Spa Zuiver

Spa Zuiver Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spa Zuiver? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3397
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spa Zuiver met 8.2/10. Gebaseerd op 3397 ervaringen.
Eenvoud van reserveren
Service voorafgaand aan bezoek
Service tijdens bezoek
Prima (7/10)
Faciliteiten
Arrangement/ entree
Restaurant

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel en een heerlijk lunchbuffet. De faciliteiten zijn ook prima. Genoeg voor een heerlijk dagje relaxen.

Verbeterpunten of suggesties

Ik mis alleen wel het echt scrubzout bij de douchekom. Er is wel een soort scrub uit een automaat, maar een grote kom met echt scrubzout zou wel echt een verbetering zijn. Door het beter scrubben kun je je poriën ook meer open zetten waardoor de sauna nog meer effect heeft. Daarnaast is het goed voor je huid en vind ik het eigenlijk onmisbaar in een spa.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling over je bezoek aan onze spa. Wij hebben moeten kiezen voor een alternatieve scrub om dat het scrubzout onze leidingen aan tast. Je kunt ook dagelijks deelnemen aan een scrubritueel waarbij gebruik wordt gemaakt van een bijzondere scrub.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Prima spa, goed faciliteiten en vriendelijk personeel.

personeel receptie vriendelijk,

Verbeterpunten of suggesties

personeel restaurant en opgietingen zijn niet klantvriendelijk

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review over je bezoek, wij zullen je opmerking over de klantvriendelijlheid doorsturen naar de afdelingen zodat wij onze service en dienstverlening kunnen verbeteren.

Goed.

nieuwe behandelingen met rituals

Verbeterpunten of suggesties

ik vind de opgietingen veel te druk, mensen dringen heel onbeschoft. Kan daar niks op gevonden worden? een nummertjesysteem?

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je review over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je een heerlijke dag hebt gehad. We willen iedereen toegang geven tot de opgietingen en daarom werken we niet met een nummertjes systeem. Het spijt ons te horen dat mensen dringen, wij gaan er vanuit dat onze gasten rekening met elkaar houden en netjes wachten tot ze aan de beurt zijn. Wij zullen jouw opmerking met onze saunameesters bespreken om te kijken of hier oplossingen voor zijn.
Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Heerlijke dag gehad.

Verbeterpunten of suggesties

Ik vind het jammer dat de scrubzout er niet meer is.

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je hebt genoten van de opgietingen en hebt kunnen ontspannen tijdens de klankschalensessie. Het scrubzout tast onze leidingen aan en daarom hebben wij voor een alternatieve scrub moeten kiezen, daarnaast bieden we dagelijks een scrubritueel aan met een bijzondere scrub.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Genoten van de opgietingen .
heerlijk ontspannen met de klankschalen sessie.

Atie van der Plas
Atie van der Plas

Fijne opgieting en scrub

Verbeterpunten of suggesties

Soep van de dag was erg flauw?

Beste Atie,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, goed om te lezen dat je het heerlijk hebt gehad in onze spa en de opgieting en scrub je positief zijn opgevallen. Je mag in het restaurant altijd aangeven wanneer iets niet naar wens is, dan kunnen onze collega's hier altijd direct een oplossing voor bieden. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa en je dan een optimale ervaring te kunnen bieden.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Zoals altijd was t weer heerlijk zuiveren!.

Uitstekend (10/10)

Schoon
Ruikt lekker
Ruimte genoeg

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je review over je bezoek en wat fijn dat je zo'n ontspannen dag hebt gehad in onze spa. Tot de volgende keer!

Score voor Spa Zuiver:5/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Totaal ontspannen saundag met bijzondere fijne opgietingen en heerlijke lunch .

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles zag er verzorgd en netjes uit

Verbeterpunten of suggesties

Het meubilair in de relaxruimte boven was versleten en de bediening ging niet vlekkeloos...de serveerster kwam langs om te zeggen dat er een handdoek wegmoest, maar kwam geen bestelling opnemen toen we uiteindelijk naar de bar gingen om te bestellen werden we naar onze plek verwezen waar ze enige minuten later toch de bestelling kwam opnemen. Niet erg, wel jammer.

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek en bedankt voor je verbeterpunten en suggesties, wij nemen deze mee om onze service en faciliteiten te verbeteren.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Het was weer fijn een dagje zuiver te doen.

Voldoende (6/10)

Positieve punten tijdens je bezoek

De faciliteiten zijn op zich goed. De hygiene laat te wensen over.

zie boven

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review over je bezoek, het spijt ons te horen dat je onze spa minder weet te waarderen en je beter van ons gewend bent. Wij hebben jouw opmerking direct doorgestuurd naar onze algemene dienst zodat wij onze service en dienstverlening kunnen verbeteren.

Score voor Spa Zuiver:3/5
Beveel je Zuiver aan?Nee

Beste medewerkers spa zuiver,.
ik maak al enige jaren gebruik van jullie sauna. het is redelijk dichtbij en op de fiets te doen. de ontvangst is altijd gastvrij en servicegericht. wat mij opvalt is dat de hygiene enorm terugloopt. daarnaast vrees ik dat de uitnodigende acties tot gevolg hebben dat de sauna heel druk bezocht wordt en het viezig wordt. dat vind ik jammer. ik dacht de vorige keer dat het wellicht een omstandigheid was, maar ik overweeg nu serieus naar almere of soest uit te wijken.

prima ontvangst, goede sfeer

laagdrempeliger inschrijving

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je review over je bezoek, wat fijn om te lezen dat je de sfeer zo uitstekend hebt ervaren. Wij zullen jouw opmerking over de eenvoud van reserveren doorsturen naar de betreffende afdeling om te kijken of hier verbeteringen in plaast kunnen vinden. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Reserveren op een arrangement te complex en gedoe met voucher, die iedereen kan downloaden..
faciliteiten, publieksvriendelijkheid, sfeer uitstekend bij bezoek.

deRijk
deRijk

Veelzijdige sauna

De keuken

Beste deRijk,

hartelijk dank voor je recensie over je bezoek en je feedback. Wij zullen jouw opmerkingen over de hapjes en wijn doorzetten naar de horeca-afdeling.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Sauna prima. kaart bar viel tegen, we hadden samosa wat alleen uit vet en deeg bestond. buffet aan ons niet besteed..
we eten liever vaker iets kleins dan dat we ons volproppen aan en buffet. de wijn kan beter en niet van die kleine glaasjes..
buiten kon je niets eten en drinken.

Bedrijfsinformatie

Midden in het Amsterdamse Bos vind je Zuiver. Wanneer je bij ons binnenkomt, ervaar je vrijwel direct een bijzonder gevoel van rust en ruimte. En dat is precies de bedoeling. Zuiver is een verademing. Een moderne en exclusieve spa met ruimte in overvloed (13.000 m²). Bij Zuiver kun je onthaasten, uitrusten, bijtanken. En bovenal: hemels genieten van dat weldadige gevoel van luxe.
Adres
Koenenkade 8