Eenvoud van reserveren
Faciliteiten
8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Heerlijke sauna, schoon en fijne sfeer.

Verbeterpunten of suggesties

Kwaliteit van het eten is matig. Je zou er meer van verwachten aangezien de prijzen erg hoog liggen.

Anja

Mooie sauna met veel faciliteiten , heerlijk ontspannen

Positieve punten tijdens je bezoek

Goede opgietingen in de Finse sauna , erg goed de infaroodsauna

Verbeterpunten of suggesties

Ik vind de keuken en vooral de hapjes karig, geef de voorkeur aan Healthy food

Teunis Huis

Beste Spa Zuiver, wat is er bij jullie aan de hand. Zo kunnen mijn vrouw en ik Spa Zuiver helemaal niet. Gisteren waren wij om 17.00 uur bij jullie. Na ons omgekleed te hebben kwamen we bij de...

Deze avond helaas niet.

Verbeterpunten of suggesties

Ja, bij een opgieting ervoor zorgen dat iedereen een beetje fatsoenlijk kan zitten en niet proberen om zoveel mogelijk mensen erin te krijgen. Misschien een maximaal aantal toelaten bijvoorbeeld.

Yvonne makkinje

Een heerlijke sauna! Goede warme sauna s Erg schoon, zowel binnen als buiten netjes. vriendelijk personeel bij receptie en in t restaurant. Gevarieerde opgietingen en de nieuwe infrarood sauna is...

Vriendelijkheid personeel

Rachelle

Altijd een hele leuke, geweldige, lekkere en ontspannende ervaringen gehad. Persoon is altijd super vriendelijk en behulpzaam. Probeer altijd minstens 1x in de 2 a 3 maanden voor totale ontspanning...

A van der Plas

Top dag,

Positieve punten tijdens je bezoek

Degene die opgietingen verzorgde en de scrub deed was top!!! Super enthiousast! Ik kom altijd met een vriendin die slecht ter been is en ook hier had hij oog voor!

Liesbeth Trip

Het is altijd weer een feestje om heerlijk te relaxen bij Spa Zuiver. De diversiteit aan sauna's is enorm, het is er schoon. eten en drinken is prima, alhoewel ik het buffet restaurant vergeleken...

Positieve punten tijdens je bezoek

Dat tijdens het mooie weer waar de staff in restaurant niet op gerekend had je toch een drankje buiten op de ligstoelen kon bestellen en dat je dan netjes bediend werd.

Verbeterpunten of suggesties

Jammer wanneer je een arrangement boekt je niet de keuze hebt om of 25 minuten of 50 minuten massage te nemen tegen meer prijs. Ik denk zelf dat veel mensen dan toch overwegen om de langere massage te nemen.

Ik heb een hele fijne dag gehad samen met mijn schoonzus. De massage was heel prettig en ontspannen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Prettige sfeer, ontspannen massage, vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

De douches zijn onprettig en niet allemaal goed werkend.

Fijne dag gehad! Massage was een échte massage in plaats van aaien! De scrubsessie was heel fijn. Het was druk maar het verdeeld mooi. Goed a la carte gegeten in het restaurant. Volledig ontspannen.

Positieve punten tijdens je bezoek

Massage was een échte massage in plaats van aaien! De scrubsessie was heel fijn. Het was druk maar het verdeeld mooi. Service in restaurant was razendsnel.

Verbeterpunten of suggesties

Niet alle douches zijn even koud. Persoonlijk vind ik bij de douches scrubzout fijner dan die nu in de douches hangen. Tijdens de scrubsessie hele fijne scrub.

Sylvia

Fijne spa!! Schoon en vriendelijk personeel. Heerlijke opgietingen en door de week ( op niet badkledingdagen) niet te druk!