Netheid van de bus
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Jazeker

Toilet

Ruime plek

Jawel maar erg krappe zitplaatsen

Niet zo lang wachten bij hazeldonk, zit niemand op te wachten

Uitstapplaats linden was goed!

Reactie South West Tours:

Geachte passagier, onderweg 45 minuten pauzeren is een wettelijke verplichting. Dit in verband met de verkeersveiligheid. Als Keurmerk Touringcarbedrijf houden we ons hier stipt aan, mede voor uw en onze veiligheid. Fijn dat de uitstaplocatie goed was!

Karin Mom

Prima reis met een goede chauffeur

Bus was in Londen bij het ophalen minuten te laat door file.
Boekingsproces kan beter, in eerste instantie kreeg ik een aanmelding van een andere datum dan gevraagd.
Bij de officiële aanmelding kreeg ik een overzicht met de verkeerde prijs, dus niet voor comfortplaats die wel betaald was.
Dus twee keer moeten bellen voor de juiste papieren.

Zeer goed rijden van de chauffeur!

Er was geen toiletpapier

Nick rodermond

Ja

Misschien is de stop van 45 minuten iets te lang.

Verliep soepel en duidelijk

Reactie South West Tours:

Beste reiziger, hartelijk dank voor uw review. We nemen uw punten mee om onze dienstverlening verder aan te scherpen. De stop van 45 minuten is een wettelijke verplichting. Binnen en periode van 4,5 uur reistijd (de tijd dat de chauffeur aan het sturen is) dient er 45 minuten gerust te worden. Uiteraard dient deze rust de veiligheid.

Jose van der velde

geen toiletpapier

Heel erg leuk gehad. Wel vermoeiend maar alles naar wens.
Stoelen waren comfortabel..

Misschien wat oplaadpunten voor telefoons .

Niet helemaal

Betere afhandeling administratief. Onze boeking bleef constant staan in behandeling. Was onduidelijk of hij goed was of niet. Naar zelf bellen bleek dat hij goed was

willie

We waren voor de eerste keer met gezin met een bus reis mee en we hebben het prima naar onze zin gehad .We konden in de bus onze tel. weer opladen om foto s met mobiel te maken in londen . De bus...

We hadden op 19 nov een fijne en goede buschauffeur voor de lange rit naar Londen . Petje af hoor !... hoe hij overal langs en vooral door het drukke londen heeft gereden .Rustig rijden en vooral op de terug weg waar we veel last van de herfststorm hadden heeft hij het prima gedaan ondanks de windvlagen.