Eenvoud van reserveren

Saskia

Heerlijk dagje uit!

Fijne sauna, ruim opgezet

Verbeterpunten of suggesties

Ik zou graag wat laagdrempeligere horeca willen.

Genoten van ons uitje !

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon, goede service, heerlijk eten

Mul

Kom hier 4x per jaar. Altijd fantastische ervaring.

Ik heb weer eventjes lekker genoten met man eventjes onze gedachten op nul ??????????

Billy

Een heerlijke ontspannende ervaring, elke keer weer!

Positieve punten tijdens je bezoek

De rust en de ruimte zijn opvallend hoeveel bezoekers er ook zijn

Verbeterpunten of suggesties

De koffie en de lunchruimte hebben een metamorfose ondergaan, en zeker de koffieruimte is daarmee niet op vooruit gegaan. Geen goede verhouding van vooral de banken met de rest, te weinig tafeltjes voor kopjes en bordjes. En dan heb ik het niet over persoonlijke smaak. De kleurencombinatie is mooi, de uitvoering komt niet tot zijn recht. Jammer.

Y.G. Hogeling

Ik kom al een aantal jaren bij Spa Zuiver en ben nog steeds lyrisch. Zolang ik volledig zen naar huis ga, blijf ik jullie vaste klant. Ga zo door!

Positieve punten tijdens je bezoek

Dat er regelmatig servicemedewerkers lopen om de temperaturen etc. te testen vind ik een absoluut pluspunt. En verder ook heel vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of suggesties

Ik mis wel het scrubzout ?

Ik ben een vaste klant. Al zeker drie jaar. De spa is fijn en de keuze van verschillende soorten sauna's groot.
Een mooie luxe spa. Met strak ontwerp van plattegrond.

Er wordt...

Positieve punten tijdens je bezoek

- Leuke samenwerking met Rituals.
- Fijn dat er actie is geweest op de douches, Calendarium en sauna's. Fijn dat er met regelmaat onderhoud wordt gepleegd.
- Leuk dat de medewerkers met regelmaat volgens mij cursussen krijgen in van alles en nog wat (bv yoga hoorde ik)
Het is goed om medewerkers verschillende dingen te laten leren. Ik merk dat hun kennis word vergroot.
- Leuk dat medewerkers ook genieten, het is zichtbaar dat ze de op gietingen leuk vinden om te doen.
Plezier straalt er van af.
- Lief en goed onthaal bij de balie. Dus een 10.
- Makkelijk systeem om een reservering te maken. (website)
- App daarin tegen kan nog wel de opties kan nog wel worden vergroot, bijvoorbeeld snel prijs vinden, wellicht over Rituals of anders. Ook reserveringen voor andere zaken kan ik niet vinden (massage bv). Hierom een 6 en geen 10.
Ook kan er gekeken worden naar de opties (onduidelijk, niet overzichtelijk).

Verbeterpunten of suggesties

- Helaas kwam er op een van mijn bezoeken een klosje haar voorbij drijven in het zwembad en op de grond van het zwembad lag ook wat...(Bezoek 23-8.) (Faciliteiten 4 en geen 10.)

- En wat later ontdekte ik een spoor in het toilet en erg natte vloer. Er lag ook nat toiletpapier op de grond.
(De natte plek was wel gevaarlijk wordt beetje glad). (Faciliteiten 4 en geen 10.)
Misschien melden dat je eerst jezelf moet afdrogen voordat je naar toilet gaat, vanuit de douche. (Bezoek 23-8.)

- Ook even onderzoeken wat er gedaan kan worden onderaan de trap bij de entree en of uitgang (hier is het ook vaak nat en gevaarlijk glad bij drukte, antislip mat?) Anders gaat er een keer iemand van de trap.....(Faciliteiten 4 en geen 10.)

- De op gietingen vind ik fijn, hoewel dit soms wel druk kan zijn. (Bezoek 23-8 ook al is het vakantie)
Misschien bij drukte in de SPA zuiver, muntjes uitdelen bij het wachten voor een op gieting, muntjes op?
is volgende sessie, is misschien een idee. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Diegene die de opgieting doet neemt muntjes in bij binnen gaan van de sauna. Zo kan teveel deelnemers voorkomen worden. (dit kan elders ook toegepast worden).

