Eenvoud van reserveren
7.8/10
Faciliteiten
Arrangement/ entree

Johanna

Het zwembad is veel te koud, het eten veel te duur voor wat je krijgt. Ook het caladarium is koud.

Opgiet ineen zijn fijn

Verbeterpunten of suggesties

Zwemwater veel te koud ook caladarium veel te koud

Nikita

Ik ben volledig tot rust gekomen. Het personeel is uitermate vriendelijk. Er zijn een heleboel verschillende ruimtes dus er is voor iedereen wat wils. Bij de ingang van elke kamer staat een uitleg... Ik ben volledig tot rust gekomen. Het personeel is uitermate vriendelijk. Er zijn een heleboel verschillende ruimtes dus er is voor iedereen wat wils. Bij de ingang van elke kamer staat een uitleg over de werking, de temperatuur en wat je na afloop het beste kan doen. Dus zelfs als je nog nooit in een Spa bent geweest is het heel toegankelijk en duidelijk. Dit was mijn eerste bezoek aan Spa Zuiver en ik kom zeker nog eens terug!

Positieve punten tijdens je bezoek

Er wordt veel schoon gemaakt en er hangt een hele rustige sfeer.

Deze heb ik niet

OB

Helaas een hele vervelende ervaring gehad die ik nooit verwacht had van Spa Zuiver. Vandaag de hele dag proberen te reserveren voor een wellnes avondje bij Zuiver. Niet gelukt dus op goed geluk daar... Helaas een hele vervelende ervaring gehad die ik nooit verwacht had van Spa Zuiver. Vandaag de hele dag proberen te reserveren voor een wellnes avondje bij Zuiver. Niet gelukt dus op goed geluk daar naartoe. Stond een aardige jongedame achter de toonbank die ons vertelde dat het nog wel mogelijk zou moeten zijn om rond 20:58 naar binnen te kunnen. ze ging het even voor de zekerheid vragen aan een manager. Die kwam even kijken en toen ze mij zag met een petje en trainingspak en een Marokkaans uiterlijk kreeg ik zo een afkeurende en arrogante blik op me geworpen en was het plots veels te vol binnen. Vrienden van ons waren toevallig al binnen en die vertelden ons dat het echt rustig was voor een badkledingdag. Had dit nooit verwacht van Spa Zuiver. Heb me nog nooit zo minderwaardig gevoeld als vandaag en dat vind ik jammer. Kwam er altijd graag.

Positieve punten tijdens je bezoek

De jongedame achter de balie was een fijne mevrouw, de manager helaas een verschrikkelijke persoon.

Verbeterpunten of suggesties

Het is 2022, iemand’s uiterlijk hoeft echt geen reden te zijn om iemand wel of niet binnen te laten.

Nieuwesteeg

Ik kom hier al jaren en het online reserveren en het boeken van extra’s is heel eenvoudig.

Verbeterpunten of suggesties

Ik ben tevreden over wat Spa Zuiver te bieden heeft. Personeel is vriendelijk, professioneel en werken hard om de klant een heerlijke ontspannen dag te bezorgen.

Brenda

Heerlijke dag gehad samen mijn dochter. Restaurant is top👌🏽, heel goed / lekker eten. Kan het iedereen aanbevelen. 1 minpuntje parkeren is vreselijk duur😞.

Positieve punten tijdens je bezoek

Schoon en netjes, moderne sauna. Restaurant is top

Parkeren goedkoper maken

Gabriella

Leuke dag gehad met mijn vriend en schoonmoeder. Ook heerlijk gegeten. In het restaurant was top bedankt 🙏🏽

Positieve punten tijdens je bezoek

Het was niet heel druk wat wij erg fijn vonden we houden niet van drukte.

Verbeterpunten of suggesties

Het zou fijn zijn als er privé douche was boven in de kleedkamer en ook privé ruimte om je om te kleden maar dit was niet beschikbaar…. Vooral vanwege moslim cultuur zou dit gewaardeerd worden….. ik... Het zou fijn zijn als er privé douche was boven in de kleedkamer en ook privé ruimte om je om te kleden maar dit was niet beschikbaar…. Vooral vanwege moslim cultuur zou dit gewaardeerd worden….. ik kan mij herrineren dat er in het verleden wel privé omkleed ruimte was en privé douche boven…. Maar nu helaas niet meer…..

Yamina

Fijne spa! Genoeg faciliteiten. Jammer dat de stilteruimte weg is. Die was echt heerlijk met grote ballen. Een stilteruimte in een welness is onmisbaar dus dat is wel een minpunt van Spa Zuiver. De... Fijne spa! Genoeg faciliteiten. Jammer dat de stilteruimte weg is. Die was echt heerlijk met grote ballen. Een stilteruimte in een welness is onmisbaar dus dat is wel een minpunt van Spa Zuiver. De bar boven was dicht.

Positieve punten tijdens je bezoek

Faciliteiten en niet zo druk.

Verbeterpunten of suggesties

Stilteruimte. Heel veel stof onder de banken in de relaxruimte/bar boven.

Isabel JV Cockfield

Excellent

Ana

Schone spa, maar absurd dat moet betalen voor parkeren.

Schoon

Verbeterpunten of suggesties

Parkeergeld afschaffen. Website mag logischer en verbeterd worden.

Sebastiaan

Heerlijk avondje sauna met massage, wat een gedoe om het te boeken

Positieve punten tijdens je bezoek

Saunameesters zijn goed en restaurant is van heel hoog niveau. Capaciteit wordt niet volledig gebruikt en dat is als gast heel prettig.

Verbeterpunten of suggesties

De boekingsmodule op de website voor massages/arrangementen is niet gebruiksvriendelijk, tevens ongeschikt voor tablet op telefoon. Dat kan echt beter.