South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Voldoende (6/10)

Betere afhandeling administratief. Onze boeking bleef constant staan in behandeling. Was onduidelijk of hij goed was of niet. Naar zelf bellen bleek dat hij goed was

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet helemaal.

willie
willie

We hadden op 19 nov een fijne en goede buschauffeur voor de lange rit naar Londen . Petje af hoor !... hoe hij overal langs en vooral door het drukke londen heeft gereden .Rustig rijden en vooral op de terug weg waar we veel last van de herfststorm hadden heeft hij het prima gedaan ondanks de windvlagen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We waren voor de eerste keer met gezin met een bus reis mee en we hebben het prima naar onze zin gehad .we konden in de bus onze tel. weer opladen om foto s met mobiel te maken in londen . de bus was niet vol en daardoor ook lekker rustig om te relaxen en een beetje te slapen .

Prima.

Isa
Isa
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja het was een leuke trip maar wel vermoeiend!.

Sacha Oudshoorn
Sacha Oudshoorn

Vriendelijk personeel een heel goede en fijne buschauffeur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Absoluut! heel aardige buschauffeur die heel netjes reed!! ook de mensen op kantoor waren heel vriendelijk toen ik ze belde!.

Van der Valk Hotel Wolvega
Van der Valk Hotel Wolvega

n

Nette voertuigen, goeie chauffeurs, planning goed te bereiken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het betrof een 2 daagse opdracht ter gelegenheid van bedrijf hzpc joure. voor deze gelegenheid chauffeur voorzien van pet en sjaal om iedereen actief te ontvangen..

Landal Miggelenberg
Zeer slecht (2/10)
Landal Miggelenberg

afspraken nakomen!

Reactie South West Tours:

In ons streven voor iedere klant "Bijzonder goed" te zijn hebben wij hier deze doelstelling niet gehaald. En dat vinden we voor u als klant ontzettend vervelend. Intern hebben we gekeken waar het hier mis is gegaan en waarom we niet hebben kunnen leveren wat u gevraagd heeft. En bovenal hebben we gekeken hoe we dit in de toekomst voorkomen! Om aan te geven dat we dit incident erg vervelend vinden bezorgen we vandaag een mooie bus bloemen bij u op kantoor. Daarnaast krijgt u van ons 2 reistickets voor een kerstdagtocht Londen in één van onze bussen. We hopen dat we u hiermee kunnen laten zien waar we ons iedere dag weer met z'n allen 100% voor inzetten: kwaliteit, veiligheid en gastheerschap!

Score voor South West Tours:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Totaal niet!!! wij hadden bij de reservering expliciet om een mogelijkheid tot het afspelen van presentaties gevraagd. chauffeur was hiervan niet op de hoogte en zodoende is geheel in het water gevallen.

TOP Theater
Goed (8/10)
TOP Theater

klantvriendelijk, houden aan afspraken

Score voor South West Tours:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker, op alle punten; tijd, veiligheid, vriendelijkheid- allemaal goed voor elkaar!.

South West Tours 1 beoordeling
Frion, woonvorm schumannlaan Zwolle.

Prima dag gehad met jullie jonge chauffeur. hij was ruim op tijd, reed lekker relaxed en hield de hele dag contact met ons. terugreis ging ook weer perfect. alle bewoners spraken vol lof over de fijne reistijl. hartelijk dank en tot een volgende keer!.

Stichting de Vuurvogel Zwolle
Stichting de Vuurvogel Zwolle

Nee het gaat zo heel goed

Goed contact, wordt snel gereageerd op mail, men denkt mee.

Ja zeker voor de 100 %.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29