Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Anna PF

Super rustig (Heerlijk) en veel aandacht voor de 1,5 meter. Genieten.

Goede 1,5 meter stickers
Rustig, dus ook echt genoeg ruimte
Heerlijk gegeten

Nvt

Johanna Huizer

Het was een heerlijke sauna avond. Voor het eerst een avond entree genomen en dat is prima bevallen. Met het heerlijke weer buiten was het ook buiten goed toeven. Alles is goed geregeld, afstand,... Het was een heerlijke sauna avond. Voor het eerst een avond entree genomen en dat is prima bevallen. Met het heerlijke weer buiten was het ook buiten goed toeven. Alles is goed geregeld, afstand, spic en span schoon, hoeveelheid mensen.

Positieve punten tijdens je bezoek

leuk dat de verschillende activiteiten in de stoomtempel bv wel doorgaan.

Verbeterpunten of suggesties

Mis het opgieten! En misschien iemand die iets zegt tegen de te hard kwetterende dames

saakia

?????

?????

????

Floor

Heerlijk ontspannen dagje in tijden van Corona. Qua capaciteit en bezetting per sauna/baden, heel goed geregeld.

Positieve punten tijdens je bezoek

Rustige badkledingdag. In- en uitchecken verliep soepel.

Nvt

Peter de koning

Heerlijk, een vakantiedag in mijn eigen stad

De tuin met ligbedden

Verbeterpunten of suggesties

bij uitchecken dat de sleutel in het bakje moet(kleinigheid)

Saskia Bierman

Ik heb een heerlijk relaxte dag gehad. Wat me wel opviel is dat er best veel mensen waren die luid praatte. Als ik naar de Spa ga dan kom ik daar echt om te ontspannen en heb ik geen interesse in... Ik heb een heerlijk relaxte dag gehad. Wat me wel opviel is dat er best veel mensen waren die luid praatte. Als ik naar de Spa ga dan kom ik daar echt om te ontspannen en heb ik geen interesse in luide gesprekken van anderen. Zeker niet in de sauna’s. Ook heb ik weer heerlijk geluncht maar er zou wel wat meer variatie in de kaart mogen komen. Het is al heel lang hetzelfde.

Zie opmerking

Zie opmerking

Cami

Super dag !

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, genoeg opties bij sauna, lekker muziek, lekker eten

Parkeren is wel duur, 15€ Vanaf 5 uur verblijf

Reactie Spa Zuiver:

Beste Cami,
Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je hebt genoten van een heerlijke dag. We zullen je feedback betreft het parkeren intern doorsturen. Hopelijk tot snel!

Petronella Beerman

Hier mogen 3 mensen in ! Geteld 7 ! Elke keer weer meer als 3 . Personeel ziet het , maar zegt niets !
Hier mogen 7 mensen in ! Geteld 13 ! Elke keer weer meer als 7!
Personeel...
Hier mogen 7 mensen in ! Geteld 13 ! Elke keer weer meer als 7!
Personeel controleert niet in de tuin !
Hier mogen 10 mensen in ! Geteld : 14! Personeel weet het maar doet niets.
Ik Wees medewerker ik er op. Zijn reactie was :schouders ophalen
En : " ze doen het toch" dus wat : Zuiver zorgt voor uw veiligheid ! Nee dus, dikke nee. Ik heb voor het hele jaar gereserveerd voor 1 x in de maand . Dat ga ik straks annuleren . Zuiver bedonderd je gewoon met " het personeel zal opletten " . . .

Positieve punten tijdens je bezoek

Het is heel mooi, en ook schoon .

Verbeterpunten of suggesties

Personeel de opdracht. Bij " iedere persoon " meer " verwijderen uit de Pools en faciliteiten . Niet willen luisteren , wegwezen hier !

Clare

Very enjoyable! Good distancing between people.

Positieve punten tijdens je bezoek

Clean and clear instructions.

Verbeterpunten of suggesties

More distance between people waiting for sauna meets with a Zuiver instructor.

Lydia

Heerlijke sauna dag wij hebben genoten, een aanrader

Schoon en ruim complex

Verbeterpunten of suggesties

Vrij kleine menu kaart wel prijzig

Reactie Spa Zuiver:

Beste Lydia,
Beste Lydia,
Bedankt voor het geven van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je alles als schoon hebt ervaren. We willen je daarnaast ook bedanken voor het geven van je feedback. We zullen je feedback gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Hopelijk mogen wij je snel weer verwelkomen in onze spa!