Boekingsproces

Ja,perfecte reis gehad!

Fantastisch mooie touringcars.

vv Dieze West

Ja

Mooie uitstraling door goede huisstijl.

Was in principe goed, behalve dat we twee uur te vroeg in Londen aankwamen op christmas Eve, om 8 uur locale tijd, terwijl dat rond 10uur zou zijn, zijn we toen ook gewoon afgezet, en moesten we... Was in principe goed, behalve dat we twee uur te vroeg in Londen aankwamen op christmas Eve, om 8 uur locale tijd, terwijl dat rond 10uur zou zijn, zijn we toen ook gewoon afgezet, en moesten we eigenlijk 2 uur rondjes gaan lopen omdat er geen winkels of iets dergelijks open waren en in die kou moet ik zeggen was dat niet prettig, misschien is dit in de zomer periode wel prettig maar nu toch wat minder.... Verder geen andere dingen.

Toiletten hadden geen spoelwater, dat is voor een reis van zoveel uur toch wel hoognodig, dat was wel jammer.

Bus was goed ruim, ik had comfortplaatsen genomen en ik moet zeggen was hier erg blij mee dat dit kon.

Corine

Prima reis gehad. Had comfort geboekt en dat was heel fijn en prima in orde. Lekker midden in Londen afgezet .

Iets meer informatie over strenge controle bij Calais. We mistten zowel op de heenweg als de terugweg de boot door deze controles. Op de heenweg moesten er zelfs mensen achterblijven wiens papieren... Iets meer informatie over strenge controle bij Calais. We mistten zowel op de heenweg als de terugweg de boot door deze controles. Op de heenweg moesten er zelfs mensen achterblijven wiens papieren niet werden geaccepteerd.

Heel luxe bus en prettige chauffeur

de Vries

Ja

Opstapplaats Holendrecht metrostation is wat onduidelijk. Bij de ingang van het metrostation kan geen bus komen. Betere omschrijving zou zijn station Holendrecht.

Zeer vriendelijke buschauffeur

Zeker, boven verwachting zelfs! Luxe bus en zeer prettige buschauffeur/gastheer (Edgar). Omdat de boot volgeboekt was op 24 dec, gingen we per tunneltrein: dit scheelde 2 uur (zowel op de heen-... Zeker, boven verwachting zelfs! Luxe bus en zeer prettige buschauffeur/gastheer (Edgar). Omdat de boot volgeboekt was op 24 dec, gingen we per tunneltrein: dit scheelde 2 uur (zowel op de heen- alsook de terugreis!). We zijn van plan vaker gebruik te maken van SW Tours.

Bus en chauffeur

In principe wel, echter zijn we er van uit gegaan dat we met de boot over gingrn. Dit bleek met de trein te gebeuren, op zich geen probleem maar het was wel netjes geweest als we hiervan vooraf van... In principe wel, echter zijn we er van uit gegaan dat we met de boot over gingrn. Dit bleek met de trein te gebeuren, op zich geen probleem maar het was wel netjes geweest als we hiervan vooraf van op de hoogte gesteld waren. Graag ontvang ik nog even een antwoord waarom met de trein en niet met de boot.
De luxere stoelen waren prima, enkel als je achterbuurman niet helemaal achterover gaat liggen kun jij dit dus ook niet. De stoelen hadden hiervoor wat verder uit elkaar moeten staan.

communicatie indien er zaken wijzigen

flexibiliteit, klantvriendelijk

Paula Arends

Absoluut!

Geen op- of aanmerkingen.

Topdag gehad. Professionele buschauffeuse.
Zelf heb ik per ongeluk de verkeerder datum aangeklikt met het boeken. Dit was geen probleem om te veranderen. Flexibel bedrijf!

keurig geregeld

Ja

Heel erg vriendelijk ontvangen door buschauffeur.