South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

J. Jacobs
J. Jacobs

Opstap plaats was niet duidelijk.
Wij stonden aan de overkant van de weg.
(Samen met nog andere klanten)
Er werd aangegeven :tegenover Stadion.
Het is aan dezelfde kant van het stadion.

Henny Petter
Henny Petter

Ver boven verwachting.

Goed (8/10)

een plattegrond van londen zou wel fijn geweest zijn.het was donker en we konden de opstapplaats niet meer vinden .in onze telefoon ingevoerd maar die week ook allemaal af. op laatst maar een fietstaxi aangehouden wat ons veel geld koste dus dat was minder,we waren bang dat we te laat waren .kwam de bus pas om kwart over 8

fijne bus en goede chaufeur

De reis wel.

Jolanda Martijn Landman
Voldoende (6/10)
Jolanda Martijn Landman

ja als je luxe boekt en 10 euro p/p extra betaald dan wil je ook extra, niet alleen een kopje thee of koffie gratis van 1 euro. Dat was een zware teleurstelling. ze doen net of je meer comfort krijg maar dat is dus niet zo. Ik heb ook een klacht ingediend.

Reactie South West Tours:

Bij onze reizen naar Londen bieden wij de mogelijkheid om voor € 10,= pp een comfortplaats te boeken. Bij de comfortplaats heb je meer zitruimte dan bij de basicplaats. De extra beenruimte is minimaal 10 centimeter, in veel gevallen zelfs 13 centimeter. N.a.v. uw opmerking hebben we vandaag onze technische dienst deze afstand nog een keer laten nameten. Daarnaast kunnen de passagiers met een comfortticket een kopje koffie of thee op de heen- en terugreis gebruiken. Het spijt ons te moeten vernemen dat het genoemde comfort op deze reis niet tot volle tevredenheid heeft geleid en gaan intern bekijken hoe we het verschil tussen beide plaatsen duidelijker kunnen communiceren naar onze passagiers. Team South West Tours

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet helemaal.

Wendy
Wendy

De verwarming van de bus stond vaak uit waardoor het koud was in de bus. Hierdoor was het lastig om in slaap te vallen

Goede bus net fijne stoelen. Aardige chauffeur en kerstmuziek aan was ook leuk. Ook fijn dat er koffie en thee verkocht werd in de bus.

Ja! :).

Zie boven

Zie boven

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. We nemen dit absoluut mee in de evaluatie van onze kerstreizen zodat we dit waar mogelijk aan kunnen passen naar de wensen van onze passagiers. Met onze it-ers bekijken we uw opmerking over het boekingsproces en daarnaast kijken we ook nog eens naar het opstapschema om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Graag verzorgen we reizen waar onze reizigers 100% tevreden over zijn en daarom kijken we continu kritisch naar ons zelf. Goed te horen dat u een leuke dag heeft gehad in Londen en wellicht tot ziens in één van onze bussen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker. ondanks dat de chauffeur goed door reed om alle mensen op tijd te halen, werd het uiteindelijk laat dat we in breda waren (30 min uitloop). mensen mopperden dat we na 1u bij een gesloten mac pauzeerden op hazeldonk. keurig afgezet in hartje london. leuke dag gehad. omdat het verkeer muurvast zat in de stad (zal vast geen incident zijn) kwam de chauffeur ons 30 minuten later dan afgesproken oppikken. en da's flink balen als je je gegaast hebt om op tijd bij de opstapplaats te zijn (en het koud is buiten). misschien een idee om de tijden bij de opstapplaats (heenweg) ruimer te nemen maar ook later afspreken om terug te rijden. bijvoorbeeld 20u gmt. verder miste ik een bevestiging van de boeking en stond de bestelling nog tot kort voor vertrek 'in behandeling'. een dag na terugkomst ontving ik de bevestiging. daarnaast was het een prettig gevoel geweest als de organisatie voor vertrek had gecommuniceerd welk telefoonnummer gebruikt kan worden in geval van calamiteiten. al met al tevreden over de reis.

Gerry
Gerry

Op de site gelijk al de gegevens invullen. Voorkomt een hoop vraagtekens en telefoontjes of mailtjes over en weer.

De mogelijkheid om wat te drinken voor een hele redelijke prijs.

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback. We gebruiken deze informatie om onze dienstverlening te verbeteren. We zullen intern bekijken of we dit gedeelte van het boekingsproces kunnen aanpassen.
Hartelijke groet, Team South West Tours

Ja,was prima.

Annie
Annie

Nvt

Prima bus met goed comfort

Ja zekers.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29