Rogier

Lange levertijd, slechte informatie

Uw ervaring

Enkelband besteld. Op website staat 1-2 werkdagen. Na 2 dagen ontving ik bericht dat product niet op voorraad is en binnen 4 dagen alsnog geleverd zou worden. Na 4 dagen niks gehoord. Zelf aan de bel getrokken en 3 dagen later eindelijk geleverd. Als je adverteerd met ruime voorraad en snel in huis en je producten verkoopt met "medisch" belang kun je dit gewoon niet maken!

j sablerolle

Bezorgkosten niet terug betaald

Uw ervaring

ik had een verkeerde maat pantoffels gekregen wilde mijn geld terug vandaag ontvangen ,maar sovita is niet zo netjes door de 5 ,95 bezorgkosten niet terug te betalen!! niet netjes terwiijl we daar wel recht op hebben

Bas Kuijpers

Slechte communicatie

Uw ervaring

Bestelling gedaan voor 12:00u, zou dus volgens de website de volgende dag geleverd worden maar niets ontvangen. Nog een dag afgewacht en weer niets. Daarop gebeld; antwoordapparaat, ingesproken maar niet teruggebeld. Contactformulier ingevuld; geen reactie. Volgende dag zelf maar weer gebeld en toen bleek dat de bestelde artikelen nog van de leverancier moesten komen. Als je een belofte doet kom die dan ook na en als dat niet lukt laat dan iets weten. De artikelen zijn prima maar de communicatie laat veel te wensen over.

Sjoerd

Goede ervaring!

Uw ervaring

Product besteld, was niet op voorraad. Duurde 1 dag langer, netjes over gecommuniceerd. Erg tevreden, ook niet duur!

GJ

19 FEBR. een bestelling en betaling gedaan maar geen product ontvangen

Uw ervaring

Het bedrijf gebeld ( antwoordapp.) bezocht in Groningen aan de Osloweg 91a. Dit blijkt een leeg pand te zijn

Lies Heylen

Foute bestelling + kosten post niet vergoed voor Belgische klanten

Uw ervaring

Vorige maand een douchestoel besteld en een toiletstoel in de plaats gekregen. Ik heb daarna contact met het bedrijf opgenomen. Ze vertelde me dat ze het artikel dat ik besteld had niet verkochten. Na het terugsturen van de douchestoel zou ik mijn geld teruggestord krijgen. Ze stuurden me ook een retoursticker door waarmee ik het pakket gratis naar hen kon terugsturen. Aangekomen bij de post bleek dat de retoursticker enkel werkt in Nederland en niet in België. Ik moest dus 16,5€ betalen voor het pakket terug te sturen. Na dit te melden heb ik enkel het geld dat ik betaald heb voor de stoel terug gekregen, maar dat voor het artikel terug te sturen niet. Ik had dus uiteindelijk nog altijd geen douchestoel, was €16,5 kwijt en heb een heleboel moeten regelen voor mijn geld terug te krijgen. De douchestoel staat ondertussen nog steeds op hun website, terwijl ze die niet verkopen.

Simone

Ok

Uw ervaring

Sloffen besteld, alleen was de maat niet goed. Geretourneert en andere maat gekregen.

Moniek

Besteld voor me vader

Uw ervaring

2x nu besteld voor me vader. Loopt soepel en makkelijk bestellen.

Een boze klant

Een maand geleden een product besteld en betaald (met 1-2 dagen levertijd), nog steeds niet ontvangen!

Uw ervaring

25 april j.l. heb ik een Telestik 2 in 1 besteld en betaald, maar helaas heb ik het product nog steeds niet ontvangen. Als ik Sovita bel krijg ik steeds weer een antwoordapparaat. Ik heb ook al 2 keer gemaild, maar helaas zonder resultaat (zelfs geen reactie)!

Simon

Aanrader

Niet te duur! Een opvouwbare wandelstok voor mijn vader gekocht