Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
8.5/10
Restaurant

Bij aankomst werd ik onvriendelijk ontvangen, de dame achter de balie was druk bezig met alles behalve de klant.
Het was erg druk overal in de spa en sauna.
Nergens in de sauna was er...

Verbeterpunten of suggesties

het personeel heeft geen plezier in het werk, dit straalt er van af.
hier kan erg veel in verbeteren, zodat je je wel welkom voelt.

annette

Bij binnenkomst was de ontvangst niet bepaald klantvriendelijk te noemen.
Het buitenbad was koud.
De prijs van het eten is niet in verhouding met de kwaliteit die je er voor krijgt.

Verbeterpunten of suggesties

Het personeel heeft er geen zin in dat kan verbeteren

Prima, niet heel bijzonder

prima, niet heel bijzonder

Verbeterpunten of suggesties

jammer van het halal eten, vervelend om met religie geconfronteerd te worden op een avondje spa.

Ingrid Meijer

Was weer een heerlijke avond relaxen

Aardig personeel,geweldige sauna's

Verbeterpunten of suggesties

online reserveren is al vanaf een ramp
Wat recentere tijd schriften
Nadat de douch ruimte naast stoombad weg is,zijner te weinig over

De sauna's zijn heerlijk. Vooral de opgieting is fantastisch.
Het Delight arrangement was niet fantastisch. Er staat omschreven 'uitgebreide Italiaanse 2-gangen diner' Maar als voorgerecht is...

Positieve punten tijdens je bezoek

De Sauna's zijn heerlijk. Opgietingen zijn altijd super. Vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

prijzen en aanbod van de horeca.

Super Last minute boeking (paar uur van te voren) gedaan voor een ontstress mini-break naar Spa & Hotel Zuiver. Kan de combinatie echt aanbevelen mocht je niet om de hoek wonen en geen stress willen...

Positieve punten tijdens je bezoek

Op nr. 1: De heerlijke opgietingen in de Finse buiten sauna. Erg goed 'gehost' door een symphatieke opgieter ( type relaxte 'snowboarder') die zijn taak op luchtige wijze toch zo serieus neemt dat hij (met zijn duidelijke en fijne uitleg) iedereen ook echt stil weet te krijgen!! (Toch wel zeldzaam in deze sauna. Zie nadelen)
Heerlijk doorzweten, en echt 15 min. anti-stress therapie. Top. Echt niet missen!

Op nr. 2: Ik ben nogal gek op Rituals en krijg dit normaliter alleen kado. Hier douche, shampoo en scrub je jezelf dus eindeloos met ritual producten. Wat een verwennerij!

Op nr. 3: Service
-mijn slippers waren door iemand meegenomen. (Per ongeluk?) Ik melde dit bij de balie (want zonder slippers kun je niet veel meer) en kreeg gratis nieuwe
- Ik ben glutenvrij (wel van te voren gemeld) en kreeg nu eens geen klef wit fabrieksbrood maar lekkere bolletjes.

Verdere pluspunten;
-erg fijne infrarood sauna voor pijnlijke spieren
- goede temperatuur van de stoomruimtes
- dutje doen in het (redelijk stille) caldarium
- de openhaard sauna buitenj
- aanwezigheid van een enorm luxe zonnebank
- mogelijkheid tot het boeken van last-minute massages
- aanwezigheid van een hotelgedeelte
- de ligging in het Amsterdamse Bos.

Hotel:
- beste regendouche EVER. (Perfecte waterdruk)
- Lekker bed. Maar dat is persoonlijk (ik houd niet van harde bedden)

