South West Tours

South West Tours Ook benieuwd naar feedback over de webshop South West Tours? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company92
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen South West Tours met 8.6/10. Gebaseerd op 92 ervaringen.
Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

Marleen
Marleen

Wat zeker een verbeter punt is zijn de stoelen ontzettend weinig been ruimte leek wel voor kinderen ingesteld

Hele goede chauffeur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ja, zeker bus en chauffeur waren top.

Roelie Sijbinga
Roelie Sijbinga

Onder een stoel was eerder drinken of iets zoete gemorst. Daar kleefden de schoenen wat aan. Verder alles schoon.

Ja prettig dat de koffie geserveerd werd en dat we gewezen werden op het uitdoen van internet voor de grens. Ook de plattegrond bij aankomst was prettig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Jazeker. de bus was er op tijd. de chauffeur was professioneel, klantgericht en prettig in de communicatie. haar dochter hielp ook goed mee.

Ja.

Wilma.
Wilma.

Was een leuke reis! Miste alleen de beloofde chocomelk haha

Nette bus

Was een goede reis!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn nog niet geweest!!.

Zeer slecht (2/10)

Enquête sturen na de reis. Waarschijnlijk is mijn commentaar niet gelezen. Ik krijg een verzoek om mijn mening te herzien, maar ben nog steeds niet op reis geweest. Ik kan de enquête pas invullen als ik terug gekomen ben.

Reactie South West Tours:

Helemaal gelijk in. Als het mis gaat gaat het ook direct helemaal mis. Toch alvast een goede reis gewenst! Team South West Tours

Score voor South West Tours:1/5

We moeten nog gaan(?).

Moet nog weg.

Uitstekend (10/10)

De rugleuning van de stoelen stond in een perfecte stand zodat je goed kon slapen zonder dat je hoofd alle kanten op rolde of zonder dat je een stijve nek kreeg. De temperatuur in de bus was aangenaam.

Ja.

Jacobien
Voldoende (6/10)
Jacobien

De ruimte tussen de normale stoelen was ronduit verschrikkelijk. Daar past een normaal mens bijna niet tussen. Je bent dus eigenlijk gewoon verplicht 10 euro meer te betalen voor iets meer ruimte.

vriendelijkheid buschauffeurs

Reactie South West Tours:

Geachte passagier,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij bekijken intern hoe wij in de toekomst beter het verschil tussen basic en comfort kunnen laten zien. De bus waarmee u bent weggeweest staat normaal de rest van het jaar helemaal op basic met 92 zitplaatsen en rijdt zo heel Europa door met diverse groepen. Speciaal voor deze reis hebben wij de optie comfort aangeboden.
Hartelijke groet, team South West Tours

Score voor South West Tours:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Behalve de ruimte in de bus, was alles prima verzorgd.

Uitstekend (10/10)

Ik had verkeerd geboekt, na mijn telefoontje is het snel opgelost, alleen heb ik daarvan geen bevestiging ontvangen. Daarom moest ik nog een erachteraan bellen. Dat had beter gekund.

De bus was leuk versiert! En zeer luxe.

Ja.zeker.

Bedrijfsinformatie

South West Tours is een Keurmerk Touringcarbedrijf met standplaatsen in Dalfsen, Zwolle en Amsterdam. South West Tours werkt dagelijks met een groot team enthousiaste medewerkers om van uw touringcarreis een succes te maken!
Adres
De Singel 29