa Sport Hotel Zuiver

Lekker ontspannen! Alleen wel jammer dat bij onze boeking een flesje water hadden en het niet verteld was dat we het bij het restaurant af konden halen. Toen ik dat aangaf bij het betalen kon ik...

Was heerlijk rustig

Verbeterpunten of suggesties

Bij binnenkomst het flesje water geven

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, wat goed dat jullie een ontspannen dag hebben gehad. Wij gaan bij onze receptie verifiëren waarom je geen flesje water hebt gehad, wij begrijpen dat je dit jammer vindt. Wij hopen je desondanks nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Roos Jacobs

Hele vriendelijke en relaxte sfeer, prettige omgeving en aardige en professionele medewerkers. Heerlijke beautybehandelingen gehad . Ik kom regelmatig voor diverse behandelingen en het altijd goed...

Positieve punten tijdens je bezoek

Kopje thee na afloop én een gratis handmassage met Rituals producten.

Verbeterpunten of suggesties

Wat comfortabele stoelen in t wachtgedeelte..
Er zijn nu van die krukjes, ziet er wel leuk uit, maar wat (grotere) comfortabelere stoelen/feautuils zou lekkerder zitten terwijl je wacht

Beste Roos,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in onze spa. In verband met de ruimte en mmdat onze gasten hier vaak maar even kort hoeven te wachten staan hier krukjes, in onze relaxruimte staan overigens wel grotere banken en stoelen waar je heerlijk kunt relaxen.

Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Roos Jacobs

Positieve punten tijdens je bezoek

Kopje thee na afloop én een gratis handmassage met Rituals producten.

Verbeterpunten of suggesties

Wat comfortabele stoelen in t wachtgedeelte..

Een heerlijke dagje Spa Zuiver met mijn zus gehad, wij komen hier al jaren en het is een dag van genieten.
Wel een paar min punten, verschillende douches deden het niet na vele knoppen...

Positieve punten tijdens je bezoek

Fijn dat de infrarood sauna verbouwd is want de oude sloeg echt nergens op.
Caldarium ook super, je valt daar gewoon in slaap zo ontspannen werkt dat en zoooooo rustig als het daar is.
Prachtig buiten met fluitende vogels en genoeg bedden.
Heel vriendelijke personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Zorg dat alle douches werken.
Zwembadwater warmer.
Scrubzout terug bij de douche.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide review over jullie bezoek aan onze spa. Wat fijn om te lezen dat jullie een heerlijke dag hebben gehad. De douches zullen binnenkort worden vervangen om dit te optimaliseren. Omdat het scrubzout onze leidingen aantast hebben we voor een alternatieve scrub moeten kiezen, we bieden wel een scrubritueel aan in de stoomcabine met een bijzondere scrub. Het zwembad wordt dagelijks meerdere malen gemeten en ligt altijd rond dezelfde temperatuur 29 graden.

Bedankt voor de positieve punten die zijn opgevallen tijdens je bezoek.

We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa en dat je dan ook kunt genieten van een bijzonder scrubritueel en de douches optimaal werken.