Netheid van de bus
Boekingsproces
Klantvriendelijkheid van de chauffeur

de Vries

Ja

Opstapplaats Holendrecht metrostation is wat onduidelijk. Bij de ingang van het metrostation kan geen bus komen. Betere omschrijving zou zijn station Holendrecht.

Zeer vriendelijke buschauffeur

Zeker, boven verwachting zelfs! Luxe bus en zeer prettige buschauffeur/gastheer (Edgar). Omdat de boot volgeboekt was op 24 dec, gingen we per tunneltrein: dit scheelde 2 uur (zowel op de heen-...

Bus en chauffeur

In principe wel, echter zijn we er van uit gegaan dat we met de boot over gingrn. Dit bleek met de trein te gebeuren, op zich geen probleem maar het was wel netjes geweest als we hiervan vooraf van...

communicatie indien er zaken wijzigen

flexibiliteit, klantvriendelijk

Paula Arends

Absoluut!

Geen op- of aanmerkingen.

Topdag gehad. Professionele buschauffeuse.
Zelf heb ik per ongeluk de verkeerder datum aangeklikt met het boeken. Dit was geen probleem om te veranderen. Flexibel bedrijf!

keurig geregeld

Ja

Heel erg vriendelijk ontvangen door buschauffeur.

e bruins slot

De reis was super ik had comfort geboekt en dat was het niet . ik zat bovenin vooraan op stoel 1 en ik had absoluut geen extra been ruimte en voor iemand van 1.88 is dat wel nodig .

Marleen

Ja, zeker bus en chauffeur waren top

Wat zeker een verbeter punt is zijn de stoelen ontzettend weinig been ruimte leek wel voor kinderen ingesteld

Hele goede chauffeur

Roelie Sijbinga

Jazeker. De bus was er op tijd. De chauffeur was professioneel, klantgericht en prettig in de communicatie. Haar dochter hielp ook goed mee.

Onder een stoel was eerder drinken of iets zoete gemorst. Daar kleefden de schoenen wat aan. Verder alles schoon.

Ja prettig dat de koffie geserveerd werd en dat we gewezen werden op het uitdoen van internet voor de grens. Ook de plattegrond bij aankomst was prettig.