Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Jolanda Martijn Landman

Niet helemaal

ja als je luxe boekt en 10 euro p/p extra betaald dan wil je ook extra, niet alleen een kopje thee of koffie gratis van 1 euro. Dat was een zware teleurstelling. ze doen net of je meer comfort krijg maar dat is dus niet zo. Ik heb ook een klacht ingediend.

Reactie South West Tours:

Bij onze reizen naar Londen bieden wij de mogelijkheid om voor € 10,= pp een comfortplaats te boeken. Bij de comfortplaats heb je meer zitruimte dan bij de basicplaats. De extra beenruimte is minimaal 10 centimeter, in veel gevallen zelfs 13 centimeter. N.a.v. uw opmerking hebben we vandaag onze technische dienst deze afstand nog een keer laten nameten. Daarnaast kunnen de passagiers met een comfortticket een kopje koffie of thee op de heen- en terugreis gebruiken. Het spijt ons te moeten vernemen dat het genoemde comfort op deze reis niet tot volle tevredenheid heeft geleid en gaan intern bekijken hoe we het verschil tussen beide plaatsen duidelijker kunnen communiceren naar onze passagiers. Team South West Tours

Wendy

Ja! :)

De verwarming van de bus stond vaak uit waardoor het koud was in de bus. Hierdoor was het lastig om in slaap te vallen

Goede bus net fijne stoelen. Aardige chauffeur en kerstmuziek aan was ook leuk. Ook fijn dat er koffie en thee verkocht werd in de bus.

Zeker. Ondanks dat de chauffeur goed door reed om alle mensen op tijd te halen, werd het uiteindelijk laat dat we in Breda waren (30 min uitloop). Mensen mopperden dat we na 1u bij een gesloten Mac...

Zie boven

Zie boven

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. We nemen dit absoluut mee in de evaluatie van onze kerstreizen zodat we dit waar mogelijk aan kunnen passen naar de wensen van onze passagiers. Met onze it-ers bekijken we uw opmerking over het boekingsproces en daarnaast kijken we ook nog eens naar het opstapschema om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Graag verzorgen we reizen waar onze reizigers 100% tevreden over zijn en daarom kijken we continu kritisch naar ons zelf. Goed te horen dat u een leuke dag heeft gehad in Londen en wellicht tot ziens in één van onze bussen!

Gerry

Ja

Op de site gelijk al de gegevens invullen. Voorkomt een hoop vraagtekens en telefoontjes of mailtjes over en weer.

De mogelijkheid om wat te drinken voor een hele redelijke prijs.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback. We gebruiken deze informatie om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen intern bekijken of we dit gedeelte van het boekingsproces kunnen aanpassen.
Hartelijke groet, Team South West Tours

Ja,was prima

Annie

Ja

Nvt

Prima bus met goed comfort

Ja zekers

Dupont

Ja prijs kwaliteit verhouding prima

Er zou 2 x koffie/thee aangeboden worden in de reis deze niet gehad.. tevens bij aankomen in Londen was het leuk geweest wat meer informatie te krijgen over de omgeving.. en eventueel een kleine kaart zodat men kan plannen waar naartoe te gaan.
De bus kwam ruim een half uur te laat bij het ophalen hij zou om 19.30 uur vertrekken.. maar vanwege drukte in Londen werd dit later.. hier kan beter rekening mee gehouden worden.

Nette bus.. 10 Euro meer voor extra ruimte zeer aan te raden.. koffie en thee werd wel gemist door alle passagiers

Het was voor het eerst dat wij een lange reis maakten met de bus, maar het was erg meegevallen. De reis was zonder hobbels en de chauffeur (sorry, naam vergeten) reed erg goed.

De reis opzicht was prima maar eenmaal in Londen is het van: zoekt het maar uit! En de chauffeur spreekt om 1930 af om terug te gaan en zelf komt ie dan 20.15 aanrijden. Dat vind ik waardeloos na...

Comfort vond ik het niet echt in vergelijking met andere reisorganisaties

Kan ik helaas niet benoemen.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw reactie. We nemen uw informatie mee om onze passagiers nog beter te informeren. Bij een dagtocht Londen is het inderdaad de bedoeling dat u zelf uw programma ter plekke samenstelt en uitvoert. De chauffeur die de heenweg de hele nacht gereden heeft gaat bij aankomst in Londen slapen zodat hij de volgende nacht terug weer veilig zijn werk kan doen. al onze bussen zijn voorzien van webfleet. Hiermee kunnen we exact zien waar ze op welk moment zijn. Ook files zijn hierop zichtbaar. Op de heenreis kon de chauffeur in 20 minuten zijn parkeerplaats bereiken nadat hij de passagiers had uitgezet, op de terugreis duurde dit door files 50 minuten waardoor hij om 19:50 uur op de opstaplokatie was. Vanwege dezelfde noodzakelijke rust kan hij niet eerder vertrekken. Wettelijk dient hij 9 uur stil te staan ter plekke. We hopen dat met deze uitleg het iets duidelijker voor u is geworden en dat u in Londen verder wel een leuke dag heeft gehad. Hartelijke groet, Team South west Tours