Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Ik ben al een aantal keer bij Spa Zuiver geweest en zeer tevreden. Het is netjes, ruim en veel variatie in sauna’s. De samenwerking met Rituals is ook top. Ik kom er graag

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, netjes, ruim opgezet.

Maryve

Het was heel fijn en ontspannen, precies zoals een bezoek aan de spa moet zijn.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgieting was weer goed begeleid en heerlijk qua uitvoering

Verbeterpunten of suggesties

De Italiaanse 2 gangen lunch was goed verzorgd en goed van smaak, maar het zou fijn geweest zijn als er een keus voor een lichte/gezonde lunch (salade, spelt of volkoren variant) geweest was. De pizza en pasta waren erg zwaar en passen mijns inziens minder goed in een healthy lifestyle waar ik Spa Zuiver mee associeer.

Arthur de Haas

Super lekkere relax dag gehad , vriendelijk personeel en super opgietingen

Positieve punten tijdens je bezoek

Over het algemeen is alles positief maar ik vond dat de opgieting wel wat heter mocht maar ik denkbaar dat persoonlijk is

Verbeterpunten of suggesties

De prijs van parkeren , die vind ik nogal overdreven duur

Clean and Huge rest place, big sauna . Really gezellig

Opgieteing is always fantastic

About badkleding dag
Its beter to make curtain in the entrance of big shower place ( near entrance ) and separate man and woman shower.
People can take a shower and wash body in naked...
People want to wash body with naked. Without swimwears

Sonja en Caroline

Genieten met een hoofdletter G

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede kwaliteit horeca en personeel.
Fijne opgietingen

Verbeterpunten of suggesties

Op een drukke dag zoals bij ons (29-12) zijn er eigenlijk te weinig rust plekken

romano

Heerlijke ervaring altijd leuk

Fijn en goed geregeld

Verbeterpunten of suggesties

Is er een aed en zoja waar hangt deze en zijn mensen goed getraind op ehbo
Beter systeem met badjassen ben nu al 2 x die van mij kwijt

Gehandicpatenparkeerplaats aanwezig op terein maar je moet alsnog betalen dit is een zeer kwalijke zaak

Ineke van der Jagt

Geweldige ontspannen 2de kerstdag gehad; top team met top koks. Zeer geslaagd, een aanrader met de feestdagen!

Positieve punten tijdens je bezoek

De persoonlijke benadering van de bediening, de "zwaaiers" van de opgietingen waren uitstekend!

Verbeterpunten of suggesties

de nieuwe inrichting in het restaurant en bij de kleedkamers zorgt voor een "warme" uitstraling, mooi!!

Ruud

Het was weer heerlijk. Erg druk maar door de ruime opzet van Spa Zuiver merk je hier weinig van. De hamam was ook weer fantastisch

Positieve punten tijdens je bezoek

Het is hier altijd schoon en al het personeel is ontzettend vriendelijk. Het interieur van het restaurant was weer aangepast aan de laatste trends

Het was al de derde keer dat ik gezichtsbehandeling Essentials bij Spa Zuiver onderging. En weer was het heerlijk, alles erop en eraan. Een echte aanrader!

Positieve punten tijdens je bezoek

De dame die mij behandeld doet het ontzettend goed!

Desiree

Goede sauna, maar tips!

Zwembad,stoomruimte,opgietingen Top!

Verbeterpunten of suggesties

Buiten, haardsauna stinkt en stoomruimte en takken ruimte ook.
Beter maken, rozen sauna,water keldertje,caldarium. Kijk sauna Nijmegen voor warmwater kelder, en sauna den Ilp voor rozen sauna en caldarium, ook de menukaart! Horeca nog veel te leren ook gebakvitrine is slecht. Lunchbuffet stoppen is funest!