Eenvoud van reserveren
Faciliteiten
8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Lekker ontspannen dagje gehad bij Spa Zuiver. Sauna's, opgietingen en lunchbuffet waren goed. Vriendelijke medewerkers.

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgietingen waren goed verzorgd. Medewerkers zijn vriendelijk. Complex wordt nu goed onderhouden.

Verbeterpunten of suggesties

Douches moeten echt een keer vernieuwd worden!

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je beoordeling over je bezoek, wat fijn dat je een ontspannen dag hebt gehad en de opgietingen en onze medewerkers je positief zijn opgevallen. De douches zullen worden vernieuwd, zodat we je ook hier een optimale ervaring kunnen bieden. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Spa Sport Hotel Zuiver

WAs zalig. Wel drukker dan gewend. Mooie verbouwde ruimtes. Mis wel de scrub mogelijkheden.

Klankschdlrnsessie, eten

Verbeterpunten of suggesties

In de rij staan voor speciale acties voelt niet goed. Nummertjes trekken? Of andere oplossing?

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je review over je bezoek aan onze spa. Wat fijn dat je het zalig hebt gehad. We willen zoveel mogelijk gasten de kans bieden deel te nemen aan onze rituelen en daarom werken we niet met deelname kaartjes of nummertjes. We zullen jouw feedback doorzetten naar onze saunameester. Wij hopen je nogmaals te mogen begroeten in onze spa.

Spa Sport Hotel Zuiver

Wij hadden een entree met buffet.

Positieve punten tijdens je bezoek

Het koude bassin in het buitengedeelte van Zuiver was opvallend schoner dan normaal, erg prettig.

Verbeterpunten of suggesties

De douches zijn echt erg vervelend. Ze gaan niet aan, en ik hoorde meer mensen klagen. Ook was het scrubzout vroeger veel beter bij jullie.

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek, fijn om te lezen dat het koude dompelbad je positief is opgevallen. De douches zullen worden vernieuwd om je in de toekomst ook hier een optimale ervaring te bieden. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Spa Sport Hotel Zuiver

Veel te druk op de badkledingdag. Niet fijn dat er zelfs bewaking moet rondlopen. Doet teveel als een gewoon zwembad aan, qua drukte en viezigheid. Slecht onderhouden, overal grote plassen, niet...

Klankschaalsessie

Zie boven.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review over je bezoek aan onze spa. Het spijt ons te horen dat je bezoek niet aan je verwachtingen heeft voldaan en we je niet de optimale ervaring hebben kunnen bieden. Wij hebben jouw opmerkingen over de schoonmaak hebben we doorgestuurd naar onze algemene dienst zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. De douches zullen worden vernieuwd, mochten we je in de toekomst nogmaals mogen ontvangen hopen we je een bezoek te kunnen bieden dat aan je verwachtingen voldoet.

Laurens

Een heerlijke ontspannende dag gehad.

Opgietingen

Douches en scrubfaciliteiten

Beste Laurens,

Bedankt voor je review over je bezoek, wat fijn dat je een heerlijke ontspannen dag hebt gehad in onze spa en dat de opgietingen je positief zijn opgevallen. De douches zullen worden vernieuwd, je kunt dagelijks deelnemen aan een bijzonder scrubritueel. Tijdens dit ritueel wordt gebruik gemaakt van een bijzondere scrub, mocht je ons nogmaals bezoeken kun je hier gebruik van maken.

Mijn favoriete sauna !
Gisteren hadden mijn vriendin en ik weer een heerlijke middag Spa Zuiver.
Het was een badkleding dag, maar deze keer was de sfeer goed.
(aantal maanden...

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel, fijne sfeer, lekker a la carte gegeten en een heerlijke scrub sessie.

Verbeterpunten of suggesties

* Grote groepen jongeren (lees jonge mannen) die erg druk zijn met de vrouwen, luidruchtig, niet ontspannend is een verbeterpuntje / meer toezicht of gewoonweg niet toelaten.

* Douches aan het begin, doen het niet allemaal en zijn soms ijskoud of gloeiend heet.

Beste heer/mevrouw,

hartelijk dank voor je review over je bezoek, wat fijn om te lezen dat jullie een heerlijke middag hebben gehad en dat je dit bezoek beter hebt ervaren dan het vorige. Wij zullen jouw verbeterpunten en suggesties doorzetten naar de betreffende afdelingen en de douches zullen worden vernieuwd. Wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Bianca

Vandaag weer een heerlijke zwangerschapsmassage gehad. Wat een verwennerij tijdens de zwangerschap. De masseuse draagt ook rust uit en voelde goed aan wat bij mij past. Een mooie kwaliteit om te...

Heerlijk gegeten, vriendelijke personeel

Verbeterpunten of suggesties

Altijd toch een andere sfeer als er badkledingdagen zijn. Ander publiek, minder stil, onrustiger, meer soort zwemparadijs gevoel.

hellen

We hebben het altijd heerlijk naar ons zin bij Spa Zuiver. Zeker met mooi weer is het ook prima vertoeven in de tuin.

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijke relaxruimte (nu warm genoeg) waar je drankjes en snacks kunt bestellen. Opgieting was fijn.
Het personeel is heel vriendelijk.

Verbeterpunten of suggesties

De douches aan het begin zijn slecht in te stellen. Plotseling werden ze gloeiend heet!

Cobi

Zuiver doet zijn/ of is het haar? naam eer aan: je komt er heerlijk schoon van lichaam en geest uit.
Een paar uurtjes stomen, scrubben en zweten, als je dát 'n beetje mindfull doet, dan doet...

Positieve punten tijdens je bezoek

Ik vind het positief dat de saunaruimtes als stiltegebied worden aangegeven. Dat biedt 'n écht ontspannen sfeer.

Verbeterpunten of suggesties

wegwijzers naar lift zouden verbeterd kunnen worden ( ik ben minder mobiel);
Parkeren (voor minder validen) goedkoper maken;
Iets grotere ophanghaken, zodat badjas zonder lusjes en badlaken beter blijft hangen;

Wederom weer heerlijk genoten en tot rust gekomen

Positieve punten tijdens je bezoek

Een schone en rustige omgeving