Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Isa

Ja het was een leuke trip maar wel vermoeiend!

Sacha Oudshoorn

Absoluut! Heel aardige buschauffeur die heel netjes reed!! Ook de mensen op kantoor waren heel vriendelijk toen ik ze belde!

Vriendelijk personeel een heel goede en fijne buschauffeur

Van der Valk Hotel Wolvega

Het betrof een 2 daagse opdracht ter gelegenheid van bedrijf HZPC Joure. Voor deze gelegenheid chauffeur voorzien van pet en sjaal om iedereen actief te ontvangen.

n

Nette voertuigen, goeie chauffeurs, planning goed te bereiken

Landal Miggelenberg

Totaal niet!!! Wij hadden bij de reservering expliciet om een mogelijkheid tot het afspelen van presentaties gevraagd. Chauffeur was hiervan niet op de hoogte en zodoende is geheel in het water...

afspraken nakomen!

Reactie South West Tours:

In ons streven voor iedere klant "Bijzonder goed" te zijn hebben wij hier deze doelstelling niet gehaald. En dat vinden we voor u als klant ontzettend vervelend. Intern hebben we gekeken waar het hier mis is gegaan en waarom we niet hebben kunnen leveren wat u gevraagd heeft. En bovenal hebben we gekeken hoe we dit in de toekomst voorkomen! Om aan te geven dat we dit incident erg vervelend vinden bezorgen we vandaag een mooie bus bloemen bij u op kantoor. Daarnaast krijgt u van ons 2 reistickets voor een kerstdagtocht Londen in één van onze bussen. We hopen dat we u hiermee kunnen laten zien waar we ons iedere dag weer met z'n allen 100% voor inzetten: kwaliteit, veiligheid en gastheerschap!

TOP Theater

Zeker, op alle punten; tijd, veiligheid, vriendelijkheid- allemaal goed voor elkaar!

klantvriendelijk, houden aan afspraken

Frion, woonvorm schumannlaan Zwolle.

Prima dag gehad met jullie jonge chauffeur. Hij was ruim op tijd, reed lekker relaxed en hield de hele dag contact met ons. Terugreis ging ook weer perfect. Alle bewoners spraken vol lof over de...

Stichting de Vuurvogel Zwolle

Ja zeker voor de 100 %

Nee het gaat zo heel goed

Goed contact, wordt snel gereageerd op mail, men denkt mee.

van Limburg Stirum Korpsen

We reizen geregeld met deze busmaatschappij en we hebben alleen maar goede ervaringen. Mooie bussen, goede service, prima op tijd en ze denken met je mee.

Kenjoy

Onze ervaring , is Southwest is betrouwbaar , jonge dynamische chauffeurs service is zeer hoog en bedrijf denkt ook mee..

Ga zo door ..

Zijn altijd op tijd en gemaakte afspraken worden nageleefd..