South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Dupont
Dupont

Er zou 2 x koffie/thee aangeboden worden in de reis deze niet gehad.. tevens bij aankomen in Londen was het leuk geweest wat meer informatie te krijgen over de omgeving.. en eventueel een kleine kaart zodat men kan plannen waar naartoe te gaan.
De bus kwam ruim een half uur te laat bij het ophalen hij zou om 19.30 uur vertrekken.. maar vanwege drukte in Londen werd dit later.. hier kan beter rekening mee gehouden worden.

Nette bus.. 10 Euro meer voor extra ruimte zeer aan te raden.. koffie en thee werd wel gemist door alle passagiers

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja prijs kwaliteit verhouding prima.

South West Tours 1 beoordeling

Het was voor het eerst dat wij een lange reis maakten met de bus, maar het was erg meegevallen. de reis was zonder hobbels en de chauffeur (sorry, naam vergeten) reed erg goed.

Voldoende (6/10)

Comfort vond ik het niet echt in vergelijking met andere reisorganisaties

Kan ik helaas niet benoemen.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw reactie. We nemen uw informatie mee om onze passagiers nog beter te informeren. Bij een dagtocht Londen is het inderdaad de bedoeling dat u zelf uw programma ter plekke samenstelt en uitvoert. De chauffeur die de heenweg de hele nacht gereden heeft gaat bij aankomst in Londen slapen zodat hij de volgende nacht terug weer veilig zijn werk kan doen. al onze bussen zijn voorzien van webfleet. Hiermee kunnen we exact zien waar ze op welk moment zijn. Ook files zijn hierop zichtbaar. Op de heenreis kon de chauffeur in 20 minuten zijn parkeerplaats bereiken nadat hij de passagiers had uitgezet, op de terugreis duurde dit door files 50 minuten waardoor hij om 19:50 uur op de opstaplokatie was. Vanwege dezelfde noodzakelijke rust kan hij niet eerder vertrekken. Wettelijk dient hij 9 uur stil te staan ter plekke. We hopen dat met deze uitleg het iets duidelijker voor u is geworden en dat u in Londen verder wel een leuke dag heeft gehad. Hartelijke groet, Team South west Tours

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De reis opzicht was prima maar eenmaal in londen is het van: zoekt het maar uit! en de chauffeur spreekt om 1930 af om terug te gaan en zelf komt ie dan 20.15 aanrijden. dat vind ik waardeloos na zo'n zware dag.

Toilet

Ruime plek

Jazeker.

Voldoende (6/10)

Niet zo lang wachten bij hazeldonk, zit niemand op te wachten

Uitstapplaats linden was goed!

Reactie South West Tours:

Geachte passagier, onderweg 45 minuten pauzeren is een wettelijke verplichting. Dit in verband met de verkeersveiligheid. Als Keurmerk Touringcarbedrijf houden we ons hier stipt aan, mede voor uw en onze veiligheid. Fijn dat de uitstaplocatie goed was!

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Jawel maar erg krappe zitplaatsen.

Karin Mom
Karin Mom

Bus was in Londen bij het ophalen minuten te laat door file.
Boekingsproces kan beter, in eerste instantie kreeg ik een aanmelding van een andere datum dan gevraagd.
Bij de officiële aanmelding kreeg ik een overzicht met de verkeerde prijs, dus niet voor comfortplaats die wel betaald was.
Dus twee keer moeten bellen voor de juiste papieren.

Zeer goed rijden van de chauffeur!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima reis met een goede chauffeur.

Er was geen toiletpapier

Nick rodermond
Nick rodermond

Misschien is de stop van 45 minuten iets te lang.

Verliep soepel en duidelijk

Reactie South West Tours:

Beste reiziger, hartelijk dank voor uw review. We nemen uw punten mee om onze dienstverlening verder aan te scherpen. De stop van 45 minuten is een wettelijke verplichting. Binnen en periode van 4,5 uur reistijd (de tijd dat de chauffeur aan het sturen is) dient er 45 minuten gerust te worden. Uiteraard dient deze rust de veiligheid.

Jose van der velde
Uitstekend (10/10)
Jose van der velde

geen toiletpapier

Score voor South West Tours:5/5

Uitstekend (10/10)

Misschien wat oplaadpunten voor telefoons .

Score voor South West Tours:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel erg leuk gehad. wel vermoeiend maar alles naar wens. .
stoelen waren comfortabel..

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29