Spa Zuiver

Spa Zuiver Ook benieuwd naar feedback over de webshop Spa Zuiver? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3397
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Spa Zuiver met 8.2/10. Gebaseerd op 3397 ervaringen.
Eenvoud van reserveren
Service voorafgaand aan bezoek
Service tijdens bezoek
Prima (7/10)
Faciliteiten
Arrangement/ entree
Restaurant

Positieve punten tijdens je bezoek

Prettige sfeer, ontspannen massage, vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

De douches zijn onprettig en niet allemaal goed werkend.

Score voor Spa Zuiver:4.5/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Ik heb een hele fijne dag gehad samen met mijn schoonzus. de massage was heel prettig en ontspannen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Massage was een échte massage in plaats van aaien! De scrubsessie was heel fijn. Het was druk maar het verdeeld mooi. Service in restaurant was razendsnel.

Verbeterpunten of suggesties

Niet alle douches zijn even koud. Persoonlijk vind ik bij de douches scrubzout fijner dan die nu in de douches hangen. Tijdens de scrubsessie hele fijne scrub.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Fijne dag gehad! massage was een échte massage in plaats van aaien! de scrubsessie was heel fijn. het was druk maar het verdeeld mooi. goed a la carte gegeten in het restaurant. volledig ontspannen.

Sylvia

Fijne spa!! schoon en vriendelijk personeel. heerlijke opgietingen en door de week ( op niet badkledingdagen) niet te druk!.

Ans en Marja
Ans en Marja

Positieve punten tijdens je bezoek

Ruim, rustig en leuke activiteiten.
Restaurant is prima. Goede kwaliteit en op tijd geholpen

Wij misten de kledinhangers

Score voor Spa Zuiver:4.5/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

Heerlijke dag gehad met een leuk programma. .
het leukst vonden wij de klankschalentherapie in de middag. ervaring!.

Positieve punten tijdens je bezoek

Appeltaart, zwembad, sauna s en de mannelijke masseurs

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant. Na vele keren te hebben geprobeerd nemen we daar niets meer van.
Zelfs een gewone hamburger kunnen ze nog verprutsen. Niet lekker en niet gaar.

Boven daar in tegen is het heerlijk eten, dus een goed alternatief.
Wij zijn al jaren vaste klant bij spa zuiver en dat blijven we ook.

Beveel je Zuiver aan?Ja

We beginnen met een heerlijke appeltaart..
zwembad en sauna zijn uitstekend..
de snacks boven zijn heerlijk. beter dan het restaurant! dat valt tegen..
heerlijke bedden om te liggen en om heerlijk uit te rusten..
ook heerlijke zitbanken..
fijne massages. wel is de een beter dan de andere..
mijn voorkeur zijn toch echt de heren.

S Ishak
Voldoende (6/10)
S Ishak

De opgietingen perfect

Ik mus wel scrub zout

Score voor Spa Zuiver:3/5
Beveel je Zuiver aan?Ja

We zijn ontspannen thuis gekomen.
wel mis ik scrub wat wel hoort in een sauna .
verder is het ons goed bevallen top.
we hopen binnen kort de sauna weer te bezoeken.

H van den Boggard
H van den Boggard

Positieve punten tijdens je bezoek

Iedereen was heel aardig en behulpzaam.

De douches.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Het was weer super heerlijk gegeten alleen de douches waren vreselijk ze deden het gewoon niet..
de opgietingen waren voortreffelijk we komen zeker terug en hopelijk kunnen we weer fijn onder de douche.

Positieve punten tijdens je bezoek

Fijne nieuwe infrarood sauna, vriendelijke personeel, fijne massage.

Verbeterpunten of suggesties

Lunchbuffet te beperkt. Vers fruit, meer keuze voor de mensen die niet van vis houden, meerdere soorten broodjes, evt ook zoete broodjes en gebakjes zouden een leuke aanvulling zijn. Nu is de prijs erg hoog voor wat er geboden wordt.
A la carte menu voor het avondeten kan uitgebreider en ook is datgene wat er uitgeserveeerd wordt niet overeenkomstig wat er beschreven staat op de menukaart. Bv bij de lamsburger staat dat hier kaas op zit. Nu betreft dit geitenkaas, wat wel een hele specifieke smaak heeft. Had fijn geweest als dit vermeld stond.
De aan/uit knop van de douches blijft voor velen een hele uitdaging. Dit kan veel beter.

Beveel je Zuiver aan?Ja

Fijne relaxdag in ontspannnen sfeer. nog wel wat verbeterpuntjes, mn op gebied van horeca.

M.Verdult
M.Verdult

Positieve punten tijdens je bezoek

Hele goede en fijne opgietingen. En zoooooo blij met de rookvrije ligweides. Dat was altijd een groot minpunt. Moeten liggen in rook als je buitenbwilde liggen terwijl je dat zo vies vindt.

Verbeterpunten of suggesties

Bordjes op de buiten muren (schuttingen) ophangen dat ( bij drukte) reserveren van ligbedden niet is toegestaan.

Bij drukte met de opgietingen een maximaal aantal mensen toelaten. Bil tegen bil en knieen in je nek zijn onplezierig.

Als je vaker komt is er voor vegetariers weinig variatie in het menu. Misschien meer vega keuzes of vaker de kaart vernieuwen.

Reactie Spa Zuiver:

Beste meneer/mevrouw Verdult,

Hartelijk dank voor je uitgebreide review over je bezoek(en), wat leuk om te lezen dat je ons zo graag bezoekt en je de opgietingen zo goed ervaart. Wij zullen je feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren en je tijdens een volgend bezoek weer een goede ervaring te kunnen bieden.

Spa Sport Hotel Zuiver

Beveel je Zuiver aan?Ja

Ik ben een regelmatige gast van deze fijne sauna zo lekker dichtbij, ik probeer zoveel mogelijk buiten het weekend te gaan. op zondag komen er opvallend veel jongere (stellen) en buitenlanders vanuit veel verschillende landen. ik zie ook steeds meer, hele grote, tatoes. maar de sfeer blijft goed. gisteren luid klappend en roepend afscheid genomen van maarten tijdens zijn laatste wappers.

Mathilda
Mathilda

Positieve punten tijdens je bezoek

Opgieting was goed hoewel het erg vol in de sauna was.

Geen schoonmakers gezien

Reactie Spa Zuiver:

Beste Mathilda,

Hartelijk dank voor je review over je bezoek. Wat fijn dat je een heerlijke saunadag hebt gehad en de opgieting zo goed hebt ervaren. Wij zetten jouw opmerking over de schoonmaak door naar onze algemene dienst zodat we dit kunnen verbeteren. Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze spa.

Spa Sport Hotel Zuiver

Beveel je Zuiver aan?Ja

Een heerlijke saunadag gehad,fijne opgietingen scrubs.

Bedrijfsinformatie

Midden in het Amsterdamse Bos vind je Zuiver. Wanneer je bij ons binnenkomt, ervaar je vrijwel direct een bijzonder gevoel van rust en ruimte. En dat is precies de bedoeling. Zuiver is een verademing. Een moderne en exclusieve spa met ruimte in overvloed (13.000 m²). Bij Zuiver kun je onthaasten, uitrusten, bijtanken. En bovenal: hemels genieten van dat weldadige gevoel van luxe.
Adres
Koenenkade 8