Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Zeker... alles liep zoals gepland.

Wij hadden de pech dat we op de laatste rij zaten tegen het toilet aan. Dit betekent dat de rugleuning helemaal recht is en ook niet naar achteren kan. Dit zijn denk ik de krapste plekken van de bus. Je betaalt echter hetzelfde als de mensen die een tafeltje in het midden hadden. Als ik meer beenruimte wil moet ik 10 euro pp extra betalen, dan vind ik ook dat je eigenlijk voor die krappe plekken minder zou moeten betalen.

Was gewoon goed geregeld

Greet M.

Niet helemaal, hadden comfort geboekt, maar naar ons idee hadden we geen ekstra beenruimte, er waren stoelen die dat wel hadden, maar volgens mij zijn er met de stoelen geschoven,hoe verder naar...

toen we ons tafeltje open klapten lag het vol met afval wat we eerst maar opgeruimd hebben, gewoon wat informatie op papier, en in ieder geval heel belangrijk het tel, nummer van de buschauffeur, de chauffeur is niet iemand die van alles nog moet doen in zijn rusttijd, een idee om iemand ekstra mee om klusjes zoals koffie thee, afval w.c te doen.

Compliment voor de buschauffeur,

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback. We gebruiken deze informatie om -waar mogelijk- onze dienstverlening aan te passen. Uw opmerkingen nemen we daarin zeker mee.

R. Hellendoorn

Nee, helaas niet. We hadden de slechtste plaatsen in de bus, namelijk helemaal achterin, maar hebben hetzelfde betaald als de mensen op betere plekken. Onze stoelen konden helemaal niet naar...

Het zelf kunnen bepalen van je plaats in de bus zou een hele vooruitgang zijn.

De buschauffeur was erg klantvriendelijk en het uitstap punt in Londen perfect.

Reactie South West Tours:

Geachte mevrouw Hellendoorn, fijn te zien dat u over heel veel punten tevreden bent. Jammer dat de reis zelf zwaar is gevallen vanwege de achterbank. Hoewel dit basic stoelen zijn en ook als zodanig geboekt zijn gaan we intern bekijken hoe we dit beter kunnen communiceren naar onze passagiers zodat ze hier meer rekening mee kunnen houden tijdens het boekingsproces.
Hartelijke groet, Team South West Tours

Nee. Helaas niet. Doordat wij helemaal achterin de bus moesten zitten, kon onze stoel niet naar achteren. Hierdoor hebben we bijna niet kunnen slapen.

Het zou prettig zijn als je zelf je plaats kon reserveren. Als wij hadden geweten dat we achterin hadden moeten zitten, hadden we een comfort plek geboekt. Ook het led licht dat 's nachts nog aan is, dan wel op een lichtere stand, was behoor lijk onprettig. Ik zat in het midden achterin en had dus het licht volop in min gezicht schijnen. Als je al niet kunt slapen is dat erg vervelend.

De buschauffeur was erg vriendelijk en de bus was weer helemaal netjes op de terugweg, net als op de heenweg. Het is fijn dat je midden in Londen afgezet wordt en niet nog helemaal met de metro ofzo hoeft.

Reactie South West Tours:

Geachte passagier, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed te lezen dat u over een aantal punten, waaronder onze chauffeur en de bus in het algemeen, erg tevreden bent. Het real-time boeken van een stoel in de bus is iets waar wij binnen onze organisatie ook over nadenken, maar wat op dit moment helaas nog niet mogelijk is bij ons.
De verlichting 's nachts is een wettelijke verplichting. Helemaal donker mogen we niet rijden.
De achterste stoelen zijn inderdaad basic-zitplaatsen. Vanwege hun positie kunnen deze inderdaad niet verder naar achteren.
We hopen dat u al met al toch terug kunt kijken op een mooie dag in Londen en zien u graag nog een keer terug in één van onze bussen.

GuusPR Zwolle

Ja en nee, helaas spoelde het toilet niet door. Chauffeur had wel netjes een briefje opgehangen. Vanaf Zwolle mi teveel opstapplaatsen zwolle, Amersfoort, amsterdam, den haag, Rotterdam en Breda wat...

Meer adverteren in de regio waardoor
Minder opstapplaatsen. Jammer dat er geen laadpunten waren voor MOB. Telefoons . Had geen gevoel dat ik
Comfort had geboekt de stoelen voor ons hadden bijvoorbeeld 10 cm meer beenruimte terwijl wij er 80 euro extra voor betaalden

Uitstekende en gezellige chauffeur hij was zeer klantvriendelijk

Nico en Soraya

Ja maar ik had wel meer verwacht van de rondtoer die in het programma stond

er zal best wel wat meer beenruimte in de bus kunnen zijn bij de plaats bij de trap achter daar zaten 2 dames die hun benen in hun nek moesten leggen om dat daar geen ruimte was

nvt

Nvt

Zeer vriendelijke en gezellige chauffeur!! Zeker een compliment waard

Absluut!

Graag een betere/ duidelijker mailtje i.v.m. Parkeren bij de bushaltes.

Vriendelijke chauffeur?

Ja

mogelijkheid om iets te kopen in de bus van drinken ( blikjes of koffie) zou wel fijn zijn

reistijden zijn prima. leuk om iets langer te kunnen blijven dan tot 17:00 uur

J. Jacobs

Ja

Opstap plaats was niet duidelijk.
Wij stonden aan de overkant van de weg.
(Samen met nog andere klanten)
Er werd aangegeven :tegenover Stadion.
Het is aan dezelfde kant van het stadion.