Je aankoop wordt beschermd

Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Peter

Aangenaam verrast wat er allemaal weer was aangepakt. Het ziet er weer mooi uit. Heerlijke opgietingen gehad.

Positieve punten tijdens je bezoek

Veel reparaties waren uitgevoerd. Lekker eten.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer van de dame bij de douches, je kon scrub testen, maar dat was al heel gauw op. Ik zou nog een aanvulling hebben gedaan en wat vriendelijker geantwoord.

Zoals altijd weer genoten!

Positieve punten tijdens je bezoek

De sfeer, de keuze en het restaurant

Alles prima

Heerlijke ontspannen dag gehad :-)

Wilma

Geen aangename sauna. Veel te druk terwijl de dame achter de balie zei dat het juist een rustige dag was. Zwembad koud en moeilijk te betreden zo zonder leuningen. Restaurant ook koud zo in je...

Verbeterpunten of suggesties

Minder stunten met aanbiedingen zodat er minder publiek komt

Ik was hier voor t laatst ongeveer een jaar geleden en toen was het veel fijner. Tijdens de opgieting gisteren zaten er mensen consant te praten, te giechelen. Waardoor je niet kon ontspannen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Erg mooi en de opgietman deed zijn werk goed.

Verbeterpunten of suggesties

Minder mensen vooral als het zonnetje niet schijnt, want mensen neigen dan meer binnen te blijven. Tijdens de opgieting ook in t engels vermelden dat iedereen stil moet zijn, ookal waren een paar van de rustverstoorder gewoon nederlands.

Tom

Na lange tijd weer eens naar Spa Zuiver gegaan, weer lekker relaxted

Positieve punten tijdens je bezoek

Douches waren sinds ons vorige bezoek gelukkig vervangen

Verbeterpunten of suggesties

Scrubzout buiten is niet echt handig, bij 5 graden buiten is scrubben toch een uitdaging (aangezien je dat niet direct doet als je een sauna uitkomt) het zou fijn zijn als in 1 van de douche ruimtes het scrubzout staat.

Dominique

Weer een heerlijke dag in Spa zuiver gehad. Wij zijn een dagdeel geweest en hebben genoten van een heerlijke opgieting. Dr sauna’s zijn goed van temperatuur. De beschrijvingen kloppen en er is...

scrubzout en opgieting

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant moet gereserveerd worden. Dat ontneemt mij de zin om er naar toe te gaan. Misschien extra ruimte voor simpele drankjes en (gezonde)hapjes creëren?

Samen met vriendin geweest en weer een heerlijke middag gehad. Fijne rustige sfeer, vriendelijke medewerkers en het was gezellig druk. We hebben genoten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede sfeer, uitdelen van de schubjes bij de douches, lekker.

Verbeterpunten of suggesties

Wat een geklier met die lockers! Er moest telkens een medewerker aan te pas komen om die dingen open te kunnen maken. Even een monteur bij laten komen. Was de vorige keer ook al.

Paul

Bezoek aan de sauna met gemengde gevoelens, sauna en op gietingen erg fijn.
Maar de service in het restaurant viel wederom weer tegen. De keuken is op zijn zachts gezegd niet heel
...

Positieve punten tijdens je bezoek

Personeel bij de sauna's erg vriendelijk en professioneel.
Wij bezochten juist uw sauna de afgelopen jaren frequent vanwege deze inzet.

Verbeterpunten of suggesties

Wat mij betreft direct de kok vervangen voor een professional die weet hoe je met de klanten wensen om moet gaan.
Iemand die begrijpt wat dienst verlening is en snapt dat de klant er uit eindelijk voor zorgt dat het salaris betaald kan worden. Gezien het aantal bezoekers van deze sauna door de jaren heen valt er zeker nog wat te verbeteren.

Was vroeger leuk en ontspannnen, maar sinds er met badkleding de sauna in mag trekt dat ook een heel ander publiek jammer!!