Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Alice

Heerlijk! Lekker gegeten! Enige opvallende was dat er hier en daar wat rommeltjes lagen. Nooit eerder gezien!

Positieve punten tijdens je bezoek

Restaurant en bubble baden.

Schoonmaak

Vera de Looff

Ontspanning ten Top!

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, veel heerlijke sauna's en vooral de scrubsessie, gewoon fantasies! Personeel restaurant verdient zeker een pluim, zo vriendelijk.

MoMo

Zeer goed

vriendelijk personeel

Te veel herrie

Zeer goed, op het avondeten na en de herrie na 19:00

Positieve punten tijdens je bezoek

Mooie, schone sauna, vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

Een vegetarische curry dient met smaak te worden bereid; na ca 18:30 stroomt de 'jeugd' (18-25?) binnen en lijkt het wel een populaire club. Meer wijzen op de rust die in een saunacomplex moet... Een vegetarische curry dient met smaak te worden bereid; na ca 18:30 stroomt de 'jeugd' (18-25?) binnen en lijkt het wel een populaire club. Meer wijzen op de rust die in een saunacomplex moet heersen?

stofmeel

Slecht

weinig

heel veel

Horecamsterdam

Mooi gelegen op loopafstand van de Metro en met voldoende parkeergelegenheid bij de locatie. Vriendelijk personeel, modern, netjes, ruim en hygiënische en goed gereinigde ruimtes. Door de corona... Mooi gelegen op loopafstand van de Metro en met voldoende parkeergelegenheid bij de locatie. Vriendelijk personeel, modern, netjes, ruim en hygiënische en goed gereinigde ruimtes. Door de corona waren de gasten door het makkelijke reserveringssysteem afgewogen en was het goed qua bezetting. Voldoende bewegwijzering en aanduidingen op de diverse faciliteiten wat goed werd opgevolgd. Het enige minpuntje is de entreeprijs, welke best aanzienlijk is. Tenzij gebruik wordt gemaakt van actie-tarieven via o.a. vakantieveilingen of andere kortingsacties. Mijn partner was spontaan verliefd op deze sauna en ze gaan ons zeker vaker terugzien! Top!!

Positieve punten tijdens je bezoek

Hygiënisch, vriendelijk personeel, netjes, overzichtelijk en ruim opgezet.

Verbeterpunten of suggesties

Voor terugkerende (vaste) gasten kortings-coupons uitgeven om terugkeer te bevorderen en evt bezettingsgraad te verhogen. Ook zou een arrangement inclusief overnachting beter geventileerd kunnen... Voor terugkerende (vaste) gasten kortings-coupons uitgeven om terugkeer te bevorderen en evt bezettingsgraad te verhogen. Ook zou een arrangement inclusief overnachting beter geventileerd kunnen worden.

savannah

Super relaxed

rustgevend..vriendelijk personeel..

Verbeterpunten of suggesties

de binnen baden niet koppelen aan het buitenbad ivm onweer..zodat je binnen ook kan bubbelen of liggen in de blauwe licht cabines..

J. Nagtzaam

Rustig relaxen. Veel ruimte en niet overdreven veel bezoekers; een prettige, kalme donderdagavond.

Positieve punten tijdens je bezoek

Nergens dringen en soms zelfs het rijk alleen.

Verbeterpunten of suggesties

Als de deuren naar de saunaruimtes niet goed worden gesloten, ontsnapt de warmte. Dit is in de stoomtempels vlot te herstellen door de thermostaten, maar eer de andere ruimtes weer de juiste... Als de deuren naar de saunaruimtes niet goed worden gesloten, ontsnapt de warmte. Dit is in de stoomtempels vlot te herstellen door de thermostaten, maar eer de andere ruimtes weer de juiste temperatuur hebben ben je wel even verder. Ik snap dat er geen drangers op deze deuren mogen vanwege de veiligheid, maar een sauna is niet voor niets een sauna, dus ik hoop dat hier toch iets aan gedaan kan worden.

Verder betreur ik de ontkoppeling van sportlidmaatschap en dagelijkse saunatoegang (van 1 of 2 uur zonder kosten), vooral omdat elk bezoek me nu minstens EUR 21,75 kost. Dat vind ik nogal een verschil en langer dan twee uur houd ik het sowieso zelden uit. Suggestie: opnieuw meer differentiatie. Ik wil best per bezoek iets betalen, zeker als dat het gemak van het niet krampachtig hoeven klokkijken oplevert, maar tussen nul euro en meer dan twintig euro gaapt nogal een gat.

Peter de Wilde

Gisteravond heerlijk genoten. was erg goed georganiseerd . Vriendelijk personeel.

Positieve punten tijdens je bezoek

Positief en vriendelijke personeel en erg schoon.

Caro

Een heerlijk ontspannen dag!

Positieve punten tijdens je bezoek

Rustig, corona-friendly, georganiseerd en vriendelijk

Verbeterpunten of suggesties

we vonden een heel klein stukje zalm in een vegan power-bowl. Da's niet handig voor de meeste veganisten.