Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Roelie Sijbinga

Jazeker. De bus was er op tijd. De chauffeur was professioneel, klantgericht en prettig in de communicatie. Haar dochter hielp ook goed mee.

Onder een stoel was eerder drinken of iets zoete gemorst. Daar kleefden de schoenen wat aan. Verder alles schoon.

Ja prettig dat de koffie geserveerd werd en dat we gewezen werden op het uitdoen van internet voor de grens. Ook de plattegrond bij aankomst was prettig.

Wilma.

Was een goede reis!

Was een leuke reis! Miste alleen de beloofde chocomelk haha

Nette bus

Wij zijn nog niet geweest!!

We moeten nog gaan(?)

Enquête sturen na de reis. Waarschijnlijk is mijn commentaar niet gelezen. Ik krijg een verzoek om mijn mening te herzien, maar ben nog steeds niet op reis geweest. Ik kan de enquête pas invullen als ik terug gekomen ben.

Reactie South West Tours:

Helemaal gelijk in. Als het mis gaat gaat het ook direct helemaal mis. Toch alvast een goede reis gewenst! Team South West Tours

Ja

De rugleuning van de stoelen stond in een perfecte stand zodat je goed kon slapen zonder dat je hoofd alle kanten op rolde of zonder dat je een stijve nek kreeg. De temperatuur in de bus was aangenaam.

Jacobien

Behalve de ruimte in de bus, was alles prima verzorgd.

De ruimte tussen de normale stoelen was ronduit verschrikkelijk. Daar past een normaal mens bijna niet tussen. Je bent dus eigenlijk gewoon verplicht 10 euro meer te betalen voor iets meer ruimte.

vriendelijkheid buschauffeurs

Reactie South West Tours:

Geachte passagier,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij bekijken intern hoe wij in de toekomst beter het verschil tussen basic en comfort kunnen laten zien. De bus waarmee u bent weggeweest staat normaal de rest van het jaar helemaal op basic met 92 zitplaatsen en rijdt zo heel Europa door met diverse groepen. Speciaal voor deze reis hebben wij de optie comfort aangeboden.
Hartelijke groet, team South West Tours

Ja.zeker

Ik had verkeerd geboekt, na mijn telefoontje is het snel opgelost, alleen heb ik daarvan geen bevestiging ontvangen. Daarom moest ik nog een erachteraan bellen. Dat had beter gekund.

De bus was leuk versiert! En zeer luxe.

Wouter van Ziel

Ja

Op de terugweg werd voor de grap geroepen door de chauffeur dat was we nog een drankje wouden, moesten we het zelf maar regelen. Tot teleurstelling van meerdere gasten.

Duidelijkheid en informatie bij aankomst en vertrek.