Je aankoop wordt beschermd

romano

Heerlijke ervaring altijd leuk

Fijn en goed geregeld

Verbeterpunten of suggesties

Is er een aed en zoja waar hangt deze en zijn mensen goed getraind op ehbo
Beter systeem met badjassen ben nu al 2 x die van mij kwijt

Gehandicpatenparkeerplaats aanwezig op terein maar je moet alsnog betalen dit is een zeer kwalijke zaak

Ineke van der Jagt

Geweldige ontspannen 2de kerstdag gehad; top team met top koks. Zeer geslaagd, een aanrader met de feestdagen!

Positieve punten tijdens je bezoek

De persoonlijke benadering van de bediening, de "zwaaiers" van de opgietingen waren uitstekend!

Verbeterpunten of suggesties

de nieuwe inrichting in het restaurant en bij de kleedkamers zorgt voor een "warme" uitstraling, mooi!!

Ruud

Het was weer heerlijk. Erg druk maar door de ruime opzet van Spa Zuiver merk je hier weinig van. De hamam was ook weer fantastisch

Positieve punten tijdens je bezoek

Het is hier altijd schoon en al het personeel is ontzettend vriendelijk. Het interieur van het restaurant was weer aangepast aan de laatste trends

Het was al de derde keer dat ik gezichtsbehandeling Essentials bij Spa Zuiver onderging. En weer was het heerlijk, alles erop en eraan. Een echte aanrader!

Positieve punten tijdens je bezoek

De dame die mij behandeld doet het ontzettend goed!

Desiree

Goede sauna, maar tips!

Zwembad,stoomruimte,opgietingen Top!

Verbeterpunten of suggesties

Buiten, haardsauna stinkt en stoomruimte en takken ruimte ook.
Beter maken, rozen sauna,water keldertje,caldarium. Kijk sauna Nijmegen voor warmwater kelder, en sauna den Ilp voor rozen sauna en caldarium, ook de menukaart! Horeca nog veel te leren ook gebakvitrine is slecht. Lunchbuffet stoppen is funest!

Onno

De spinles was afgelopen zondag weer top! Duo spinles van Anne en Ed!
Jammer dat het weer erg warm was in de spinruimte. Bij een goed bezette spinzaal blijft dit toch een probleem. De...

Zeer goede spinles!!

Klimaat in de spinzaal.

Erg fijne spa, goede locatie en uiterst vriendelijke personeel over het algemeen

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijke medewerkers en overal is al aan gedacht en het is onlangs gerenoveerd zo blijft het trendsettend

Henny Veltman

Weer een heerlijk Zuiverdagje gehad met mijn zus, alles was super - met name de klankschaalbeleving en het personeel!

Positieve punten tijdens je bezoek

Ik vind het personeel erg vriendelijk, behulpzaam en gemoedelijk!

Verbeterpunten of suggesties

De haardsauna zou wat mij betreft wat warmer mogen.

K&M

Lekkere relaxdag

Positieve punten tijdens je bezoek

Meer keuze op menukaart, fijn! In avond lekker rustig. Fijne opgietingen.

Overdag erg druk.

Enny Schmitz

Fijne sfeer en heerlijke sauna's. Helaas worden die laatsten regelmatig gebruikt om gezellig bij te kletsen. M.n. in de stoomsauna's. Hier ontbreekt ook een bordje op de deur met vermelding Stilte....

Schoon en heerlijke opgietingen

Verbeterpunten of suggesties

Zie hierboven. Helaas worden die laatsten regelmatig gebruikt om gezellig bij te kletsen. M.n. in de stoomsauna's. Hier ontbreekt ook een bordje op de deur met vermelding Stilte. Kennelijk ziet men (veelal op badpakdagen) deze sauna als een relaxsauna. Het zou goed zijn om de bordjes nog duidelijker te plaatsen! Misschien iets groter? Verder valt het me steeds meer op dat men niet doucht na gebruik sauna. Erg onhygienisch, zeker met badkleding!