Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Goede opgietingen, matig eten.
Ik kom 2 keer per maand met plezier naar Spa Zuiver. Ook dit keer weer. Ik zou willen dat er meer aandacht was voor de horeca. Het personeel in de bovenruimte is...

Positieve punten tijdens je bezoek

Ik had een erg prettige dadelscrub in de Hamman van een heel kundige masseur, Gor.

Verbeterpunten of suggesties

Er is weinig keus als je vegetarisch eet en geen tarwe en wat is er was niet de moeite waard. In de relaxruimte/bar was er lauwe soep met harde rijstnoedels en chips met een dip en papperig gekookte edamame. Dat kan makkelijk beter.

A.E. Zwaan

Geweldig om daar de dag door te brengen,ben met mijn schoondochters geweest,en we hebben het heerlijk gehad. Ook de behandelingen,gezicht en Hamam waren top,zeker een aanrader.

Was allemaal heel goed,ook het restaurant.10

Zou het niet weten.10

Fenna

Weer een heerlijk dagje gehad bij Spa Zuiver. Echt onze vaste sauna om naartoe te gaan. Dit keer gekozen voor 50 minuten hot stone massage, wil nooit meer korter, heerlijk.
A la carte lunch...

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijke hot stone massage!
Vernieuwd interieur in restaurant.

Verbeterpunten of suggesties

Zwembad water is soms wat aan de koude kant.

Heerlijk avondje, veel keuze aan verschillende saunas, jacuzzis en andere dingen!

Ik ben al een aantal keer bij Spa Zuiver geweest en zeer tevreden. Het is netjes, ruim en veel variatie in sauna’s. De samenwerking met Rituals is ook top. Ik kom er graag

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, netjes, ruim opgezet.

Maryve

Het was heel fijn en ontspannen, precies zoals een bezoek aan de spa moet zijn.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgieting was weer goed begeleid en heerlijk qua uitvoering

Verbeterpunten of suggesties

De Italiaanse 2 gangen lunch was goed verzorgd en goed van smaak, maar het zou fijn geweest zijn als er een keus voor een lichte/gezonde lunch (salade, spelt of volkoren variant) geweest was. De pizza en pasta waren erg zwaar en passen mijns inziens minder goed in een healthy lifestyle waar ik Spa Zuiver mee associeer.

Arthur de Haas

Super lekkere relax dag gehad , vriendelijk personeel en super opgietingen

Positieve punten tijdens je bezoek

Over het algemeen is alles positief maar ik vond dat de opgieting wel wat heter mocht maar ik denkbaar dat persoonlijk is

Verbeterpunten of suggesties

De prijs van parkeren , die vind ik nogal overdreven duur

Clean and Huge rest place, big sauna . Really gezellig

Opgieteing is always fantastic

About badkleding dag
Its beter to make curtain in the entrance of big shower place ( near entrance ) and separate man and woman shower.
People can take a shower and wash body in naked...
People want to wash body with naked. Without swimwears

Sonja en Caroline

Genieten met een hoofdletter G

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede kwaliteit horeca en personeel.
Fijne opgietingen

Verbeterpunten of suggesties

Op een drukke dag zoals bij ons (29-12) zijn er eigenlijk te weinig rust plekken

romano

Heerlijke ervaring altijd leuk

Fijn en goed geregeld

Verbeterpunten of suggesties

Is er een aed en zoja waar hangt deze en zijn mensen goed getraind op ehbo
Beter systeem met badjassen ben nu al 2 x die van mij kwijt

Gehandicpatenparkeerplaats aanwezig op terein maar je moet alsnog betalen dit is een zeer kwalijke zaak