Verbeterpunten of suggesties

1a. Een absoluut nadeel van Spa Zuiver vind ik de akoestiek. Omdat het heel hoog en open is, is het een 'galmbak' en ontstaat er bij gepraat al snel een kakkefonie aan geluid dat soms tot in de sauna zelf doorklinkt. Nou is er aan de architectuur niks meer te veranderen maar waar nog wel wat te halen valt bij deze Spa (en wat mij persoonlijk echt stoort) is dat het NERGENS echt stil is:
!!
1b. er is ook geen stilte ruimte... Het relaxgedeelte boven heeft geweldige bedden maar het is meteen ook horeca. Dus staat er meteen een ober voor je neus en zitten er voor je diverse mensen te pimpelen en hun week bij te kletsen. Niet echt relaxed... Ik had na mijn zoveelste bezoek echt de hoop dat hier inmiddels wat aan veranderd was maar blijkbaar is stilte in deze Spa minder van belang. En waar er 1 praat, nodigt dat anderen uit om dit ook te doen. Zelfs in de sauna's. Nou had ik een kamer geboekt maar ik kan me voorstellen dat je, wanneer je bijvoorbeeld supermoe een dagje heen en weer komt uit Groningen of Maastricht je niet helemaal ontspannen naar huis gaat. Dit zou een reden kunnen zijn voor mij om op den duur niet meer naar dit complex te gaan. Want het is er eigenlijk altijd wel druk (begrijpelijk) en je kunt geen 8 uur doorbrengen op houten bankjes. Je wilt ook wel ff lekker liggen even!

2. Het is al vaker gezegd; de horeca is erg duur, zelfs voor Amsterdamse begrippen. Maar ik snap het wel: Bij zo een enorm gebouw met deze uitstraling, op deze locatie en met mooie aanbiedingen zul je ergens je winst vandaan moeten halen. Het zij ze vergeven. Als je het er niet voor over hebt eet dan thuis van te voren of zie je sauna dagje als ontgifting en houdt het bij een sapje, soepje of salade. Want het is geen top eten voor deze prijzen maar een sauna hoeft voor mij ook geen 4 sterrenrestaurant te hebben.
- Over het algemeen vind ik het zwembad en de baden net iets te koud. Zeker in de winter buiten. Het verschil met de buitentemperatuur kan echt beter.

Hotel:
- Geen waterkoker op de hotelkamers
- Te dun dekbed op de kamer voor hartje winter

Suggesties Sauna:
- Stilteruimte met bedden please!! Of als dit niet kan (ivm ruimte) biedt dan koptelefoons met bv Spotify aan zodat mensen zich af kunnen sluiten door middel van muziek
- Scrubzout bij het douchegedeelte binnen en niet alleen buiten
- Lieve Spa Zuiver; iedereen tapt toch wel zijn waterflesje bij in de toilet. Jullie gedogen flesjes. Waarom dan niet een paar tapkraantjes in de Spa? Wel zo hygienisch!

Suggesties hotel:
- deken in de kast voor de winter
- uitleg op sheet van al die knopjes in de kamer en uitchecktijd op kamer vermelden
- waterkoker op de kamer. Want je kunt immers na 23u niks meer krijgen en jullie hebben geen bar of roomservice. Wat nou als je enorm laat aankomt en je wilt zo graag nog iets warms?

Greet

Geen gastvrij onthaal.. receptie melde ons aan.gaf de bandjes.en dat was het bij navraag welke kant we op moesten en of er een plattegrond was .kregen we iets meer info..

Fijne sauna's, zwembad en opgietingen.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen zijn altijd heel fijn. Ook het zwembad van binnen naar buiten is heerlijk en eigenlijk alle faciliteiten.
Bediening bij de relaxruimte is prettig.
Het in- en uitchecken van het hotel ging heel fijn. De hotelkamer was prettig (ruim, stil, geweldige douche, apart toilet).

Verbeterpunten of suggesties

In het restaurant is men met name onaardig waar het al of niet een reservering betreft.
In de hotelkamer (kamer 110) waren doorgelegen matrassen, die waren niet prettig.
Het was nogal druk in de welness in het weekend, we zijn niet lang gebleven.
Graag iets meer licht in de haardsauna achterin, je ziet daar geen hand voor ogen de eerste minuten.
Graag iets meer licht in de relaxruimte boven, zodat lezen makkelijker wordt.
Bij een reservering is het fijn om in de bevestiging te zetten wat je gereserveerd hebt (wij hadden de hoteldeal en er stond niet bij dat we ook 2 dagen toegang tot de sauna hadden)

Rob van Steijn

Heerlijk ontspannend in een ongedwongen sfeer. De aufguss sessies zijn een hoogtepunt en worden veelvuldig gegeven. De houtskoolsauna is tevens mijn favoriet, maar ook de andere sauna's zoals Finse...

De aufguss sessie

Verbeterpunten of suggesties

De parkeertarieven zijn te hoog. En het scrubzout wat ontbreekt bij de douches in het begin