Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Lida

Heerlijk dagje ontspannen bij temperaturen van 30+, was dit een heel goed idee. 2 achtereenvolgens gegaan. Heerlijk! Het arrangement met 2 gangen lunch was erg goed en meer dan voldoende, zelfs wel... Heerlijk dagje ontspannen bij temperaturen van 30+, was dit een heel goed idee. 2 achtereenvolgens gegaan. Heerlijk! Het arrangement met 2 gangen lunch was erg goed en meer dan voldoende, zelfs wel wat te grote porties. Wijn en bediening uitstekend.
Wel jammer dat je dan toch nog iemand ziet met een handtasje met telefoon, terwijl die niet zijn toegestaan. Al met al: een aanrader en neem een arrangement.

Positieve punten tijdens je bezoek

erg gastvrij en service hoogstaand

Verbeterpunten of suggesties

kleinere porties (papadelle met garnalen, erg veel pasta)

Mart

Altijd een heerlijke thuishaven voor optimale ontspanning.

Positieve punten tijdens je bezoek

Ruime tuin met mooie faciliteiten

Verbeterpunten of suggesties

De Smoothies zijn lekker maar in vergelijking tot de hoeveelheid die je krijgt (6,25 voor een glas wat 3/4e vol zit) best prijzig. Geldt overigens voor de hele menukaart. Is prijziger in... De Smoothies zijn lekker maar in vergelijking tot de hoeveelheid die je krijgt (6,25 voor een glas wat 3/4e vol zit) best prijzig. Geldt overigens voor de hele menukaart. Is prijziger in vergelijking tot andere wellness faciliteiten.

Bettina van Embden

Het is een heerlijke wellness, aardig en hulpzaam personeel . Zeer tevreden

Alles was geweldig

Karin

Het was weer heerlijk. Zo relaxed en alles super schoon. Vriendelijk personeel.

Schoon en fris

Marijke Luys

Het was buiten 36 graden, maar ik lag heerlijk in de schaduw. Af en toe een plons in het water en zelfs de sauna in geweest. Het ijskoude bad was een verademing. In het stoombad me ingesmeerd met de... Het was buiten 36 graden, maar ik lag heerlijk in de schaduw. Af en toe een plons in het water en zelfs de sauna in geweest. Het ijskoude bad was een verademing. In het stoombad me ingesmeerd met de rozencreme die ik kreeg. Een relaxed dagje.

Positieve punten tijdens je bezoek

Zo heerlijk rustig en schoon

Meer schaduwplekken, bijvoorbeeld parasols

Irma

Ondanks of liever gezegd, "dankzij" de buitentemperatuur heerlijk genoten van de aangename saunawarmte, toch anders dan buitenwarmte, met fijn zwembad en koude douches !!! Lekkerder dan volle... Ondanks of liever gezegd, "dankzij" de buitentemperatuur heerlijk genoten van de aangename saunawarmte, toch anders dan buitenwarmte, met fijn zwembad en koude douches !!! Lekkerder dan volle stranden ?

Positieve punten tijdens je bezoek

Rust, ruimte en genoeg verkoeling

Xxx

Thera

Wauw! Niet verwacht, maar heerlijke dag gehad, mede door de geweldige omgeving, het vriendelijke personeel en de rituelen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Sfeer en vormgeving, vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

Corona maatregelen kunnen vervelend zijn, maar in de wellness juist heerlijk, de ruimte en beperkt aantal bezoekers

Selina

Relaxed.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het was zoals vanouds. Eten was erg lekker.

Verbeterpunten of suggesties

Ik heb zelf niet opgelet of er meer werd schoongemaakt of niet. Wel waren er duidelijk looproutes en was alles duidelijk aangegeven. Wat me wel opviel is dat jullie totaal geen rekening houden met... Ik heb zelf niet opgelet of er meer werd schoongemaakt of niet. Wel waren er duidelijk looproutes en was alles duidelijk aangegeven. Wat me wel opviel is dat jullie totaal geen rekening houden met het aantal mensen in de Spa. Het werd echt wel druk op een gegeven moment. Gasten hielden vaak geen afstand.

marushka

Heerlijk onstspannen

Positieve punten tijdens je bezoek

heel mooi, heel schoon, genoeg keuze sauna's,

Verbeterpunten of suggesties

Als het druk word is het ontspannengevoel weg. dan kan je beter met uren werken. mooi restaurant alleen de kaart is teleurstellend gebakken ei is ook lekker of een goed broodje net als la place.

Noortje veenman-v.Slijpe

Als altijd was het weer heerlijk.
Rustig vanwege corona , maar alles was goed georganiseerd.
Alles is goed schoon en de sfeer is o.k.
Ik zal het altijd aanbevelen.
Gr.Noortje

Schoon , goede sfeer.