Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
Arrangement/ entree
Restaurant

Greet

Geen gastvrij onthaal.. receptie melde ons aan.gaf de bandjes.en dat was het bij navraag welke kant we op moesten en of er een plattegrond was .kregen we iets meer info..

Fijne sauna's, zwembad en opgietingen.

Positieve punten tijdens je bezoek

De opgietingen zijn altijd heel fijn. Ook het zwembad van binnen naar buiten is heerlijk en eigenlijk alle faciliteiten.
Bediening bij de relaxruimte is prettig.
Het in- en uitchecken van het hotel ging heel fijn. De hotelkamer was prettig (ruim, stil, geweldige douche, apart toilet).

Verbeterpunten of suggesties

In het restaurant is men met name onaardig waar het al of niet een reservering betreft.
In de hotelkamer (kamer 110) waren doorgelegen matrassen, die waren niet prettig.
Het was nogal druk in de welness in het weekend, we zijn niet lang gebleven.
Graag iets meer licht in de haardsauna achterin, je ziet daar geen hand voor ogen de eerste minuten.
Graag iets meer licht in de relaxruimte boven, zodat lezen makkelijker wordt.
Bij een reservering is het fijn om in de bevestiging te zetten wat je gereserveerd hebt (wij hadden de hoteldeal en er stond niet bij dat we ook 2 dagen toegang tot de sauna hadden)

Rob van Steijn

Heerlijk ontspannend in een ongedwongen sfeer. De aufguss sessies zijn een hoogtepunt en worden veelvuldig gegeven. De houtskoolsauna is tevens mijn favoriet, maar ook de andere sauna's zoals Finse...

De aufguss sessie

Verbeterpunten of suggesties

De parkeertarieven zijn te hoog. En het scrubzout wat ontbreekt bij de douches in het begin

Heerlijk genoten van rust ontspanning en warmte

Positieve punten tijdens je bezoek

Nog lekker rustig in de ochtend

Relax/ leesruimte

Karin Laenen

Altijd een feest om naar Spa Zuiver te gaan. Ruim aanbod aan faciliteiten. Alles schoon en ruim van opzet. Heerlijke opgietingen en relaxe klankschalensessies. Puur genieten.

Positieve punten tijdens je bezoek

Aanbod aan opgietingen, klankschalen sessies, enz.

Verbeterpunten of suggesties

Deur muziek sauna zodanig repareren dat deze beter sluit. Staat elke keer open waardoor je alle geluiden van douchen, dompelbad en mensen hoort. Erg irritant. Ook graag andere, afwisselende muziek.

Atie

Altijd fijn een dag naar Spa Zuiver. De hotstone massage en opgietingen waren heerlijk.

Positieve punten tijdens je bezoek

Positief vind ik de extraatjes in de vorm van een gezichts scrub, klankschaal sessie en het sapje na de opgieting.

Verbeterpunten of suggesties

Ik hoop dat Spa Zuiver niet de Zwaluwhoeve achterna gaat in negatieve zin. Het wordt steeds drukker.
De horeca was tot twee jaar terug prima maar wij vinden het nu steeds meer achteruit gaan. Het gebodene is te duur (€8.50 voor een snee brood met wat beleg, voor dit bedrag verwacht ik een echt lekker broodje) en het italiaanse 2 gangen diner daar was ik ook niet blij mee. Jammer want horeca is naast de spa ook een belangrijk onderdeel van een verwendag!

Dominique Koot

Het was heerlijk om mijn verjaardag relaxed te beginnen in de spa. Zeker de moeite waard om koffie met taart vooraf te bestellen, voordelig en echt lekker!

Heerlijk gemberthee met gebak

Idd soms lastig reserveren

Veel mogelijkheden toch ontspannen en gemoedelijke sfeer

Positieve punten tijdens je bezoek

Voldoende ruimte en keuze mogelijkheden

Realxruimte

Jose

Het is heerlijk ontspannen in Spa Zuiver.
Ook al zijn er veel mensen er is altijd wel een plek in de sauna

Positieve punten tijdens je bezoek

Netjes schoon ondanks de drukte

Verbeterpunten of suggesties

Op zondag wel heel erg druk.
In het restaurant en rustruimte bijna niets gluten- en koemelkvrij te krijgen.
Ook niet een chocolaatje bij de koffie alleen maar een koekje.
Waarom nemen jullie geen bitterkoekje voor bij de koffie, is wel glutenvrij.