Spa Zuiver

Spa Zuiver Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spa Zuiver? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3397
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spa Zuiver met 8.2/10. Gebaseerd op 3397 ervaringen.
Eenvoud van reserveren

nettie witte

rituelen, opgietingen,

douches. meer vegetarisch eten

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijk eten boven in de lounge. allen graag wat meer vegetarisch aanbod. voor de rest alles heerlijk, genoeg prima opgietingen en rituelen. allen de douches doen het niet goed.

Helena
Helena

Positieve punten tijdens je bezoek

Superschoon, mooi, veel keus. Voldoende opgietingen en rituelen. Fijn dat er iets meer licht in de haardsauna is. Fijn dat je achteraf betalen kan.

Verbeterpunten of suggesties

De douches aan het begin zijn niet prettig in te stellen. Liever duidelijke mengkranen.
Verder jammer dat je niet bij het raam mag zitten in het restaurant. Ook al is daar plek zat. Iets eten is boven en beneden alleen mogelijk op donkere plekken. Komt ongastvrij over.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke dag gehad. soeieso fijn dat het een rustige dag was. de opgieting was fijn, evenals de haardsauna. lekkere kaart, de broodjes en appeltaart smaakten goed en ook de drankjes waren goed.

Celes
Celes

Positieve punten tijdens je bezoek

De speciale sessies met aroma's waren goed.

Verbeterpunten of suggesties

Ik vind het een afrader om extra geld in rekening te brengen op badkleding dagen. Wij zelf vinden het een absolute ramp om met die natte badkleding aan de rust momenten te moeten pakken en kunnen helaas alleen op een dinsdag of donderdag naar de Spa. Wordt je 2 keer gepakt en daar gaat de lol wel vanaf.

Soms lastig zoeken.

Deanne
Deanne

Behulpzaamheid van resaturant!

Verbeterpunten of suggesties

Iets meer glutenvrije snacks en toetjes op het menu!!

Beste Deanne,

Hartelijk dank voor recensie, wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten en onze collega's je zo van dienst zijn geweest. Wij zullen je opmerking over de glutenvrije snacks en desserts doorzetten naar de betreffende afdeling. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

We hebben van het weekend weer erg genoten en heerlijk kunnen relaxen in spa zuiver. de opgietingen waren heerlijk, de haardsauna blijft mijn favoriet en de bediening en koks in het resaturant waren ook super aardig om een glutenvrij toetje te creëren!!.

Ester kamps
Ester kamps

Prachtige saunas, heerlijke lunchkaart

Verbeterpunten of suggesties

Douches lijken aan vernieuwing toe. Mis de scrub ook (al n tijd niet meer aanwezig)

Beste Ester,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek aan onze spa. Goed dat jullie een prima dag hebben gehad. De douches zullen binnenkort worden vernieuwd maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de douche spontaan heet wordt we zullen dit doorsturen naar onze technische dienst. Wij hopen je nogmaals te mogen ontvangen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Prima gehad. enkel de douches bij de entree deden t niet goed, werd er een zelfs spontaan heet!.

Karin
Karin

Positieve punten tijdens je bezoek

Veelvuldige opgietingen en gratis klankschalensessies. Ruim voldoende relaxmogelijkheden.

Verbeterpunten of suggesties

Menukaart uitbreiden en minder duur maken. Caldarium buiten (naast de haardsauna) warmer maken of er een hamam van maken.

Beste Karin,

Hartelijk dank voor je review over je bezoek. Fijn om te lezen dat je altijd geniet van onze spa en de opgietingen en klankschalensessies je positief opvallen. Jouw opmerking over de menukaart zetten wij door naar de betreffende afdeling om onze dienstverlening te verbeteren.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Het is altijd heerlijk genieten. goede en schone faciliteiten.

Christy
Christy

Vriendelijk personeel

Verbeterpunten of suggesties

Ik heb het al regelmatig aangekaart: ik zou graag dat één van de vijf sauna's een praatsauna wordt. Regelmatig ontmoet ik een vriendin die ik lang niet heb gesproken en dan hebben we zin om bij te kletsen maar dat kan niet :-( Het zijn allemaal stilte sauna's!
Verder is alles prima.

Beste Christy,

Hartelijk dank voor je beoordeling over je bezoek aan onze spa, wij hebben jouw opmerking over een praatsauna doorgezet naar de betreffende afdeling.

Lekker.

Positieve punten tijdens je bezoek

Vriendelijk personeel en alles ziet er geweldig uit.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je trouwe bezoek aan onze spa en de beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je ons zo graag bezoekt. Tot de volgende maand!

Beveel je Zuiver aan?Ja

Elke maand komen we terug voor een goed diner en een heerlijk avondje in de sauna's en zwembad. elke keer een feestje!.

An
An

Positieve punten tijdens je bezoek

Ja, alles is nog steeds goed bijgehouden wat zwembad andere baden ed betreft. Ook goed dat er veel ligstoelen zijn.

Verbeterpunten of suggesties

Tja, in de middag is het te druk. Voor het flinke bedrag wat je betaalt mag er toch ook wel shampoo hangen/aanwezig zijn.

Beste An,

Hartelijk dank voor je review over je bezoek aan onze spa. Wat goed om te lezen dat je een heerlijke dag hebt gehad. De shampoo wordt meedere malen per dag aangevuld, mocht dit op zijn kun je ook altijd onze gastvrouw aanspreken dan zal zij het direct aanvullen.

Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Was een heerlijke dag afgelopen zondag 9 april. prettige plek zo in het bos en geweldig zwembad en borrelbaden..
ook goede sauna s en stoombaden.

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de beoordeling over je bezoek aan onze spa. Tot de volgende keer!

Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke ontspannen dag gehad.

Bedrijfsinformatie

Midden in het Amsterdamse Bos vind je Zuiver. Wanneer je bij ons binnenkomt, ervaar je vrijwel direct een bijzonder gevoel van rust en ruimte. En dat is precies de bedoeling. Zuiver is een verademing. Een moderne en exclusieve spa met ruimte in overvloed (13.000 m²). Bij Zuiver kun je onthaasten, uitrusten, bijtanken. En bovenal: hemels genieten van dat weldadige gevoel van luxe.
Adres
Koenenkade 8