Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Het was voor het eerst dat wij een lange reis maakten met de bus, maar het was erg meegevallen. De reis was zonder hobbels en de chauffeur (sorry, naam vergeten) reed erg goed.

De reis opzicht was prima maar eenmaal in Londen is het van: zoekt het maar uit! En de chauffeur spreekt om 1930 af om terug te gaan en zelf komt ie dan 20.15 aanrijden. Dat vind ik waardeloos na...

Comfort vond ik het niet echt in vergelijking met andere reisorganisaties

Kan ik helaas niet benoemen.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw reactie. We nemen uw informatie mee om onze passagiers nog beter te informeren. Bij een dagtocht Londen is het inderdaad de bedoeling dat u zelf uw programma ter plekke samenstelt en uitvoert. De chauffeur die de heenweg de hele nacht gereden heeft gaat bij aankomst in Londen slapen zodat hij de volgende nacht terug weer veilig zijn werk kan doen. al onze bussen zijn voorzien van webfleet. Hiermee kunnen we exact zien waar ze op welk moment zijn. Ook files zijn hierop zichtbaar. Op de heenreis kon de chauffeur in 20 minuten zijn parkeerplaats bereiken nadat hij de passagiers had uitgezet, op de terugreis duurde dit door files 50 minuten waardoor hij om 19:50 uur op de opstaplokatie was. Vanwege dezelfde noodzakelijke rust kan hij niet eerder vertrekken. Wettelijk dient hij 9 uur stil te staan ter plekke. We hopen dat met deze uitleg het iets duidelijker voor u is geworden en dat u in Londen verder wel een leuke dag heeft gehad. Hartelijke groet, Team South west Tours

Jazeker

Toilet

Ruime plek

Jawel maar erg krappe zitplaatsen

Niet zo lang wachten bij hazeldonk, zit niemand op te wachten

Uitstapplaats linden was goed!

Reactie South West Tours:

Geachte passagier, onderweg 45 minuten pauzeren is een wettelijke verplichting. Dit in verband met de verkeersveiligheid. Als Keurmerk Touringcarbedrijf houden we ons hier stipt aan, mede voor uw en onze veiligheid. Fijn dat de uitstaplocatie goed was!

Karin Mom

Prima reis met een goede chauffeur

Bus was in Londen bij het ophalen minuten te laat door file.
Boekingsproces kan beter, in eerste instantie kreeg ik een aanmelding van een andere datum dan gevraagd.
Bij de officiële aanmelding kreeg ik een overzicht met de verkeerde prijs, dus niet voor comfortplaats die wel betaald was.
Dus twee keer moeten bellen voor de juiste papieren.

Zeer goed rijden van de chauffeur!

Er was geen toiletpapier

Nick rodermond

Ja

Misschien is de stop van 45 minuten iets te lang.

Verliep soepel en duidelijk

Reactie South West Tours:

Beste reiziger, hartelijk dank voor uw review. We nemen uw punten mee om onze dienstverlening verder aan te scherpen. De stop van 45 minuten is een wettelijke verplichting. Binnen en periode van 4,5 uur reistijd (de tijd dat de chauffeur aan het sturen is) dient er 45 minuten gerust te worden. Uiteraard dient deze rust de veiligheid.

Jose van der velde

geen toiletpapier

Heel erg leuk gehad. Wel vermoeiend maar alles naar wens.
Stoelen waren comfortabel..

Misschien wat oplaadpunten voor telefoons .

Niet helemaal

Betere afhandeling administratief. Onze boeking bleef constant staan in behandeling. Was onduidelijk of hij goed was of niet. Naar zelf bellen bleek dat hij goed was