South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Wouter van Ziel
Uitstekend (10/10)
Wouter van Ziel

Op de terugweg werd voor de grap geroepen door de chauffeur dat was we nog een drankje wouden, moesten we het zelf maar regelen. Tot teleurstelling van meerdere gasten.

Duidelijkheid en informatie bij aankomst en vertrek.

Score voor South West Tours:5/5

Goed (8/10)

Wij hadden de pech dat we op de laatste rij zaten tegen het toilet aan. Dit betekent dat de rugleuning helemaal recht is en ook niet naar achteren kan. Dit zijn denk ik de krapste plekken van de bus. Je betaalt echter hetzelfde als de mensen die een tafeltje in het midden hadden. Als ik meer beenruimte wil moet ik 10 euro pp extra betalen, dan vind ik ook dat je eigenlijk voor die krappe plekken minder zou moeten betalen.

Was gewoon goed geregeld

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker... alles liep zoals gepland.

Greet M.
Greet M.

toen we ons tafeltje open klapten lag het vol met afval wat we eerst maar opgeruimd hebben, gewoon wat informatie op papier, en in ieder geval heel belangrijk het tel, nummer van de buschauffeur, de chauffeur is niet iemand die van alles nog moet doen in zijn rusttijd, een idee om iemand ekstra mee om klusjes zoals koffie thee, afval w.c te doen.

Compliment voor de buschauffeur,

Reactie South West Tours:

Hartelijk dank voor uw feedback. We gebruiken deze informatie om -waar mogelijk- onze dienstverlening aan te passen. Uw opmerkingen nemen we daarin zeker mee.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Niet helemaal, hadden comfort geboekt, maar naar ons idee hadden we geen ekstra beenruimte, er waren stoelen die dat wel hadden, maar volgens mij zijn er met de stoelen geschoven,hoe verder naar achter steeds minder ruimte,.

R. Hellendoorn
Onvoldoende (4/10)
R. Hellendoorn

Het zelf kunnen bepalen van je plaats in de bus zou een hele vooruitgang zijn.

De buschauffeur was erg klantvriendelijk en het uitstap punt in Londen perfect.

Reactie South West Tours:

Geachte mevrouw Hellendoorn, fijn te zien dat u over heel veel punten tevreden bent. Jammer dat de reis zelf zwaar is gevallen vanwege de achterbank. Hoewel dit basic stoelen zijn en ook als zodanig geboekt zijn gaan we intern bekijken hoe we dit beter kunnen communiceren naar onze passagiers zodat ze hier meer rekening mee kunnen houden tijdens het boekingsproces.

Score voor South West Tours:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nee, helaas niet. we hadden de slechtste plaatsen in de bus, namelijk helemaal achterin, maar hebben hetzelfde betaald als de mensen op betere plekken. onze stoelen konden helemaal niet naar achteren wat bij de overige stoelen wel kon. hierdoor een erg zware reis gehad, waardoor we gebroken aankwamen in londen en uiteindelijk zondag total loss thuis. ik ben van mening dat deze 5 stoelen een ander tarief moeten hebben, waardoor je weet dat je voor die prijs dan ook echt niks mag verwachten.

Voldoende (6/10)

Het zou prettig zijn als je zelf je plaats kon reserveren. Als wij hadden geweten dat we achterin hadden moeten zitten, hadden we een comfort plek geboekt. Ook het led licht dat 's nachts nog aan is, dan wel op een lichtere stand, was behoor lijk onprettig. Ik zat in het midden achterin en had dus het licht volop in min gezicht schijnen. Als je al niet kunt slapen is dat erg vervelend.

De buschauffeur was erg vriendelijk en de bus was weer helemaal netjes op de terugweg, net als op de heenweg. Het is fijn dat je midden in Londen afgezet wordt en niet nog helemaal met de metro ofzo hoeft.

Reactie South West Tours:

Geachte passagier, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed te lezen dat u over een aantal punten, waaronder onze chauffeur en de bus in het algemeen, erg tevreden bent. Het real-time boeken van een stoel in de bus is iets waar wij binnen onze organisatie ook over nadenken, maar wat op dit moment helaas nog niet mogelijk is bij ons.
De verlichting 's nachts is een wettelijke verplichting. Helemaal donker mogen we niet rijden.
De achterste stoelen zijn inderdaad basic-zitplaatsen. Vanwege hun positie kunnen deze inderdaad niet verder naar achteren.
We hopen dat u al met al toch terug kunt kijken op een mooie dag in Londen en zien u graag nog een keer terug in één van onze bussen.

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nee. helaas niet. doordat wij helemaal achterin de bus moesten zitten, kon onze stoel niet naar achteren. hierdoor hebben we bijna niet kunnen slapen.

GuusPR Zwolle
GuusPR Zwolle

Meer adverteren in de regio waardoor
Minder opstapplaatsen. Jammer dat er geen laadpunten waren voor MOB. Telefoons . Had geen gevoel dat ik
Comfort had geboekt de stoelen voor ons hadden bijvoorbeeld 10 cm meer beenruimte terwijl wij er 80 euro extra voor betaalden

Uitstekende en gezellige chauffeur hij was zeer klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja en nee, helaas spoelde het toilet niet door. chauffeur had wel netjes een briefje opgehangen. vanaf zwolle mi teveel opstapplaatsen zwolle, amersfoort, amsterdam, den haag, rotterdam en breda wat een rondreis...

Nico en Soraya
Nico en Soraya

er zal best wel wat meer beenruimte in de bus kunnen zijn bij de plaats bij de trap achter daar zaten 2 dames die hun benen in hun nek moesten leggen om dat daar geen ruimte was

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja maar ik had wel meer verwacht van de rondtoer die in het programma stond.

Uitstekend (10/10)

Nvt

Zeer vriendelijke en gezellige chauffeur!! Zeker een compliment waard

Score voor South West Tours:5/5

Goed (8/10)

Graag een betere/ duidelijker mailtje i.v.m. Parkeren bij de bushaltes.

Vriendelijke chauffeur?

Absluut!.

Goed (8/10)

mogelijkheid om iets te kopen in de bus van drinken ( blikjes of koffie) zou wel fijn zijn

reistijden zijn prima. leuk om iets langer te kunnen blijven dan tot 17:00 uur

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29