- Eten en drinken is nog steeds te prijzig......Eerst dan maar eten voor ik de SPA zuiver in ga.
Normale prijs 32,50 toegang, is al duur genoeg voor mij.
Eten en drinken is niet Michelinster waardig, hoezo de prijs dan wel? (Dus daarom een 1 voor restaurant).

- Bandjes vallen van mijn pols, al een paar keer mijn bandje bijna kwijt geraakt (en ik was niet de enige).
Misschien wat te groot geworden bandjes vervangen? (waar ook geen rek meer in zit).
Anders word het zoeken voor personeel en voor bezoekers...(Faciliteiten 4 en geen 10.)

- bij drukte meestal veel geklets en herrie (algemeen). Misschien af en toe iemand aanspreken hierop?
Misschien bij drukte iemand inzetten die let op het gedrag van de klanten of hier supervisie op heeft, bij klachten aanspreekpunt voor medewerkers en klanten. Echt goede instructie geven aan medewerkers wat te doen bij? (misbruik, ongevallen, veiligheid, gedrag, hygiene, diefstal etc en hierin oefenen en/of scholen)

- misschien waterdichte kleine led lampjes (is niet duur en niet duur in gebruik) op de trap onder water. Zodat mensen zich niet stoten. Dit scheelt voor mensen blauwe plekken, open benen en vallen. Veiligheid is erg belangrijk, voorkomt onnodige blessures. Wellicht nog mooi ook nog.......(Faciliteiten 4 en geen 10.)

Samenvattend: opletten op hygiene bij grote drukte, letten op de mensen bij drukte (gedrag), prijzen omlaag van de horeca (mits het restaurant niet een Michelinster heeft verkregen), technisch blijven verbeteren/ renoveren en vooruit blijven gaan. Dit op gebied van veiligheid en onderhoud. Medewerkers de kans blijven geven om zichzelf te ontwikkelen. En nog even werken aan de app. Led lichtjes bij zwembad, zou echt heel fijn zijn.

Als dit allemaal verbetert, krijgen jullie van mij vaste klant echt allemaal tienen.....

Eind juli ben ik met een vriendin naar Spa Zuiver geweest. Wij zijn alle twee slachtoffer geworden van aanranding in twee verschillende bubbelbaden door twee verschillende mannen. Wij hebben één van...

Positieve punten tijdens je bezoek

Sauna's zijn prima. Eten is lekker maar te duur! Cappuccino is bijvoorbeeld 3 euro, en een broodje gemiddeld 8 euro. Het eten was lekker, maar een onvoldoende voor het restaurant wegens de dure tarieven. Je mag geen consumpties meenemen dus je moet of verhongeren, of eerder weggaan, of te veel geld betalen voor het eten/ drinken.

Verbeterpunten of suggesties

Ja, handelen zoals de Spa zegt te handelen bij ongewenste intimiteiten (zie website Spa zuiver): de dader(s) moeten de Spa verlaten. Ons werd iets anders verteld en de daders mochten blijven.
Wij hebben aangifte gedaan maar gegevens van de daders worden, in tegenstelling met wat er tegen ons verteld is op de dag zelf, niet vrijgegeven aan de politie.

Heerlijk!

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen van een paar sauna meesters scoren echt goed door de muziek die afgespeeld wordt. Echt te gek!
Daarbij is de voorkant van het restaurant binnen heel mooi geworden. Heel fijn dat ik nu eff lekker weg kan zakken in de prachtige fluwelen chesterfields met een kop thee en een tijdschrift.

Verbeterpunten of suggesties

Ik zou het heel fijn vinden als mij de volgende keer gevraagd of ik een mannelijke of vrouwelijke masseur wil. Ale carte is helemaal niks 1 x gedaan nooit meer.

Ineke

Fijne spa met veel ruimte binnen en buiten. Goede sauna en goede opgietingen.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen zijn erg fijn. De diverse sauna,s zijn goed qua temperatuur en ruimte.

Verbeterpunten of suggesties

Restaurant is zeker onvoldoende. Zou echt veel beter moeten. Diverse verschillende gerechten gegeten. Kwalieit onvoldoende. Smakeloos saai eten tegen een hoge prijs. We bestellen tegenwoordig maar een broodje kroket en frites omdat daar niets aan te verknoeien valt.