Je aankoop wordt beschermd

Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Joke Sol

Weldadig in een woord voor lichaam en geest zo een dagje Spa Zuiver. Gastvrijheid straalt van alle medewerkers af, rust alom en prima faciliteiten.

Gastvrije ontvangst
Properheid in alle ruimten
rust in de saunaruimten

Zoals altijd weer genoten. heerlijk gegeten.

Scrubsessie.

Verbeterpunten of suggesties

In het buiten bubbelbad werken de beenbubbels alleen in het midden.

Desiree

Op 7 jan 2018, mooie Spa Zuiver bezocht op goede vriend zijn verjaardag. De hele dag aardig geholpen door Horeca man Danny. Koffie met zeer goede appeltaart, met een glimlach! Lekkere lunch...

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede appeltaart en vriendelijk personeel.
Mooie opgietingen en Top zwembad etc.

Verbeterpunten of suggesties

Haardsauna buiten stinkt, beter rozenkwarts sauna van maken, stoomruimte beter warmwater kelder van maken, zie sauna Nijmegen. En ipv Berken lucht, mooi caldarium maken zie sauna den Ilp. Ton met trappetje, niet handig voor oudere en dikke mensen, beter instap bubbelbad van maken. Waterkraantjes binnen naast sauna ook prettig, niet iedre keer naar toilet moeten.

Anita

Gisteren Spa Zuiver bezocht.We hadden het Flow arrangement.Was SUPER!! Koffie met heerlijke chocolade taart.Vriendelijke bediening..We hebben heerlijk kunnen Relaxen en een geweldige massage...25...

Positieve punten tijdens je bezoek

Zeer vriendelijk personeel en alles goed schoon.

Verbeterpunten of suggesties

Boven mogen wel een paar stoelen vervangen worden..Als de bekleding stuk is de stoel verwijderen..staat armoedig.

Richard

Een heerlijke sauna, waar we een echt luxe gevoel ervaren.

Positieve punten tijdens je bezoek

de sauna is schoon en netjes, personeel vriendelijk

Goede opgietingen, matig eten.
Ik kom 2 keer per maand met plezier naar Spa Zuiver. Ook dit keer weer. Ik zou willen dat er meer aandacht was voor de horeca. Het personeel in de bovenruimte is...

Positieve punten tijdens je bezoek

Ik had een erg prettige dadelscrub in de Hamman van een heel kundige masseur, Gor.

Verbeterpunten of suggesties

Er is weinig keus als je vegetarisch eet en geen tarwe en wat is er was niet de moeite waard. In de relaxruimte/bar was er lauwe soep met harde rijstnoedels en chips met een dip en papperig gekookte edamame. Dat kan makkelijk beter.

A.E. Zwaan

Geweldig om daar de dag door te brengen,ben met mijn schoondochters geweest,en we hebben het heerlijk gehad. Ook de behandelingen,gezicht en Hamam waren top,zeker een aanrader.

Was allemaal heel goed,ook het restaurant.10

Zou het niet weten.10

Fenna

Weer een heerlijk dagje gehad bij Spa Zuiver. Echt onze vaste sauna om naartoe te gaan. Dit keer gekozen voor 50 minuten hot stone massage, wil nooit meer korter, heerlijk.
A la carte lunch...

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijke hot stone massage!
Vernieuwd interieur in restaurant.

Verbeterpunten of suggesties

Zwembad water is soms wat aan de koude kant.

Heerlijk avondje, veel keuze aan verschillende saunas, jacuzzis en andere dingen!

Ik ben al een aantal keer bij Spa Zuiver geweest en zeer tevreden. Het is netjes, ruim en veel variatie in sauna’s. De samenwerking met Rituals is ook top. Ik kom er graag

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, netjes, ruim opgezet.