Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Was vroeger leuk en ontspannnen, maar sinds er met badkleding de sauna in mag trekt dat ook een heel ander publiek jammer!!

Kevin

Prachtig sauna. Gisteren voor het eerst geweest samen met mijn vriendin en we waren echt onder de indruk. Eten was ook heel erg lekker. Alleen veel heren die deze sauna alleen bezoeken en uren op de...

Mooi groot en schoon

Meer toezicht op “hete stellen “

Altijd n heerlijke dag. Fijne sauna s etc ,heerlijke opgietingen en heerlijk eten. Kortom prima zowel in de winter als in de zomer.

Positieve punten tijdens je bezoek

Wij vinden het personeel bij de bar en restaurant zeer klantvriendelijk

Ik zou het niet weten

Heerlijke plek met veel verschillende sauna's. Het grote bubbelbad buiten blijft mijn favoriet. Goede service en lekker eten in het restaurant en op de andere lounge plekken.

Positieve punten tijdens je bezoek

Ondanks dat het druk was op zondag, hebben we overal gebruik van kunnen maken.

Verbeterpunten of suggesties

Conditioner bij de douches zou perfect zijn. Het zwembad vond ik net iets te koud, vooral het buitengedeelte. Het zou lekkerder zijn als dat iets warmer is.

petra

Woon om de hoek, dus altijd heerlijk even relaxen! :-)

Positieve punten tijdens je bezoek

ja ik vond achterin buiten weer grote bakken met scrubzout!!! top!!!

Verbeterpunten of suggesties

ik zou als je binnenkomt, die stilwater baden weghalen....die plekken zijn uitstekend geschikt voor andere activiteiten waar meerdere plezier aan kunnen hebben.

Rina

Wij komen hier vrij regelmatig,en altijd naar tevredenheid

Positieve punten tijdens je bezoek

Altijd die heerlijke opgieting , en deze keer een fantastiche massage van liesbeth.

Enny

Geniet met regelmaat van alles wat Spa Zuiver biedt. Helaas is op badpakdagen de sfeer mn rust niet meer vanzelfsprekend. Meer nadruk op stilte in sauna's noodzakelijk, vooral stoomsauna's....

Zie boven

José en Kees Sol

Zoals gewoonlijk weer genoten van een dag Spa Zuiver! Personeel in restaurant is ook altijd aardig/vriendelijk en attent!!
Scrub die aangeboden werd om 5 uur bij de grote doucheruimtes, was...

Zie boven: Scrub!

Geen!

Prima dag gehad in kerstperiode, alles netjes en schoon . Gelukkig niet overdreven drukke dag, dus goed mogelijk om alle baden en sauna s te kiezen die we wilden.

Netjes en schoon.

Verbeterpunten of suggesties

Met name de lunch van het arrangement delight, graag keuze gezonde gerechten, Italiaanse lunch erg zwaar met pasta en pizza. Duurde ook te lang. 5 kwartier in totaal door wachttijd restaurant en dan nog voor voorgerecht €4,- pp extra voor lunch die al €19,90 kost, beetje over de top.

katja

Goed aanbod in sauna's, fijne buitenplaats, zwembad en juiste grootte voor niet te knus maar ook niet grootschalig gevoel. je kan makkelijk alleen in sauna's gaan zonder raar te voelen (ik vrouw 26...

Positieve punten tijdens je bezoek

gevarieerd aanbod, finse sauna erg fijn, mooie locatie, mooi gebouw

Verbeterpunten of suggesties

avonden en vr,za,zo kunnen druk zijn
ik vind het eten duur voor wat het aanbod is en wat je precies krijgt. €20+ voor hoofdgerecht.
ik vind de menu kaart niet spannend, niet echt gezond en niet de prijs waard voor wat je in amsterdam zuid kan krijgen.
ik eet meestal ergens anders na sauna bezoek voor betere kwaliteit eten en goedkopere prijs.