Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Carin Poell

Heerlijk relaxte dag gehad, moet ik vaker doen :-)

Positieve punten tijdens je bezoek

Door de Coronamaatregelen was het wel lekker rustig. Het gaf een goed gevoel dat er maar beperkt aantal personen per ruimte werd toegestaan.
Het viel me op hoe goed er schoongemaakt werd,...
Het viel me op hoe goed er schoongemaakt werd, deurklinken, doucheruimtes etc..

Verbeterpunten of suggesties

Ik zou NIET het aantal badpakdagen uitbreiden.
Maak het parkeren goedkoper, dan komen er meer mensen en dat levert meer geld op dan de lege plaatsen (nu).

Gigi

Menukaart mag vaker wisselen en maak het weer mogelijk frietjes los te bestellen
Yakatori stokjes waren erg lekker!

Positieve punten tijdens je bezoek

Heerlijke compacte spa waar je even helemaal tot rust komt, vriendelijk personeel en het is niet overvol

Verbeterpunten of suggesties

Minder badkledingdagen! Vroeger was badkleding NOT done niet hygiënisch en nu kan het opeens wel! 1 badkleding dag in de week is genoeg het trekt ook heel ander publiek, mensen die denken in een... Minder badkledingdagen! Vroeger was badkleding NOT done niet hygiënisch en nu kan het opeens wel! 1 badkleding dag in de week is genoeg het trekt ook heel ander publiek, mensen die denken in een subtropisch zwemparadijs te zijn ofzo.

De prijs, als je het voor een hele dag berekent is redelijk maar eigenlijk zou er ook net zoals in de avond iets moeten zijn als een dagtarief voor als je bijv maar 3 uurtjes in de ochtend wilt

van Kapel

Netjes en schoon complex met bij ieder bad info hoeveel er maximaal in mogen ivm corona.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en iemand zien lopen voor watermonsters

Verbeterpunten of suggesties

Gasten die social deal reserveren wijzen op een link waar men dient te reserveren

Reginald

Exclusief

Positieve punten tijdens je bezoek

Zeer exclusief, perfecte bediening bij de bedjes op het grasveld

C

Strada

Op maandag 1 september 2020 bezocht ik voor het eerst weer na de uitbraak van het COVID-19-virus Spa Zuiver. Ik was er van tien uur tot drie uur. Mijn ervaring is heel positief. Door de... Op maandag 1 september 2020 bezocht ik voor het eerst weer na de uitbraak van het COVID-19-virus Spa Zuiver. Ik was er van tien uur tot drie uur. Mijn ervaring is heel positief. Door de corona-maatregelen was het veel rustiger dan anders, waardoor je als bezoeker veel meer rust en ruimte om je heen hebt dan anders. Kon het maar altijd zo blijven... Dit was sauna zoals sauna bedoeld is, niet zo massaal.

Positieve punten tijdens je bezoek

Rust en ruimte, leve de anderhalve meter-maatregel.

Verbeterpunten of suggesties

Op het loopgedeelte langs het Turks stoombad hield bijna niemand zich aan de aangegeven looprichting, namelijk op de terugweg onderlangs het zwembad. Ik heb geen personeel gezien dat een beetje een... Op het loopgedeelte langs het Turks stoombad hield bijna niemand zich aan de aangegeven looprichting, namelijk op de terugweg onderlangs het zwembad. Ik heb geen personeel gezien dat een beetje een oogje in het zeil hield qua maatregelen. En het bestaat niet dat er in de Finse Sauna 17 mensen kunnen zitten, dat is echt onmogelijk. En heel erg jammer dat nu ook de woensdag een badkleding-dag is geworden, dat was de dag die voor mij het beste uitkomt voor saunabezoek. Ik snap niet waar die 'behoefte' vandaan komt. Teken van verregaande verpreutsing van onze samenleving? En het is ook gewoon onhygiënisch.

Shoshana Sela

Ik heb genoten, fantastisch.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, groot, mooi, ardig personeel en ruim capaciteit.

Verbeterpunten of suggesties

De prijzen van de behandeling zijn hoog..kan lager ..de entree prijzen is soms in de aanbinden en is prima.

Dean Harvey

Voor de lockdown hadden jullie 2 badkleding dagen, na de lockdown 1 badkleding dag, en nu wordt het 3 badkleding dagen. Het begint steeds meer op de Mirandabad te lijken, maar dan voor €36,50 ipv... Voor de lockdown hadden jullie 2 badkleding dagen, na de lockdown 1 badkleding dag, en nu wordt het 3 badkleding dagen. Het begint steeds meer op de Mirandabad te lijken, maar dan voor €36,50 ipv €5,40. Ik dacht dat Spa Zuiver meer exclusief zou gaan worden maar dus niet, en stijlvol en rustgevend is het op deze dagen ook zeker niet! Zeer teleurstellend gezien jullie "nieuwe" zeer hoge prijzen!

Positieve punten tijdens je bezoek

Receptie personeel vriendelijk en behulpzaam

Geef ik al jaren aan

Annemiek

Spa zuiver was fantastisch de laatste dagen en nu beginnen ze weer met 3 badpakkendagen achter mekaar de dinsdag woensdag en donderdag in september. Wederom een klap in het gezicht van de vaste... Spa zuiver was fantastisch de laatste dagen en nu beginnen ze weer met 3 badpakkendagen achter mekaar de dinsdag woensdag en donderdag in september. Wederom een klap in het gezicht van de vaste klanten. Had het nou niet de dinsdag en de donderdag kunnen zijn. waarom 3 dagen achter mekaar. Ga nu geen 10 rittenkaart kopen.

Ja alles is fijn daar.

Verbeterpunten of suggesties

Die badpakkendagen. Leuk hoor voor ons. Altijd nare sfeer en drukte op die dagen. Soort Kontikibad dan.

Vanessa

Heerlijk ontspannen dag!

Positieve punten tijdens je bezoek

Alles heel ruim en netjes

Catheleyne

Mooiste spa in Amsterdam! Hele goede service